Ik ga m uitproberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou idd ook gauw weg zien te komen.
Ik zie het anders toch elke avond dat ik uitga gebeuren, mannen die een vrouw openen door haar een drankje aan te bieden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Toch herken ik dat soort dweperige mannen niet. Gelukkig niet. En ook dat sociale gedachtegoed herken ik niet in mijn omgeving. Nog meer gelukkig.
Dit soort hulpmiddelen is volgens mij dus voornamelijk bedoeld om de al redelijk kanslozen een klein kansje te gunnen. More power to them, maar niet via mijn sokkel.
Vrouwen 'openen'? Is dat jullie jargon?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef TheGame het volgende:
Ik zie het anders toch elke avond dat ik uitga gebeuren, mannen die een vrouw openen door haar een drankje aan te bieden.
Een man is het voor mij waard om evt verder iets mee op te bouwen als ik hem zie zitten. Niets meer, niks minder. En dat is met name een kwestie van chemie/ (seksuele) aantrekkingskracht. Niet van A) zeggen en B) doen omdat dat zo staat geschreven.quote:Maar dit is niet alleen maar bedoeld voor kanslozen. Vrijwel elke man wordt tegenwoordig door de vrouw gekozen ipv andersom, of relaties ontstaan door contacten binnen je eigen sociale cirkel. Relaties ontstaan tegenwoordig door simpelweg dom geluk ipv dat een man een vrouw uitkiest en haar kan laten zien dat hij het waard is om verder iets mee op te bouwen.
theGame gaat helemaal niet over iets opbouwen met iemand het is puur versierenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zie het anders toch elke avond dat ik uitga gebeuren, mannen die een vrouw openen door haar een drankje aan te bieden.
Maar dit is niet alleen maar bedoeld voor kanslozen. Vrijwel elke man wordt tegenwoordig door de vrouw gekozen ipv andersom, of relaties ontstaan door contacten binnen je eigen sociale cirkel. Relaties ontstaan tegenwoordig door simpelweg dom geluk ipv dat een man een vrouw uitkiest en haar kan laten zien dat hij het waard is om verder iets mee op te bouwen.
Je kiest ook zelf. Je wordt niet gedwongen... je kan maar beter blij zijn dat er mannen zijn die weten hoe ze je moeten benaderen. Da's weer eens wat anders dan de zoveelste lamlul die lallend vraagt of je al een vriendje hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen 'openen'? Is dat jullie jargon?
Ik vind het altijd erg getuigen van gebrek aan creativiteit als je daarmee een gesprek opent. 'Wil je iets van me drinken?'.
[..]
Een man is het voor mij waard om evt verder iets mee op te bouwen als ik hem zie zitten. Niets meer, niks minder. En dat is met name een kwestie van chemie/ (seksuele) aantrekkingskracht. Niet van A) zeggen en B) doen omdat dat zo staat geschreven.
Idd en als je weet hoe je deze chemie/aantrekkingskracht kunt opbouwen door vooral niet de foute dingen te zeggen en te doen dan ben je al een heel eind op weg. Stel je wordt door iemand aangesproken die eigenlijk heel erg leuk is, maar je geeft hem geen kans omdat hij het gesprek opent met: "wil je iets van me drinken", of "Hoe heet je?" "Wat doe je" etc. omdat hij simpelweg niet beter weet. Opent deze persoon het gesprek wel goed, dan verloopt het totaal anders. Hij heeft gewoon een leuke persoonlijkheid, maar omdat hij niet weet hoe hij de juiste eerste indruk kan maken lopen jullie elkaar mis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen 'openen'? Is dat jullie jargon?
Ik vind het altijd erg getuigen van gebrek aan creativiteit als je daarmee een gesprek opent. 'Wil je iets van me drinken?'.
[..]
Een man is het voor mij waard om evt verder iets mee op te bouwen als ik hem zie zitten. Niets meer, niks minder. En dat is met name een kwestie van chemie/ (seksuele) aantrekkingskracht. Niet van A) zeggen en B) doen omdat dat zo staat geschreven.
Tot op zekere hoogte, maar jij weet niet of die chemie er is als je iemand geen kans geeft omdat hij een afgezaagde opener gebruikt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Chemie bouw je niet op. Die is er of die is er niet.
Fout. Die kun je wel degelijk opbouwen en dat weet je zelf ook. Tenzij je alleen maar verliefd wordt op het eerste gezicht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Chemie bouw je niet op. Die is er of die is er niet.
Als er chemie IS dan maakt die afgezaagde opener ook niet veel meer uit. In dat geval zou je leuk kunnen lachen om die afgezaagde opener, met rondspetterende chemie all-over-the-place enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef TheGame het volgende:
Tot op zekere hoogte, maar jij weet niet of die chemie er is als je iemand geen kans geeft omdat hij een afgezaagde opener gebruikt.
Uhm nee. Die lichamelijke aantrekkingskracht is er of is er niet. Feromonen en zulks die wel of niet in mijn hormonale smaak vallen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Crutch het volgende:
Fout. Die kun je wel degelijk opbouwen en dat weet je zelf ook. Tenzij je alleen maar verliefd wordt op het eerste gezicht.
Die chemie voel je. Ook bij een afgezaagde openingszin en is er dan chemie, dan neem je die afgezaagdheid voor lief, of vind je het juist schattig en sexy.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef TheGame het volgende:
Tot op zekere hoogte, maar jij weet niet of die chemie er is als je iemand geen kans geeft omdat hij een afgezaagde opener gebruikt.
Daar ben ik het niet mee eens. Het gevoel dat je bij iemand krijgt als hij/zij uit het niets een luchtig gesprek met je begint is totaal anders dan een geforceerd vraag gesprek. Diegene die dat laatste doet kan ook niet zichzelf zijn op dat moment en kun jij de eventuele chemie ook niet voelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die chemie voel je. Ook bij een afgezaagde openingszin en is er dan chemie, dan neem je die afgezaagdheid voor lief, of vind je het juist schattig en sexy.
Dat is het kutte van al deze methodieken. Je kunt geen chemie aanleren.
Libelle? Ik denk dat je in de war bent met je moeder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Crutch het volgende:
Feromonen? Heb je dat gelezen in de Libelle ofzo?
Hoe wil je die chemie kunstmatig opwekken als het om iets gaat dat uit je poriën stroomt? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.quote:Anyway, als je dit topic even herleest zul je wel wat technieken tegenkomen om juist die chemie kunstmatig op te wekken.
Natuurlijk kan het zijn dat je er niet of minder vatbaar voor bent, des te meer een uitdaging voor de doorgewinterde PUA.
Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknoopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef TheGame het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Het gevoel dat je bij iemand krijgt als hij/zij uit het niets een luchtig gesprek met je begint is totaal anders dan een geforceerd vraag gesprek. Diegene die dat laatste doet kan ook niet zichzelf zijn op dat moment en kun jij de eventuele chemie ook niet voelen.
en wat als ie je nou precies na 2:36 minunten aanraakt op je schouder?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknoopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.
Ik geloof voor mezelf ook niet in liefde die groeit. Die is er of die is er niet en ook daarin ben ik denk ik niet echt uniek.
Omdat chemie niet per definitie alleen maar te maken heeft met feromonen. Als dat wel het geval is dan hoeven we voor jou alleen maar een flesje feromonenspray (ja dat bestaat echt) te kopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil je die chemie kunstmatig opwekken als het om iets gaat dat uit je poriën stroomt? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.
Het is zoiets ongrijpbaars waarom ik meneer A geweldig lekker vind en meneer B totaal geen sexappeal vind hebben en daarin ben ik eerder regel dan uitzondering.
De chemie kun je "kunstmatig" opwekken door "in state" te geraken zoals dat genoemd wordt. Het "in state" is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt wanneer je net te horen hebt gekregen dat je bent aangenomen voor een baan die je echt heel graag had willen hebben. Het gevoel dat je de hele wereld aankan. Het idee is omdat gevoel zelf op te wekken als je in een bar/club whatever staat en als je eenmaal dat gevoel hebt dan lopen alle gesprekken vanzelf omdat dat gevoel besmettelijk is. Dat is waarschijnlijk wat jij dan voelt als chemie met iemand hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan nóg. Als iemand uit het niks een geanimeerd gesprek met me aanknopt, kan ik dat plezierig vinden en gezellig meelullen. Maar doe je me verder niks qua aantrekkingskracht, dan blijft het toch echt daarbij.
Ik geloof voor mezelf ook niet in liefde die groeit. Die is er of die is er niet en ook daarin ben ik denk ik niet echt uniek.
Dat neemt niet weg dat het voor anderen misshien wel interessant is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
Crutch en TheGame, volgens mij kunnen jullie nog jaren blijven proberen hen te overtuigen dat ze het bij het foute eind hebben, maar volgens mij gaan ze jullie uit principe nooit gelijk geven. Veel mensen kijken nou eenmaal met een lacherige blik naar wat PUA heet en zullen altijd proberen het af te doen als onzin, terwijl het allemaal keihard werkt.
Ik wil trouwens wel eens weten op welke fora jullie zitten Crutch/TheGame, dan kan ik daar ook eens rondsnuffelen als ik ze niet al ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |