kan t me voorstellenquote:
wat?quote:
Ik zag het!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een stuk leverworst was en ik steek het zo in mn mik en vreet het op![]()
![]()
Ik wist niet hoe snel ik het uit moest spugen. Gadverdamme zeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Salmonella for the win!![]()
Q-tje toch..... altijd eerst kijken voordat je iets in je mond steekt.
Netjes iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wel netjes! Had ik niet verwacht enzo. En heb ook werkelijk een note minder
Rauw gehakt met extra bits is niet echt een culinair hoogstandje. Als denkt ook mijn veestapel daar anders over.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe snel ik het uit moest spugen. Gadverdamme zeg.
Baloe dacht daar ook anders overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rauw gehakt met extra bits is niet echt een culinair hoogstandje. Als denkt ook mijn veestapel daar anders over.
Dan heb je dus helemaal geen carnibest gegeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe snel ik het uit moest spugen. Gadverdamme zeg.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Hihihi die leeuwenfoto!
Ik heb een tukkie gedaan
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Hihihi die leeuwenfoto!
Ik heb een tukkie gedaan
Dus jullie hebben geruild.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys!![]()
![]()
Ik deed ook een poging, maar toen ging de bel en dat was m'n vader en dies nog al lang van stof![]()
Dus ik ben weer klaarwakker.
Ja, Ing heeft me haar tukkie gegevenquote:
Kan je nagaan, gezien de tijdstippen dat jij nu al naar bed gaat... op je 36e lig jij om half vier 's middags in bed om er pas de volgende ochtend weer uit te komen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat komt met de jaren hé, minder energie; meer slaap
Hihiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Ing heeft me haar tukkie gegeven
[..]
Kan je nagaan, gezien de tijdstippen dat jij nu al naar bed gaat... op je 36e lig jij om half vier 's middags in bed om er pas de volgende ochtend weer uit te komen!PS Ik ook van jou
dat was ik zeker hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie lag er van de week om 21.10 uur al te meuren?
Jijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja ja ja! Zeg het Ing, zeg het!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nah, wat bruut! Wie dóet er nou zoiets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik slaap heul niet veul. Ik heb de laatste tijd veel last van nachtmerries door late night smsjes die ik ontvang
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het 'vroeger' altijd zaterdagmiddag voordat ik ging stappen
Tukkies zijn heerlijk ja...ook wel es als ik 's middags vrij ben en heeeeel hard huishoudelijk heb gedaan.quote:
Hebben we het nog steeds over tukkies nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe hét altijd na het stappen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja! Zeg het Ing, zeg het!![]()
[..]
Nah, wat bruut! Wie dóet er nou zoiets?
Ja die doe ik eigenlijk wel altijd na het stappen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over tukkies nu?
Wij patatjes gehaaldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit, ik neem appelkruimelvlaai als avondeten!
Met light slagroom. Dat ik dáár in getrapt ben zeg, light slagroom. Het is lang niet zo lekker
Ah, daar is het probleem. Ik drink nooit koffie dus ik word nooit meer wakker na een tukkiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tukkies zijn heerlijk ja...ook wel es als ik 's middags vrij ben en heeeeel hard huishoudelijk heb gedaan.
Uurtje of 3 er in en 4 uur er weer uit en dan koffie
Whoehoeeeeeee! You tell em girl!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over tukkies nu?
zo eentje heb ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Vanmiddag lekker naar Blijdorp geweest, alweer.
Deze foto die we net van Bokito en co hebben gemaakt kan ik jullie niet onthouden![]()
Bokito is trouwens een heel lieve vader.
[ afbeelding ]
Die kop van die rechterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo eentje heb ik ook
in de herhaling
[ afbeelding ]
Gaan we nu allemaal neukplaatjes posten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo eentje heb ik ook
in de herhaling
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op. Heb er afgelopen nacht lekker over liggen piekeren en weet wel zo ongeveer wat ik wil. Het roer gaat waarschijnlijk om.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gimme backup bro![]()
![]()
Hoest met het dilemma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |