Dan hebben we dus de 1e WO te pakken. Het is het team van Vogeltjesdans overigens.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zie dat treningspakken al een andere friendly geregeld heeft...
wat is de reden dat je herinneringen stuurt voor de Fok!Cup?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik zie t idd ik heb m net een bericht gestuurd om m te helpen herinneren aan de Fok!Cup maar ik heb niet naar zn wedstrijden gekeken. Das dus de 1e WO al is dat niet aan mij maar aan MrMoon.
Waarom niet. Puur om behulpzaam te zijn. Als ik t dreig te vergeten zou ik zo een pm ook op prijs stellenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je herinneringen stuurt voor de Fok!Cup?
als je het meteen donderdag regelt is er niks aan de handquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet. Puur om behulpzaam te zijn. Als ik t dreig te vergeten zou ik zo een pm ook op prijs stellen
Weet ik daarom post ik t ook hier dan hoeft de organisatie dat dus niet nog een keer te doen en is er meteen duidelijkheidquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je het meteen donderdag regelt is er niks aan de handen zo'n PM kan de organisatie ook nog begin van de avond doen
de organisatie zou het op prijs stellen als zulke zaken ook bij de organisatie blijven..quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik daarom post ik t ook hier dan hoeft de organisatie dat dus niet nog een keer te doen en is er meteen duidelijkheid
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of is het ook zo dat als jij iemand door rood ziet rijden dat je er achteraan gaat en alvast een bon uitschrijft zodat de politie dat niet meer hoeft te doen?
hmmzzz niet verwacht deze reactie maar goed ik bemoei me wel nergens meer mee en als we dan toch hier zijn knikker me dan ook uit de Fok!Cup. Ik heb meteen spijt dat ik me weer heb ingeschreven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de organisatie zou het op prijs stellen als zulke zaken ook bij de organisatie blijven..
of is het ook zo dat als jij iemand door rood ziet rijden dat je er achteraan gaat en alvast een bon uitschrijft zodat de politie dat niet meer hoeft te doen?
Klopt en dus had ik me niet moeten inschrijven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef Xummon het volgende:
krijgen we iedere keer deze huildiscusies. volgens mij zijn hier heel wat mensen snel op hun pik getrapt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmmzzz niet verwacht deze reactie maar goed ik bemoei me wel nergens meer mee en als we dan toch hier zijn knikker me dan ook uit de Fok!Cup. Ik heb meteen spijt dat ik me weer heb ingeschreven!
oh, nou ja jammer, maar goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan hebben we dus de 1e WO te pakken. Het is het team van Vogeltjesdans overigens.
lach er maar om. Ik ben serieus!quote:
Daar ben ik ster in daarom trek ik me ook terug. Geen zin in dit gezeur om een pm!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Re het volgende:
[..]
oh, nou ja jammer, maar goed.
en tering wat een discussie, wat boeit het nou, echt... nee echt...
waar is het nou voor nodig, zit er een ego in de weg ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lach er maar om. Ik ben serieus!![]()
Mn opstelling veranderd zodat ik geen wo veroorzaak maar iig zeker niet win. Voor mn andere wedstrijden kan je alvast een WO opschrijven.
geen ego hoor. Gewoon geen zin in gezeur om een hatrick mailtje \ pm die goed bedoeld is dus trek ik me terug. Ben ik er meteen van af heb er nl helemaal geen zin \ plezier meer in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Re het volgende:
[..]
waar is het nou voor nodig, zit er een ego in de weg ofzo?
ik begrijp niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:30 schreef Re het volgende:
maar een PM of een notificatie via hattrick is toch min of meer hezelfde... wel handig iig dat wel
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
geen ego hoor. Gewoon geen zin in gezeur om een hatrick mailtje \ pm die goed bedoeld is dus trek ik me terug. Ben ik er meteen van af heb er nl helemaal geen zin \ plezier meer in.
dat een vooraankondiging wel goed is, maar die had ik al gehad geloof ik via hattrick enzo, en verder was het gewoon een goede suggestie waar misschien wat gepikeerd op werd gereageerd, gewoon ff aan voorbij lezen en verder niets...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
geen ego hoor. Gewoon geen zin in gezeur om een hatrick mailtje \ pm die goed bedoeld is dus trek ik me terug. Ben ik er meteen van af heb er nl helemaal geen zin \ plezier meer in.
[..]
ik begrijp niet wat je bedoeld.
zal best ik heb gezegd wat ik vind en trek me dus terug.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]maar je kunt het ook overdrijven...
ik snap wel dat je het goed bedoeld, maar je moet de organisatie ook de kans geven om de organisatie te zijn.. en dus de dingen te laten doen die een organisatie moet doen..
Zo ben ik nou eenmaal niet. Sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Re het volgende:
[..]
dat een vooraankondiging wel goed is, maar die had ik al gehad geloof ik via hattrick enzo, en verder was het gewoon een goede suggestie waar misschien wat gepikeerd op werd gereageerd, gewoon ff aan voorbij lezen en verder niets...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zal best ik heb gezegd wat ik vind en trek me dus terug.
zou dan meteen een vaste award kunnen worden, ieder jaar is wel iemand van de federatie op zijn pik getrapt en geeft de brui aan het een of ander.quote:
Dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat je zelf een friendly mag regelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Donaldo het volgende:
nicker heeft nog steeds niet geaccepteerd?
Ik vind het vreemd dat hij wel aangegeven heeft dat het geregeld was... Misschien heeft ie op het verkeerde knopje gedrukt of zo. Zelf heeft hij ook nog geen andere friendly geregeld namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat je zelf een friendly mag regelen
waarom staat de wedstrijd in het lijstje wel op geregeld dan? Heel vreemd.. ik zal eens contact opnemen met nicker.. ik PM je er nog wel even over..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Donaldo het volgende:
nicker heeft nog steeds niet geaccepteerd?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef elby1988 het volgende:
Juist! Gewonnen!0-4.. Speelde tegen een 5-3-1 opstelling, en de tegenstander kreeg nog rood..
ik heb geen idee waarom? ik had hem een uitnodiging gestuurd maar hij heeft niet geaccepteerd, heb nu maar een andere friendly geregeld want ik ben de rest van de dag niet online..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom staat de wedstrijd in het lijstje wel op geregeld dan? Heel vreemd.. ik zal eens contact opnemen met nicker.. ik PM je er nog wel even over..
die had je gisteren al geregeld..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik heb geen idee waarom? ik had hem een uitnodiging gestuurd maar hij heeft niet geaccepteerd, heb nu maar een andere friendly geregeld want ik ben de rest van de dag niet online..
Was ook mijn bedoeling maar als hij niet mee leest en vervolgens tegen een rampzalig laag mid gaat counteren dan wordt t m niet hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Xummon het volgende:
als Outpost werkelijk uit de cup stapt is het dan niet eerlijker dat zijn wedstrijd tegen Porthos ook een WO wordt?
dat is het dan inderdaad..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef Xummon het volgende:
als Outpost werkelijk uit de cup stapt is het dan niet eerlijker dat zijn wedstrijd tegen Porthos ook een WO wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |