Dan zie je er dus uit als een tuinder. Nóg ergerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
door een oude man en hij noemde mij tomatenplukkerEN DAT TERWIJL IK GEEN MEDITERAANS/SPAANS/ITALIAANS uiterlijk heb
Niks mis met tuindersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zie je er dus uit als een tuinder. Nóg erger
En toen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
door een oude man en hij noemde mij tomatenplukkerEN DAT TERWIJL IK GEEN MEDITERAANS/SPAANS/ITALIAANS uiterlijk heb
hoogmoed komt voor de val...quote:
Leer mij de tuinders kennenquote:
En Javanen noem ik pindaplukkersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
TS is een latino
Tegen negers schreeuw ik ook altijd: katoenplukkers!
To to to tomatenplukkers!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef beverton het volgende:
Nou, vooruit dan.quote:
En Aziaten bamibakkers?quote:
echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Tegen negers schreeuw ik ook altijd: katoenplukkers!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.
Dit is Pablo. Pablo is hetk ind Esmeralda en een nog volledig onbekende garnalenpeller uit Rusland. Pablo werkt voor het minimum-loon en accepteert ook fooi in natura. Hij doet dit werk om zijn studie, culturele antropologie, mee te bekostigen. Hij hoopt later een beroemde schaker te worden.
Als hobbie gaat ie graag in het weekend kleine kindjes spotten in het zwembad.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |