Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
Ik weiger deze algemene uitspraken te geloven. Simpelweg omdat ik anders helemaal de handoek in de ring kan gooien. Uit ervaring, het beetje beetje ervaring dat ik heb, kon ik op verschillende momenten in mijn leven als nurt/slons binnenlopen. En als ik dan wat afviel/'groomde' dat het vrouwelijke respons dan in ene een stuk positiever werd. Dus zodoende weet ik ook weer hoe het is om aandacht te krijgen (uit het beetje dat ik kreeg). En die aandacht hebben mooie mensen zat. Echt makkkelijk hebben zij het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Idd, je hebt ook maar een paar seconden/minuten nodig om haar interesse te wekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik zie zoveel van dit soort dingen langskomen hier. Maar ik kan me niemand voorstellen die dit écht leuk zal vinden....
En verder al dat versieren kan je leren geneuzel....Het blijft nu eenmaal zo dat een vrouw al binnen een paar seconden bepaalt of je kans maakt bij haar...
Jammer jongens.
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef betty_sue het volgende:
Je hebt dus zelf ervaren dat je uiterlijk er dus wel toe doet...
Mooie mensen hebben het makkelijker om snel iemand te scoren, een relatie onderhouden blijft voor iedereen lastig.
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef betty_sue het volgende:
Nee.
Tenzij je object zelf ook lelijk is en geen zelfvertrouwen heeft en ze je toevallig om een of andere vage reden wél sexy vindt...
Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
Vergeet de mystery method, die is allang achterhaald en ja zelfvertrouwen is te kweken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo. Een meisje weet niet precies wat er bewust gebeurt maar dat voelt ze wel. Een beetje spanning en opwinding of iets dergelijks. Ik heb me ook tijden afgevraagd of negers en overstoere machos niet precies die spanning aanwakkeren bij vrouwen. En mystery leek mijn daarin te bevestigen. Maar ik weet het nogsteeds niet zeker. Als mensen het hebben over zelfvertrouwen en als dit nou zelfvertouwen is. Is zelfvertrouwen dan niet aanteleren/te faken tot het je eigen wordt? Ik bedoel die negers die doen niet anders van jongs af aan en dan wordt het deel van hun tot ze er niet meer bij nadenken. Toch? Ik houd me mond verder wel en ga het hele topic lezen.
Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef TheGame het volgende:
[..]
Uiterlijk is volkomen onbelangrijk. Vrouwen vallen vooral op persoonlijkheid. Feit is wel dat minder mooie mensen vaak een negatiever zelfbeeld hebben en dat schrikt vrouwen af, dus daar moet je sowieso vanaf zien te komen.
En Macguyver en Nicolas Cage zijn gf beating alcoholics. Ja ik weet het maar het doet er niet toe. Ik wil dit gewoon een kans geven omdat ik anders toch geen keus heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
orlando bloom, johnny depp en george clooney hebben allemaal zo'n mooi innerlijk?
Wat een trollpost. Als je werkelijk geen flauw idee hebt waarom vrouwen keihard op film- en muzieksterren vallen dan kan je beter deze discussie links laten liggen en een ander topic gaan zoeken, of ophouden met doen alsof je het allemaal wel weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
Stel je eens een kerel voor die dezelfde capriolen uithaalt als Johnny Depp in de Pirates films. Dan is het ineens 'irritant'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat zijn idd prototype alpha-males, denk je dat ze hun carriere puur aan hun uiterlijk te danken hebben?
Als ik aangeraakt word door iemand die ik lelijk/niet al te knap vind wil ik juist nog harder weg dan dat ik dat al wilde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb welleens wat mystery method bekeken. En daarin stelt mystery dat een vrouw onbewust reageert op zaken als aanraking en presence enzo.
Mensen die er goed uitzien hebben een positiever zelfbeeld en daar val je als vrouw op. Als je er minder goed uitziet en je hebt hetzelfde positieve zelfbeeld als iemand die knapper is dan ben je even aantrekkelijk. Je knapt af op iemand die er heel goed uitziet, maar geen game heeft. Terwijl je positief verrast wordt door iemand die er wat minder uitziet maar wel game heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of onder welke steen mensen als jij liggen. Dan kan ik uitkijken dat ik er niet op stap.
Als je foto's langs elkaar legt waarop iedereen neutraal kijkt worden de knapste mensen eruit gehaald.
Ook zo als je mensen van de straat zou plukken of als je mensen de kroeg in stuurt om de leukste man of vrouw eruit te halen. Een leuke persoonlijkheid is mooi meegenomen, maar als je iemand afschrikwekkend is valt er niks te beginnen hoor.
Gelukkig wel dat 'schoonheid' voor iedereen iets anders is.
Dit. Non-believers: Succes met jullie "chemie". Iets waar ik nul komma nul van had tot een tijd terug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Crutch het volgende:
Non-believers and such:
Veel plezier met toevallig de ware tegenkomen, of je bent een natural dat kan ook. In dat geval gefeliciteerd.
Er is geen ware.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Crutch het volgende:
Non-believers and such:
Veel plezier met toevallig de ware tegenkomen, of je bent een natural dat kan ook. In dat geval gefeliciteerd.
Dan ben jij degene waar ik om vroeg toen ik vroeg om iemand met een RL experience.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit. Non-believers: Succes met jullie "chemie". Iets waar ik nul komma nul van had tot een tijd terug.
Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend van me en ben er nu een paar maanden mee bezig, met steeds meer succes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef solaire het volgende:
@theGame:
ik ben wel benieuwd ben jij zelf PUA of hoe ben je in aanraking hiermaa gekomen?
Wederom nieuwsgierig naar jou, je slachtoffer en je omschrijving van je ervaringen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik ben ermee in aanraking gekomen via een vriend van me en ben er nu een paar maanden mee bezig, met steeds meer succes.
Woon je in de Bijlmer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
@betty_sue: nog even en dan ben ik echt weg.
Ik zweer het. Een grote dikke neger met lippen waar je U tegen zegt. Loopt naar een meisje toe en aait er zomaar over dr wangen en langs dr mond. Terwijl hij dingen zegt als "jij bent echt schattig, echt een poptsie fassie heb je" en dat meisje, dr blik. ze wist effe helemaal niet waar ze het moest zoeken. Maar erg vond ze het blijkbaar niet. Dat zie je in die ogen en dr houding. Ze liet die spaning door haar heengaan en dat merk je gewoon als je er tegenover zit. ze vond het overduidelijk niet onprettig. Niet dat ik sulks dingen zou doen hoor. Ik mis die zelfvertrouwen gewoon en dan loopt het fout af. Maar ik wil het wel leren. ik zie het ook veel meer. Negers die gewoon een arm om een blond meisje heenslaan met ze beginnen te praten en dat meisje loopt gewoon vanzelf meeHoe RL wil je het?
Ik hoop echt dat het zo is. Dat vrouwen in RL op hun gevoel afgaan ipv hun verstand. Op fora is het allemaal cockblocken, tenentrappen tegen alle argumenten ingaan. Maar de praktijk is hopelijk anders.
Nee Purmerend, das het mecca van de vrijgevochten zaad van de feministen. Alle meisjes doen wat ze zelf willen en volgen hun hart. Dus hun keuzes zijn puur. Nu nog alleen uitvissen waarom zij kiezen wat zij kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef TheGame het volgende:
[..]
Woon je in de Bijlmer?Was waarschijnlijk gewoon haar drugdealer, lol.
@Betty_sue: Ik ga je niet proberen te overtuigen met eigen ervaringen want je staat er toch niet open voor en zult alles toch afdoen als een verzinsel.
Dit is ook niet het forum om uitgebreide Field Reports te gaan geven, dus lees je in en ga aan de slag. Of meld je op z'n minst aan op een PUA-forum. Het wordt namelijk niet echt op prijs gesteld aangezien veel mensen denken dat de methodes niet meer werken als iedereen maar weet hoe het werkt. Niet mijn mening, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef betty_sue het volgende:
@Betty_sue: Ik ga je niet proberen te overtuigen met eigen ervaringen want je staat er toch niet open voor en zult alles toch afdoen als een verzinsel.
Ik vraag niet voor niets naar een ervaring. Ik sta er juist wel voor open maar iedereen blijft maar zeggen dat het werkt zonder verder iets te vertellen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef betty_sue het volgende:
Lees je in en ga aan de slag?
Als in: ga ook meiden versieren door ze aan te raken op 3.18 en zeg dat ze mooi haar hebben als openingszin?
PM me maar met jouw ervaring dan, zolang niemand mij een ervaring kan vertellen schiet het niet op natuurlijk.
lol vanwaar deze frustratie, ik probeer mn punt te maken dat persoonlijkheid niet alles is. Andere factoren zijn uiterlijk, succes, geld, etc. Maargoed als de frustratie zo hoog is en je me irritant vindt omdat ik een weerwoord heb voor je game-theorieen, dan moet je dit soort dingen niet bespreken op een publiek forum.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wat een trollpost. Als je werkelijk geen flauw idee hebt waarom vrouwen keihard op film- en muzieksterren vallen dan kan je beter deze discussie links laten liggen en een ander topic gaan zoeken, of ophouden met doen alsof je het allemaal wel weet.
Begrijp ik hieruit goed dat je denkt dat ik je 'moves' zal stelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet. Ik hoef je niet te overtuigen toch? Laat staan dat ik daar behoefte aan heb. Een PUA minder betekent nog steeds meer bewegingsvrijheid voor mij.
Nee, maar ik wel jouw chicksquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit goed dat je denkt dat ik je 'moves' zal stelen?
Als je echt sullig/lelijk bent dan begint alles uberhaupt met een transformatie qua persoonlijke verzorging en je kledingkast. Als je echt zo'n RL ervaring wilt zien moet je misschien eens de show kijken, of het wel of niet in scene is gezet dat is een tweede, maar het geeft wel een prachtbeeld van wat een lelijke nerds ze in het begin zijn en in de season finale ze qua uiterlijk ook zoveel getransformeerd zijn, zonder enige plastische chirurgie of andere banale ingrepen. Als je er echt smerig en onfashioned uitziet dan kan je inderdaad praatjes hebben wat je maar wil, maar iemand krijgen zul je niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef betty_sue het volgende:
En de RL ervaring waar ik om vraag is dus van een sullige/lelijke jongen die het toch voor elkaar krijgt een mooie chick mee naar huis te krijgen. Om het maar even plat te omschrijven.
quote:
Lol, ik kom binnen show een aantal DHV's door flink veel sets te openen. Negg ik daar zo'n chick die met een AMOG staat te chillen...nou! IOI's all over! Pas ik later Kino toe stijgt haar BT toch ineens enorm. Heb ik een mooie FB aan overgehouden. zoiets?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die show The PUA. Ik en mijn homies gebruiken altijd dat jargon als we nu sets aan het openen zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Mijn chicks...Juist.
Zelfs al zou ik een gast zijn zou ik nog eerder de hetero chicks onder je neus vandaan stelen.
En die show is in scene gezet, like duh.
Ikzelf twijfel daarover, alhoewel ik ook dacht dat dat allemaal keihard in scene is gezet, zitten een aantal ex-deelnemers op een forum waar ik ook zit. Achteraf waren ze eigenlijk gefrustreerd dat ze alleen maar 'materiaal' mochten gebruiken die de producers hen gaven (dus, al die cheesy openingszinnen etc) maar ze zeggen wel dat het allemaal echt was, en dat ze ook geen reden hebben om daar nu over te liegen aangezien hun verbintenis met die show inmiddels ver verleden is. Je kan ze er ook zo PM'en en vragen stellen. Uiteindelijk is de community ook niet zo heel groot, misschien ook maar goed dat dat zo is en blijft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef betty_sue het volgende:
[..]
En die show is in scene gezet, like duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |