abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:10:19 #126
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73474095
Morgen mag ze weg, ze moet een nachtje blijven slapen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:24:21 #127
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73474481
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:10 schreef Biefstuk het volgende:
Morgen mag ze weg, ze moet een nachtje blijven slapen
helaas dan...máár.....zulk uitschot krijgt hun verdiende straf tóch wel.....en terecht (want zware straf verdient ze)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:29:34 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_73474611
Je keurt het goed dat iemand die op de grond ligt wordt nagetrapt? En daarbij zeg je dat als je iemand wil neerslaan, je maar het beste een écht weerloos iemand kan uitkiezen?

Jij bent vreemd.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:34:17 #129
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73474721
Veel plezier met haten
Rechercheurs waren het er mee en begrepen haar.

Trouwens, ze schopte niet tegen het hoofd zoals gezegd werd. Ze staat met haar slippers in haar hand tegen de benen te schoppen. Getuigen hebben dit bevestigd, niet alleen van haar vriendengroep.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73474791
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Je keurt het goed dat iemand die op de grond ligt wordt nagetrapt? En daarbij zeg je dat als je iemand wil neerslaan, je maar het beste een écht weerloos iemand kan uitkiezen?

Jij bent vreemd.
Hij is niet vreemd, hij is een tokkie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73474797
TS: het resultaat van 5 generaties incest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:41:02 #132
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73474828
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef bijdehand het volgende:
TS: het resultaat van 5 generaties incest.
Wat zijn dit voor losse flodders, verzin iets beters
pi_73476482
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef APK het volgende:
Agressief wijf als ze nog even op iemands kop gaat stampen.
Zat ze onder de pillen?
Jij bent zo kankerdom, van pillen word je sowieso niet aggressief.
En punt 2 ben ik het helemaal eens met TS dit zijn dus de mensen die er op UIT waren om ruzie te krijgen nou dat kregen ze. Weet niet of ik hem nog een trap na had gegeven maar het zou zomaar kunnen.
Hattrick : FC Ginneken (1231698) IX.846
  donderdag 8 oktober 2009 @ 02:40:26 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_73476556
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:14 schreef Kramurz het volgende:

Jij bent zo kankerdom, van pillen word je sowieso niet aggressief.
Denk aan je hart.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73476565
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:40 schreef APK het volgende:

[..]

Denk aan je hart.
Kan je grappig doen maar je reactie sloeg nergens op.
Ik keur het natrappen niet goed maar ik kan het me voorstellen dat je het doet.
En met die gast in de OP heb ik 0 medelijden.
Die moedwillig rotzooi gaan trappen op een feest waar mensen naar toe gaan voor hun plezier.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 02:53:55 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_73476610
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:44 schreef Kramurz het volgende:

Kan je grappig doen maar je reactie sloeg nergens op.
Ik keur het natrappen niet goed maar ik kan het me voorstellen dat je het doet.
Ik probeerde helemaal niet grappig te doen en ik kan mij niet voorstellen dat je zoiets doet.

Jij ook niet?

Ook niet als je je een beetje opgejaagd voelt?

Of zit je in een ander dipje?

Kijk even in de spiegel voor je iemand 'kankerdom' noemt aub.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73476659
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Met deze gedachte is ze ook naar de politie gegaan. Voorlopig zit ze daar nog even, ben wel benieuwd wat er uitkomt.
Hopelijk een paar maanden onverwaardelijk en 1 jaar voorwaardelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73476784
hehe laat ook maar :x

[ Bericht 97% gewijzigd door Kramurz op 08-10-2009 06:39:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2009 @ 06:56:52 #139
230491 Zith
pls tip
pi_73476925
TS begrijp je nou zelf ook dat jij een van die hardcore tokkie mensen bent (of iig vriendenkring hebt)? Hoe voelt dat nou?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73477000
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

En jij kan je niet verplaatsen in haar?
Nee

Totaal niet.
En nu?
compact en kleverig.
pi_73477817
Ze zat gewoon als een hysterisch meisje tegen zijn benen aan te schoppen ?!!

Dat de politie dat serieus nam
pi_73478697
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik probeerde helemaal niet grappig te doen en ik kan mij niet voorstellen dat je zoiets doet.

Jij ook niet?

Ook niet als je je een beetje opgejaagd voelt?

Of zit je in een ander dipje?

Kijk even in de spiegel voor je iemand 'kankerdom' noemt aub.
Ubehaubt, zodra je 'kankerdom' moet gebruiken om een punt te maken heb je al te veel pillen op. Weer een tokkie getraceerd
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:53:39 #143
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_73478878
Allemaal leuk en aardig, deze verhalen, maar het is nutteloos. Natuurlijk wordt er gekeken naar de situatie waarin jouw familielid die jongen heeft geschopt. Echter, het is en blijft een onrechtmatige daad, en en daar hoort nu eenmaal een straf bij. Dit zal waarschijnlijk geen hoge straf worden, mits jouw familielid goed uiteen kan zetten wat er die avond is gebeurd, en waarom zij die persoon geschopt heeft. Nogmaals: ze krijgt sowieso straf, we weten alleen nog niet hoeveel.
Primum non nocere
pi_73478984
"ja maar meneer de rechter, ik heb alleen maar deze woning leeggeroofd omdat ik geen eten voor mijn kindje kan kopen"

excuses, excuses, excuses.
Doe je iets dat volgens de wet bestraft moet worden, dan verdien je die straf
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_73479084
Vervelend dat die meid door de politiediensten in dit land publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld terwijl ze zelf het slachtoffer is. Echt, de smeris in de land is zo incompetent als de neten.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:04:23 #146
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73479103
De politie gaat nu alle supermarkten af om biefstuk te zoeken.

Mensen wat een onzin zeg.
Zoals je kan zien aan die jongen met dat blauwe shirt is het niet het proto type relschopper.
Beter nog, hij heeft een rugzak om, en is daar eerder om er modieus uit te zien en wat dames te bekijken dan te vechten.
Vervolgens loopt iedereen hier te doen alsof ze allemaal in zo'n situatie het hazenpad hadden gekozen, maar in een situatie waar er zoveel aan de hand is, giert de adrenaline zo door je lichaam dat je eerste reactie is, zorgen dat de dader jou niet nog eens kan bedreigen of mishandelen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:08:08 #147
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73479170
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:04 schreef Ticker het volgende:
De politie gaat nu alle supermarkten af om biefstuk te zoeken.

Mensen wat een onzin zeg.
Zoals je kan zien aan die jongen met dat blauwe shirt is het niet het proto type relschopper.
Beter nog, hij heeft een rugzak om, en is daar eerder om er modieus uit te zien en wat dames te bekijken dan te vechten.
Vervolgens loopt iedereen hier te doen alsof ze allemaal in zo'n situatie het hazenpad hadden gekozen, maar in een situatie waar er zoveel aan de hand is, giert de adrenaline zo door je lichaam dat je eerste reactie is, zorgen dat de dader jou niet nog eens kan bedreigen of mishandelen.
zelf verdediging begrijpt iedereen. Maar schoppen als iemand op de grond ligt is geen zelfverdediging. Dat is een gebrek aan beheersing. Dat kan voorkomen, en is soms best te begrijpen, maar het is niet goed te praten.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:09:49 #148
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73479202
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

zelf verdediging begrijpt iedereen. Maar schoppen als iemand op de grond ligt is geen zelfverdediging. Dat is een gebrek aan beheersing. Dat kan voorkomen, en is soms best te begrijpen, maar het is niet goed te praten.
Gelukkig wou hij alleen maar met haar kroelen.
Heb je die pillen kop gezien van die gozer?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:10:27 #149
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479215
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 03:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hopelijk een paar maanden onverwaardelijk en 1 jaar voorwaardelijk
Zie bovenaan deze pagina
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:22:57 #150
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73479519
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gelukkig wou hij alleen maar met haar kroelen.
Heb je die pillen kop gezien van die gozer?
Ja. Wat wil je daar mee zeggen
dan is het wel zelfverdediging als iemand op de grond ligt?
ik ben ook wel eens geslagen, en ik zou best blind van woede kunnen worden en doorslaan, maar dan ga ik niet zeggen dat het logisch was of zo iets.
Dat is het niet, je bent je beheersing kwijt. Dan is zelf verdediging niet meer aan de orden.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')