Lieve Catbert,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lieve Xeanor,
Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?
Een vertwijfelde Catbert.
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Armand88 het volgende:
[..]
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
nee dat heet doen alsof. Als je het niet in je hebt, zal je het ook nooit krijgen. Door succesvolle mensen die het wel in zich hebben na te doen kan je misschien best een leuk aantal meiden ervan overtuigen dat je een smoothe jongen bent, misschien willen ze wel met je naar bed, maar dat natuurlijke ga je nooit hebben. Door oefening zal je meer meiden kunnen versieren, maar van binnen veranderd er niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
[..]
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
zie mijn vorige post.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wat heb jij een ontzettend goede probleem-oplossende instelling.
En hoezo is dit "PUA" wereldje dan aardig populair en heeft het voor velen al heel goed gewerkt, als ze het volgens jou helemaal niet kunnen leren?
Gezien, alleen dan nog krigj ik als ze stream dat winsows media player ze niet kan afspelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.
Als het doel is bereikt en je een vriendin hebt weten te krijgen, dan is het eindresultaat toch alleen maar positief? Of het nou 'doen alsof' was of niet is irrelevant. Twee mensen hebben elkaar leren kennen en zijn er gelukkig mee.quote:
Dat is dan het verschil tussen geboren verleiders en mensen die 10 uur per dag oefenen om een verleider te worden. Dat betekent niet automatisch dat je het niet kan omdat het niet in je bloed zit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:18 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.
Ok als dat je doel is dan is er niks mis mee, echter als je jezelf wijsmaakt dat je nu opeens smoothe jongen bent omdat een meisje hapte op je voorgebakken "the game" conversation skills, dan is er wel een probleem.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Als het doel is bereikt en je een vriendin hebt weten te krijgen, dan is het eindresultaat toch alleen maar positief? Of het nou 'doen alsof' was of niet is irrelevant. Twee mensen hebben elkaar leren kennen en zijn er gelukkig mee.
Overigens zijn sommige mannen eigenlijk niet zo heel verlegen, alleen tegen onbekenden en dan vooral vrouwen. Als ze gewoon met even 5 minuten 'nep' doen over die drempel heen komen en haar leren kennen, en dan te weten komen dat ze best wel gemeenschappelijke interesses hebben, zal het allemaal ook wel vanzelf gaan. Het gaat niet over een heel leven faken.
nee hoor, wat betreft je laatste punt, iedereen moet werken om goed te worden in iets. Echter, als je aanleg ervoor hebt, word je erg goed erin, als je geen aanleg hebt, kan je oefenen wat je wilt, natuurlijk goed word je niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is dan het verschil tussen geboren verleiders en mensen die 10 uur per dag oefenen om een verleider te worden. Dat betekent niet automatisch dat je het niet kan omdat het niet in je bloed zit.
Volgens jouw beschouwing heb je dus mensen die zo goed zijn dat ze er hun beroep van kunnen maken en de mensen die keihard oefenen en een aardig partijtje spelen op amateurniveau.
Juist! Natuurlijk goed worden is iets anders dan er goed in worden door veel te oefenen wanneer er geen aanleg is, maar dat sluit niet uit dat je er succes mee kan hebben, danwel in mindere mate.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Armand88 het volgende:
[..]
nee hoor, wat betreft je laatste punt, iedereen moet werken om goed te worden in iets. Echter, als je aanleg ervoor hebt, word je erg goed erin, als je geen aanleg hebt, kan je oefenen wat je wilt, natuurlijk goed word je niet.
Klopt, maar met een natuurlijke aanleg zal je meer bereiken dat met geen aanleg. Mocht je tot de minder sociaal bedeelden behoren, zal je je heus wel kunnen verbeteren in de omgang met vrouwen. Je zal zelfs vrouwen kunnen versieren, in bed kunnen krijgen en bespelen, maar het blijft een kunstje dat vele niveaus lager ligt dan die van de echte don juans.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Juist! Natuurlijk goed worden is iets anders dan er goed in worden door veel te oefenen wanneer er geen aanleg is, maar dat sluit niet uit dat je er succes mee kan hebben, danwel in mindere mate.
Dus zouden mensen met een sociale achterstand het op z'n minst kunnen proberen...
En niet bij voorbaat al accepteren dat het nooit gaat werken. Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig (Hans Teeuwen).
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef Armand88 het volgende:
[..]
Klopt, maar met een natuurlijke aanleg zal je meer bereiken dat met geen aanleg. Mocht je tot de minder sociaal bedeelden behoren, zal je je heus wel kunnen verbeteren in de omgang met vrouwen. Je zal zelfs vrouwen kunnen versieren, in bed kunnen krijgen en bespelen, maar het blijft een kunstje dat vele niveaus lager ligt dan die van de echte don juans.
Snap je 'm?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Armand88 het volgende:
[..]
haha ik liep maar een beetje te stangen.
Integendeel, de beste PUA's claimen zelfs beter te zijn dan de echte Don Juans. Waarom? Omdat ze weten waarom de dingen die ze doen werken. Naturals weten dit niet maar doen dit instinctief goed. Dit betekent echter wel dat er een hoop 'smooth' guys rondlopen die een meisje makkelijk in bed kunnen krijgen maar totaal geen relatie kunnen vasthouden omdat ze niet weten hoe vrouwen in elkaar zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef Armand88 het volgende:
[..]
Klopt, maar met een natuurlijke aanleg zal je meer bereiken dat met geen aanleg. Mocht je tot de minder sociaal bedeelden behoren, zal je je heus wel kunnen verbeteren in de omgang met vrouwen. Je zal zelfs vrouwen kunnen versieren, in bed kunnen krijgen en bespelen, maar het blijft een kunstje dat vele niveaus lager ligt dan die van de echte don juans.
Ik denk dat de meesten wel genoeg nemen met een 'gewone' mooie vrouw in plaats van een steenrijk supermodel. Het doel is niet een echte don juan te worden. Slechts voor enkelen is dat het doel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:59 schreef Armand88 het volgende:
[..]
Het doel is gewoon genoeg ervaring op te bouwen zodat als je op een gegeven moment "The one it is" tegenkomt haar zonder veel problemen kunt verleiden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel genoeg nemen met een 'gewone' mooie vrouw in plaats van een steenrijk supermodel. Het doel is niet een echte don juan te worden. Slechts voor enkelen is dat het doel.
Op welke fora zit jij, kun je die even PM'en?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het doel is gewoon genoeg ervaring op te bouwen zodat als je op een gegeven moment "The one it is" tegenkomt haar zonder veel problemen kunt verleiden.
Werkt 'Ik heb oetkering' ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Wees ook niet bang om gewoon weg te lopen uit het gesprek. "Even mijn vrienden gedag zeggen"
Je kan ook je sociale status opbouwen door meerdere groepjes (sets) aan te spreken en je langzaam een weg te banen richting die enorme stoot.
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Ha haquote:
Ik ga het meteen proberen de eerstvolgende keer dat de gelegenheid zich voordoet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ha ha![]()
Als ze aan jouw lichaamshouding en tonaliteit kan zien en horen dat je het niet meent....dan wel.
ok ik dacht dat de meeste types zich bij hoofdstuk 2 al mooiboy hosselaars waanden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel genoeg nemen met een 'gewone' mooie vrouw in plaats van een steenrijk supermodel. Het doel is niet een echte don juan te worden. Slechts voor enkelen is dat het doel.
Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
grappig, hip en interessant doen bij gebreke van een noemenswaardige echte baan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?
Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik heb dat nou al op meerdere plekken gelezen om zo'n non-beroep te noemen... maar wat is daar nou de achterliggende gedachte achter?
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat je niet binnen het eerste kwartier al in het interview-gesprek vervalt. Het elkaar echt leren kennen is pas van latere orde.
Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.
"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"
Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden. Tegen de tijd dat ze je echt leuk begint te vinden en je echt over elkaars hobby's, intresses, werk, etc. gaat praten maakt het helemaal niet meer uit wat je eigenlijke baan is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat is hier nou helemaal de bedoeling van dan? Moet zij helemaal in katzwijm vallen voor de originaliteit van de grap? Is dit een test, als in "kijken of ze het gelooft, tiehie!" ?
Uiteindelijk komt dan natuurlijk aan het licht dat het allemaal niet waar was, en je gewoon één of ander uitzichtloos bureaubaantje hebt. En dan?
Yes, jezelf durven diskwalificeren. Kom je iig zelfverzekerd over. Plus, het kan haar in de meeste gevallen geen fuck schelen wat voor werk je écht doet. Als het dan wel belangrijk voor haar is moet je je toch even afvragen of zij wel zo geschikt voor je is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef Xeanor het volgende:
Het is de bedoeling dat het direct overkomt als grap en ze moet lachen. Wat je echt doet zeg je een paar minuten later wel, maar als je meteen aankomt met zoiets als dit....
Ah, zoals ik vroegah altijd zei dat ik amateur-gynaecoloog was. Toen dacht ik ook nog dat ik toneelstukjes moest gaan opvoeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef TheGame het volgende:
Nee, je vertelt het uiteraard met een houding dat het overduidelijk is dat je aan het geinen bent, maar het doel is gewoon om het gesprek luchtig en leuk te houden.
Nou, ik ben advocaat, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen, want dan zit je alleen nog maar achter me aan voor mijn geld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Exact, en je geeft hiermee aan ook speels te zijn. De meeste mannen hebben hun verhaal al helemaal uitgedacht. Hoe ze interessant kunnen antwoorden als de vraag "wat doe jij?" wordt gesteld.
"Ik ben wegwerpaanstekerreparateur en studeer nu voor mijn wegwerpaanstekerrestaurateur certificaat"
Ik daag jullie uit; verzin een leuk antwoord op "Wat doe jij?"
Ik zeg: " Ik hou de circulatiefrequentieslijtage bij, bij verschillende rotondes in drukke steden"
Je ziet zo'n paljas dan ook staan hè, glimmende oogjens vol verwachting na het maken van deze onnavolgbare grap. Vervolgens het geluid van krekeltjes in de zaal. En daar verschijnt de toneelhaak vanachter het doek...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Verzin dan svp wel een leuk verhaal qua zogenaamde job. Circulatiefrequentieslijtage bij verschillende rotondes in drukke steden bijhouden spreekt enkel tot enorme saaie verbeelding.
Ik kan er zelfs niet om glimlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |