Kennelijk ben ik al oudquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat is al jaren zo TS.
Dat van die rekenmachine dan hè
met mijn rekenmachine kun je hele verhalen typenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend, als je met je rekenmachine maar 'oliebol' kan schrijven, ja toch?
I kken er ook nog één.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Siegheil..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
I kken er ook nog één.
Elleboog
123 x 456 x 789 + 28830302 = ????quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In 'mijn tijd' moest je een dergelijke opgave al op kunnen lossen om überhaupt toegelaten te worden aan de HAVOquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef DeWaasheid het volgende:
Stelde havo ooit wel wat voor dan?
Kan ook op een toetsenbord, maar dat is toch minder lollig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Communistenkogel het volgende:
haha, jullie hebben zeker nog nooit van een grafische rekenmachine gehoord waar je álle letters op kunt typen?
Dat blijktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:58 schreef Karammel het volgende:
Er moet een flinke bezem door het middelbaar onderwijs.
707 + 707 = 1414 hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:00 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Kan ook op een toetsenbord, maar dat is toch minder lollig.
Alleen hexadecimaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Communistenkogel het volgende:
haha, jullie hebben zeker nog nooit van een grafische rekenmachine gehoord waar je álle letters op kunt typen?
Vergeet 'lesbie' niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat je de precieze getallen nog weet zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:16 schreef DiRadical het volgende:
Dit is overigens al jaren zo.
Ik ben midden jaren 90 afgestudeerd en had op dat moment geen werk.
Mijn bril ging kapot, dus ik kan "bijzondere bijstand krijgen".
Goedkope bril van Hans A. (fl 274), dus ik met de rekening naar de sociale dienst.
Ik moest zelf fl 75 betalen, dus pakt die mevrouw o'n grote tafel rekenmachine en typt in 274 - 75 =.
En op het moment dat zij op de = drukt zeg ik "199".
Was zij helemaal verbaasd dat ik het goed had.
Toen zei ze "Ja, maar jij hebt ook Scheikunde gestudeerd en dan moet je dat ook wel kunnen"![]()
![]()
Tja, en dan voel je je wel lullig dat jij geen werk hebt en zij wel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat je de precieze getallen nog weet zegna zo'n tijd...
Was het zo'n leuke happening?
Ik ook niet, met 2 vingers in mijn neus en met een pret pakketquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef intraxz het volgende:
Ik vond havo geen reet aan. Verspilde jaren. Ik heb alleen van biologie wat opgestoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
Het zit me nog steeds dwarsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat je de precieze getallen nog weet zegna zo'n tijd...
Was het zo'n leuke happening?
Zal het vast ook wel goed doen bij de damesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Het zit me nog steeds dwars![]()
En is altijd een leuke anekdote onder collega beta's
Er zijn weinig leuke vrouwen in de IT, maar gelukkig zit ik op het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zal het vast ook wel goed doen bij de dames
Zijn idd zat mensen die een rekenmachine gebruiken voor super simpele berekeningenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je bent serieus behoorlijk achterlijk als je voor zoiets een rekenmachine nodig hebt. Godverdomme hey.
Maar voor 450 miljoen en dan hoeveel 1 centjes, de som uit de OP.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn idd zat mensen die een rekenmachine gebruiken voor super simpele berekeningen
Het is ook niet meer zo dat ze het niet meer kunnen, maar dat het puur een gewoonte is geworden. Ik zat laatst naast iemand bij wiskunde en die deed 4/2 op zijn rekenmachine. Toen zei ik: 'Kom op, dat weet je toch wel uit je hoofd', en hij: 'Hm? O ja, twee', om vervolgens toch nog op ENTER te drukken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn idd zat mensen die een rekenmachine gebruiken voor super simpele berekeningen
Die 15% bestond nog ook eens voornamelijk uit uitwisselingsstudenten en ex-VWO'ers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Muzz_ het volgende:
In mijn eerste jaar op het HBO hadden ze ook verplicht een rekentoets ingevoerd.
Maar 15% haalde het in 1 keer.
Laat me raden. De resterende 75% haalde het nadat ze de normering naar beneden hadden geschroefd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Muzz_ het volgende:
In mijn eerste jaar op het HBO hadden ze ook verplicht een rekentoets ingevoerd.
Maar 15% haalde het in 1 keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Laat me raden. De resterende 75% haalde het nadat ze de normering naar beneden hadden geschroefd?WHAHAHA JIJ MAAKTE EEN REKENGRAPJE!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D:DD:d;d;D:D11!!!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef 3keernix het volgende:
Havo, ooit gedaan ja. maar toen was het nog VWO-nivo
Door dit soort rekenfouten heeft iemand van BNN een hele coole parabool vlucht niet bewust meegemaakt. Ze hadden hem 10X teveel anti-luchtzieke middel gegeven!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:19 schreef Gamesua het volgende:
Ik was gister bij de dermatoloog, ze moest uitrekenen hoeveel mg aan werkzame stof ik al had gehad. Het waren 350 pillen in totaal van 20mg per stuk. Ging ze op haar PC de rekenmachine zoeken om uit te rekenen hoeveel dat was.
350 x 20?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Laat me raden. De resterende 75% haalde het nadat ze de normering naar beneden hadden geschroefd?Nope, maar het was geen een of ander PABO-breuken toetsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., je moest gewoon wortels vinden, algebra en dergelijken met alleen vriend pen en papier.
Er bestaan zelfs mensen die een negatieve BAS hebben gekregen voor deze toets.![]()
HAVO is hoger in niveau dan de Amerikaanse High School.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:28 schreef presidenttje het volgende:
Havo stelt niets voor, vmbo stelt niets voor, mbo stelt niets voor enz.
Kortom het onderwijs in nederland stelt niets voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |