zou dan meteen een vaste award kunnen worden, ieder jaar is wel iemand van de federatie op zijn pik getrapt en geeft de brui aan het een of ander.quote:
Dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat je zelf een friendly mag regelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Donaldo het volgende:
nicker heeft nog steeds niet geaccepteerd?
Ik vind het vreemd dat hij wel aangegeven heeft dat het geregeld was... Misschien heeft ie op het verkeerde knopje gedrukt of zo. Zelf heeft hij ook nog geen andere friendly geregeld namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat je zelf een friendly mag regelen
waarom staat de wedstrijd in het lijstje wel op geregeld dan? Heel vreemd.. ik zal eens contact opnemen met nicker.. ik PM je er nog wel even over..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Donaldo het volgende:
nicker heeft nog steeds niet geaccepteerd?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef elby1988 het volgende:
Juist! Gewonnen!0-4.. Speelde tegen een 5-3-1 opstelling, en de tegenstander kreeg nog rood..
ik heb geen idee waarom? ik had hem een uitnodiging gestuurd maar hij heeft niet geaccepteerd, heb nu maar een andere friendly geregeld want ik ben de rest van de dag niet online..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom staat de wedstrijd in het lijstje wel op geregeld dan? Heel vreemd.. ik zal eens contact opnemen met nicker.. ik PM je er nog wel even over..
die had je gisteren al geregeld..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik heb geen idee waarom? ik had hem een uitnodiging gestuurd maar hij heeft niet geaccepteerd, heb nu maar een andere friendly geregeld want ik ben de rest van de dag niet online..
Was ook mijn bedoeling maar als hij niet mee leest en vervolgens tegen een rampzalig laag mid gaat counteren dan wordt t m niet hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Xummon het volgende:
als Outpost werkelijk uit de cup stapt is het dan niet eerlijker dat zijn wedstrijd tegen Porthos ook een WO wordt?
dat is het dan inderdaad..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Xummon het volgende:
als Outpost werkelijk uit de cup stapt is het dan niet eerlijker dat zijn wedstrijd tegen Porthos ook een WO wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |