helaas dan...máár.....zulk uitschot krijgt hun verdiende straf tóch wel.....en terecht (want zware straf verdient ze)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:10 schreef Biefstuk het volgende:
Morgen mag ze weg, ze moet een nachtje blijven slapen
Hij is niet vreemd, hij is een tokkie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Je keurt het goed dat iemand die op de grond ligt wordt nagetrapt? En daarbij zeg je dat als je iemand wil neerslaan, je maar het beste een écht weerloos iemand kan uitkiezen?
Jij bent vreemd.
Wat zijn dit voor losse flodders, verzin iets betersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef bijdehand het volgende:
TS: het resultaat van 5 generaties incest.
Jij bent zo kankerdom, van pillen word je sowieso niet aggressief.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef APK het volgende:
Agressief wijf als ze nog even op iemands kop gaat stampen.
Zat ze onder de pillen?
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:14 schreef Kramurz het volgende:
Jij bent zo kankerdom, van pillen word je sowieso niet aggressief.
Kan je grappig doen maar je reactie sloeg nergens op.quote:
Ik probeerde helemaal niet grappig te doen en ik kan mij niet voorstellen dat je zoiets doet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:44 schreef Kramurz het volgende:
Kan je grappig doen maar je reactie sloeg nergens op.
Ik keur het natrappen niet goed maar ik kan het me voorstellen dat je het doet.
Hopelijk een paar maanden onverwaardelijk en 1 jaar voorwaardelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Met deze gedachte is ze ook naar de politie gegaan. Voorlopig zit ze daar nog even, ben wel benieuwd wat er uitkomt.
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En jij kan je niet verplaatsen in haar?
Ubehaubt, zodra je 'kankerdom' moet gebruiken om een punt te maken heb je al te veel pillen op. Weer een tokkie getraceerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeerde helemaal niet grappig te doen en ik kan mij niet voorstellen dat je zoiets doet.
Jij ook niet?
Ook niet als je je een beetje opgejaagd voelt?
Of zit je in een ander dipje?
Kijk even in de spiegel voor je iemand 'kankerdom' noemt aub.
zelf verdediging begrijpt iedereen. Maar schoppen als iemand op de grond ligt is geen zelfverdediging. Dat is een gebrek aan beheersing. Dat kan voorkomen, en is soms best te begrijpen, maar het is niet goed te praten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:04 schreef Ticker het volgende:
De politie gaat nu alle supermarkten af om biefstuk te zoeken.
Mensen wat een onzin zeg.
Zoals je kan zien aan die jongen met dat blauwe shirt is het niet het proto type relschopper.
Beter nog, hij heeft een rugzak om, en is daar eerder om er modieus uit te zien en wat dames te bekijken dan te vechten.
Vervolgens loopt iedereen hier te doen alsof ze allemaal in zo'n situatie het hazenpad hadden gekozen, maar in een situatie waar er zoveel aan de hand is, giert de adrenaline zo door je lichaam dat je eerste reactie is, zorgen dat de dader jou niet nog eens kan bedreigen of mishandelen.
Gelukkig wou hij alleen maar met haar kroelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
zelf verdediging begrijpt iedereen. Maar schoppen als iemand op de grond ligt is geen zelfverdediging. Dat is een gebrek aan beheersing. Dat kan voorkomen, en is soms best te begrijpen, maar het is niet goed te praten.
Zie bovenaan deze paginaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hopelijk een paar maanden onverwaardelijk en 1 jaar voorwaardelijk
Ja. Wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gelukkig wou hij alleen maar met haar kroelen.
Heb je die pillen kop gezien van die gozer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |