SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:06 schreef Major-Balls het volgende:
Tja.. wat is vies? Het is natuurlijk geen bier!
Beetje te nieuw in het moddereren om te zien dat dit gewoon bagger isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
- edit -
Zelfs ongenoegen kun je normaal uiten.
Inderdaad, wat je al zegt. Baggerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beetje te nieuw in het moddereren om te zien dat dit gewoon bagger is? Tjonge.
Dat klopt. Blondjes zijn zoutiger, brunettes muskusachtig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef fs180 het volgende:
Blondjes smaken ook neutraler dan brunettes naar mijn ervaring, ook wel hier eens gelezen. Maar hoe moeten wij precies omschrijven hoe TS zou moeten smaken?
Je weet dat er iets mis is gegaan in je leven, als je weet hoe Whiskas en schimmelinfecties smaken...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:05 schreef Jimbo het volgende:
verschilt per vrouw imho
sommige smaken vaag naar wiskas (oh god) en andere proven gewoon zoeter.
Meestal bij een schimmel infectie smaakt het een beetje naar hop/gist jeweet wel. dat spul in bier
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je weet dat er iets mis is gegaan in je leven, als je weet hoe Whiskas en schimmelinfecties smaken...
[..]
Je weet dat er iets mis is gegaan in je leven, als je weet hoe Whiskas en schimmelinfecties smaken...
[..]
[..]
Jij hebt natuurlijk ervaring met honderden verschillende vrouwen zodat je tot deze conclusie kon komen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Blondjes zijn zoutiger, brunettes muskusachtig.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef question.mark het volgende:
Ik heb een vraagje, met name aan de beffende mannen alhier
Hoe hoort vaginaal vocht normaalgesproken te smaken?Mental pictures!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon zo. Vraag maar aan een ander die hier ervaring mee heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:31 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ervaring met honderden verschillende vrouwen zodat je tot deze conclusie kon komen...
Of is het omdat brunettes er andere eetgewoontes op nahouden?
ach , je hoeft nergens van af te blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vraag maar aan een ander die hier ervaring mee heeft.
Als een vrouw een beetje metalig smaakt, zoals iemand al aangaf, dan moet je er in principe vanaf blijven. Die metaalachtige smaak komt door -een beetje- bloed.
Whiskas?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:05 schreef Jimbo het volgende:
verschilt per vrouw imho
sommige smaken vaag naar wiskas (oh god) en andere proven gewoon zoeter.
Meestal bij een schimmel infectie smaakt het een beetje naar hop/gist jeweet wel. dat spul in bier
Herkenbaar, mijn ex dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:58 schreef Blijepeen het volgende:
Mijn vriendin smaakt zoet haha, maar verschilt idd per vrouw.
[..]
Kan ik me nog herinneren uit me kindertijd. Dan stop je nog weleens wat in je mond.. DIe smaak zal ik nooit vergeten bleggghhhhquote:
hoop maar dat ik daar ook onder val dan zure sloot lijkt me nu niet zo prettigquote:
Ik kom nooit bij jou op een verjaardag, als je op zulke ideeën komt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Maak er eens een dipsausje van op een verjaardagsfeestje en kijken wat men er van vindt
Ik weet niet zeker hoe ik die laatste zin moet opvattenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij jou op een verjaardag, als je op zulke ideeën komt!![]()
Of ik neem mijn eigen sausjes wel mee
Hahaa precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker hoe ik die laatste zin moet opvatten
[..]
Restjes stront.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef herenliefe het volgende:
mmm, erg vies. een combinatie van zweet, mufheid en wiite prut plus pis en restjes stront. Doe mij maar sperm
is anders. De stront recht uit iemands kont (hé dat rijmt!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Restjes stront.![]()
En als je niet van stront houdt ga je ook niet in iemand z'n hol roeren.![]()
OMGquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
is anders. De stront recht uit iemands kont (hé dat rijmt!) is vaak vers. De stront bij een vrouw haar geslachtsdeel zit er vaak al langer. En de gemiddelde nederlandse vrouw is al niet zo netjes
Alsof daar stront zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
is anders. De stront recht uit iemands kont (hé dat rijmt!) is vaak vers. De stront bij een vrouw haar geslachtsdeel zit er vaak al langer. En de gemiddelde nederlandse vrouw is al niet zo netjes
Vrouwenhater. Pisnicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij de verkeerde vrouwen tegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
Lijkt me een erge dumper als je dat meemaakt. Dat is ongeveer 0,01% van de vrouwen die dat heeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
:/quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:44 schreef Sandoval het volgende:
Als je zeker weet dat hetgeen je had een schimmelinfectie was, dan zou dit bij mijn weten geen invloed moeten hebben op de smaak. De vraag is dus eigenlijk hoeveel 'know-how' degene heeft die de diagnose heeft gesteld (jijzelf, de apotheker, de huisarts).
Wil je dat ik hier antwoord op geef, zodat de frustiefokkers weten hoe jij smaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoop maar dat ik daar ook onder val dan zure sloot lijkt me nu niet zo prettig![]()
Als ik constant zou moeten neuken met verlopen crackhoeren die zich niet schoonmaken, dan zou ik ook .... voor mijn hand kiezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij de verkeerde vrouwen tegen
Oeeeehquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier antwoord op geef, zodat de frustiefokkers weten hoe jij smaakt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef herenliefe het volgende:
[..]
Stront uit een vagina... moet niet gekker worden hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef MarkskeVertongen het volgende:
[..]
Als ik dat had mee gemaakt was ik ook spontaan heaumeau geworden OMG!
Gelukkig nooit mee gemaakt... ik tref dan toch, denk ik, betere dames
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier antwoord op geef, zodat de frustiefokkers weten hoe jij smaakt
Spacedocking ! hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef F35 het volgende:
[..]
Stront uit een vagina... moet niet gekker worden hier
Dat is het bloed (ijzer) dat je proeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Chapulin het volgende:
Over het algemeen zou ik de smaak willen omschrijven als: oude munten..
Weet je wel, die oude koperkleurige stuivers..
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |