Dan zie je er dus uit als een tuinder. Nóg ergerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
door een oude man en hij noemde mij tomatenplukkerEN DAT TERWIJL IK GEEN MEDITERAANS/SPAANS/ITALIAANS uiterlijk heb
Niks mis met tuindersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zie je er dus uit als een tuinder. Nóg erger
En toen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
door een oude man en hij noemde mij tomatenplukkerEN DAT TERWIJL IK GEEN MEDITERAANS/SPAANS/ITALIAANS uiterlijk heb
hoogmoed komt voor de val...quote:
Leer mij de tuinders kennenquote:
En Javanen noem ik pindaplukkersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
TS is een latino
Tegen negers schreeuw ik ook altijd: katoenplukkers!
To to to tomatenplukkers!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
Nou, vooruit dan.quote:
En Aziaten bamibakkers?quote:
echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Tegen negers schreeuw ik ook altijd: katoenplukkers!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.
Dit is Pablo. Pablo is hetk ind Esmeralda en een nog volledig onbekende garnalenpeller uit Rusland. Pablo werkt voor het minimum-loon en accepteert ook fooi in natura. Hij doet dit werk om zijn studie, culturele antropologie, mee te bekostigen. Hij hoopt later een beroemde schaker te worden.
Als hobbie gaat ie graag in het weekend kleine kindjes spotten in het zwembad.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
schiete schiete whahahahah meteen door die blankah kanker harses bahbah praatjes makers altijd kanker kaaszen kk op naar de noort pool als je hier alleen maar probleme komt zoeke
Van wie is dit pareltje van een kutkloon? En wie wil 'm even bannen, samen met het originele account?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
schiete schiete whahahahah meteen door die blankah kanker harses bahbah praatjes makers altijd kanker kaaszen kk op naar de noort pool als je hier alleen maar probleme komt zoeke
Dit overkwam mij gisteren nogquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
Ojoo chimi, vanwaar deze haat. We zijn bijna hetzelfde en toch kom je ons discrimineren yo yo yoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
d8888888888888888quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:28 schreef Equites het volgende:
Je was zeker zo bleek dat ie d8 dat je een Pool was?
Goedendag, mijn oprechte excuses hierbij. Ik heb nooit de intentie gehad U te discrimineren. Ik hoop dat U genoegen neemt met dit excuus. Wij zijn inderdaad bijna het zelfde, je zou bijna kunnen spreken over 'broeders'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef beverton het volgende:
[..]
Ojoo chimi, vanwaar deze haat. We zijn bijna hetzelfde en toch kom je ons discrimineren yo yo yo
Goede avond Ynuhh,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goedendag, mijn oprechte excuses hierbij. Ik heb nooit de intentie gehad U te discrimineren. Ik hoop dat U genoegen neemt met dit excuus. Wij zijn inderdaad bijna het zelfde, je zou bijna kunnen spreken over 'broeders'.
Vriendelijke groet,
Ynuhh.
moet dit echt, oh lief klein relnichtje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
Dit is natuurlijk een ernstig vergrijp, werd deze schunnige opmerking gemaakt aan de hand ban jouw vriend zijn uiterlijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
een vriend van me werd ooit uitgescholden voor 'Fietsert' ja met een t erachter dus.
Hij zat echter wel op de fiets.
Wees blij, als hij mij was tegengekomen had hij waarschijnlijk iets in de trant vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ja!Hij is namelijk aan de lange kant en heeft een paardenstaart (steven seagall
)
Het feit dat hij de bocht afsneed had er niks mee te maken
naar z'n hoofd geslingerd gekregen.quote:euy vuile kankeralto, op je fiets!
Loempiavouwersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |