WTFquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef KapiteinT het volgende:
Rara, welk plaatje hoort hier niet tussen...
't Ziet er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef knars het volgende:
Ah! Daar heb ik niet op gelet. De schemering hielp ook niet echt mee.
De Duitse, er staat ook Duitse tekst op die sticker, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag zag ik toevallig dat er een luikje open stond van een huisje bij een spoorwegovergang vlakbij Elten.
Zal wel een telefoon zijn om contact op te nemen met de treinverkeersleider, vraag mij eigenlijk af of je Duitse of de Nederlandse krijgt?
[ afbeelding ]
Heb het luik maar weer dichtgedaan, want je hebt kanslozen figuren die dit gaan slopen.
Ja zou wel logies zijn, maar het spoor is daar wel nog voorzien met 1.5 kV en ATB.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Duitse, er staat ook Duitse tekst op die sticker, toch?
1.5kV is logisch aangezien locwissels pas in Emmerich plaatsvinden. En ATB ligt volgens mij alleen ter hoogte van de seinen, tenminste zo is het dacht ik tussen Oldenzaal Grens en Bentheim.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja zou wel logies zijn, maar het spoor is daar wel nog voorzien met 1.5 kV en ATB.
Jij kent zeker de ProRail spoorkaart nog nietquote:
Dat valt mee gelukkigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ben je normaal +- 60 euro kwijt voor een enkeltje dan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Jij kent zeker de ProRail spoorkaart nog nietDie hangen niet op de stations, ze zijn -laten we zeggen- van 'iets hogere' complexiteit: op http://www.prorail.nl/Publiek/Spoorkaart/Pages/default.aspx kan je 'm downloaden in PDF formaat, zoom vooral eens in
(let op: computers ouder dan een jaar of 3: na bestand openen eerst
halen voor Adobe gaat reageren)
Alweer? Volgens mij gaat 't met SLT dezelfde kant op als met de Railhoppers destijds...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de productie van de SLeT tijdelijk is stilgelegd, omdat ze in Duitsland nabij de Nederlandse grens niet genoeg opstelruimte hebben voor de meuk
Ze hebben ook een -op zich alleraardigste- iPhone app gemaakt, die aan de hand van je locatie op dat moment een reisadvies plant. Ware het niet dat dat ding consequent denkt dat de eerstvolgende verbinding pas over drie uur vertrekt. 9292quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:21 schreef James1988 het volgende:
Ik vind 9292ov.nl een enorm kutsite, het werkt maar half en de antwoorden die je krijgt zijn vaak niet eens de meest optimale. Toch stond ik net enigszins verbaasd toen ik dit bericht kreeg (mobiele internetverbinding):
[ afbeelding ]
Ah, ik heb een goede computerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Jij kent zeker de ProRail spoorkaart nog nietDie hangen niet op de stations, ze zijn -laten we zeggen- van 'iets hogere' complexiteit: op http://www.prorail.nl/Publiek/Spoorkaart/Pages/default.aspx kan je 'm downloaden in PDF formaat, zoom vooral eens in
(let op: computers ouder dan een jaar of 3: na bestand openen eerst
halen voor Adobe gaat reageren)
Het wordt nu weer sporadisch ingezet. Pas als de NS tevreden is mogen de nieuwe stellen de grens over. In Nederland zijn nu de 2401-2409 en 2601-2609quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alweer? Volgens mij gaat 't met SLT dezelfde kant op als met de Railhoppers destijds...
Lang leven proxyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:21 schreef James1988 het volgende:
Ik vind 9292ov.nl een enorm kutsite, het werkt maar half en de antwoorden die je krijgt zijn vaak niet eens de meest optimale. Toch stond ik net enigszins verbaasd toen ik dit bericht kreeg (mobiele internetverbinding):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |