Ik niet. Heerlijk tijdens huiswerk! Lekker het regen dat op je raam klettertquote:
Heb iets te vlug op enter geduwd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik niet. Heerlijk tijdens huiswerk! Lekker regen op je raam kleteren...
Pleeg zelfmoord. Doei.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Yoewie het volgende:
Vind jij de wereld ook ineens zo triest ogen als de regen weer op je neer daalt?
De mensen lachen minder en duiken weg in hun jas, de planten en bomen hangen er slapjes en verslagen bij....
Regen.....
[ afbeelding ]
Ook dan vind ik het niet erg hoor.. Lekker een regenjas en rubberen laarzen aan en lopen maar.... en als het niet te hard waait een paraplu mee....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Yoewie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat erom wat je er van vind als je in de regen staat, dus niet als je lekker knus op de bank met kaarsjes aan en een lekker muziekje getik hoort op de ruit
quote:
quote:
Het is maar hemelwaterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Yoewie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat erom wat je er van vind als je in de regen staat, dus niet als je lekker knus op de bank met kaarsjes aan en een lekker muziekje getik hoort op de ruit
En waar lijken in rondgedreven hebben, maar het kan best zijn dat er moleculen van Napoleon in je drinkwater zitten. Go recyclequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is verdampt slootwater waar vogels en andere waterpokemon in gepist hebben !!!
ROFLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Gripper het volgende:
Heerlijk. Ons dak is niet zo heel dik, dus als het hard gaat hoor je de regen op het dak roffelen. beetje alsof je in een tentje ligt. Gordijnen dicht, kopje versgebrouwen koffie erbij, en mn pantoffels aan. Kom maar op die herfst!
Je verhaal klinkt bekend. Hoewel, na een week regen is niks meer droog hoor, ook niet met goede kleren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:31 schreef Spanky78 het volgende:
In de regen lopen kan heerlijk zijn. Ik houd van bushcraft en bergwandelen enzo. Met goede kleding (goretex) kan hetheerlijk zijn door een regenachtig stuk zweden te trekken. De melancholie, maar ook het lekker dicht tegen elkaar aan kruipen in de tent, warme choco. Ik vind elk weertype wel iets hebben. Zo was het geweldig om met -25 in lapland te kamperen (wel lichtelijk koud). Ervaringen om je leven lang te onthouden.
Precies, op mn ROFLPANTOFLS door het huisquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Lakitu het volgende:
Regen
Herfst
Winter
Mensen die het hier niet mee eens zijn![]()
![]()
![]()
Niks waterig zonnetje en 5 graden boven nulquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Eeensch
Regen is een grote plakkerige teringbende waar je niet vrolijk van word. Regen is kut als je er doorheen moet fietsen en als je daarna ook nog met de bus ergens heen moet. Hoe die mensen het doen weet ik niet maar telkens als ik zeiknat van de regen op het station aankom staan er tientallen mensen kurkdroog te wezen![]()
Winter gaat op zich nog wel zolang het maar droog is, 5 graden boven nul is met een waterig zonnetje
Nee, na een dag of twee drie dan is een beetje zon wel gewenst. Maar in Europa is de kans vrij groot dat je die kans wel krijgt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je verhaal klinkt bekend. Hoewel, na een week regen is niks meer droog hoor, ook niet met goede kleren.
En bij -25 valt het niet meer als regen toch?
Beter dan 5 graden onder nul met een zon die zo laag staat dat je gelijk verblind bent en ook nog eens op onbestrooide wegen/aangereden sneeuw moet fietsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks waterig zonnetje en 5 graden boven nulIk kots op die shit
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |