abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:27:08 #151
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479616
Oh, mocht ik trouwens ruzie met een van jullie krijgen. Duik ik gauw naar de grond want dan mag je me niet meer schoppen !
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73479651
CAREEEEEE

Shit helemaal voor een familielid goed willen praten op een forum. Hoe fucking kansloos
pi_73479709
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Biefstuk het volgende:
Oh, mocht ik trouwens ruzie met een van jullie krijgen. Duik ik gauw naar de grond want dan mag je me niet meer schoppen !

Klopt. Als je een beetje de regels kent dan weet je dat je niet door gaat met schoppen/slaan als iemand op de grond ligt. Dat is gewoon fucking kansloos. Als ik de foto's van die jongen zie dan waren die laatste trappen ook echt niet nodig geweest.

Nee... dit goedpraten gaat echt te ver.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:31:12 #154
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73479725
quote:
Zielig.

Je zal maar iemand tegenkomen die zijn zelf beheersing kwijt is en dat niet goed probeert te praten
of wel, zoals jij. Dan ben je de lul
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:31:29 #155
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73479735
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:30 schreef Biefstuk het volgende:
Gister, woensdag 7 oktober, de beelden gezien van mensen die gezocht worden in verband met de rellen in Hoek van Holland. Tot mijn verbazing zat daar een familielid tussen. Het meisje
pics !
zzz
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:31:55 #156
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479745
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Klopt. Als je een beetje de regels kent dan weet je dat je niet door gaat met schoppen/slaan als iemand op de grond ligt. Dat is gewoon fucking kansloos. Als ik de foto's van die jongen zie dan waren die laatste trappen ook echt niet nodig geweest.

Nee... dit goedpraten gaat echt te ver.
'regels'

http://www.k-1.co.jp/en/index.php

Veel plezier.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:33:53 #157
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479787
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Zielig.

Je zal maar iemand tegenkomen die zijn zelf beheersing kwijt is en dat niet goed probeert te praten
of wel, zoals jij. Dan ben je de lul
Je moeder is zojuist neergestoken en die gast is door je vader neergeslagen. Wedden dat hij hem nog natrapt?
pi_73479792
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

'regels'

http://www.k-1.co.jp/en/index.php

Veel plezier.

Doorgaan met schoppen/slaan als iemand op de grond ligt is gewoon echt heel erg laag. Dat weet en snapt iedereen toch wel hoop ik. Daarnaast is het gewoon terecht dat ze je familielid zoeken/gezocht hebben
pi_73479811
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Je moeder is zojuist neergestoken en die gast is door je vader neergeslagen. Wedden dat hij hem nog natrapt?

Oooooh jaaa wat een vergelijking hoor
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:35:05 #160
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479827
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Oooooh jaaa wat een vergelijking hoor
Nee wacht.
Waarom zou het natrappen in dit geval anders zijn?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:36:58 #161
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_73479878
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Nee wacht.
Omdat je moeder neergestoken is?
pi_73479890
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Nee wacht.

Je moeder is neergestoken en je vader slaat hem neer en jij trapt daarna even na of je krijgt een schopje en wat scheldwoorden waarna die gast al het ziekenhuis is ingeslagen en je nog eens er over heen gaat. Dat zegt dus overduidelijk iets over jezelf en hoe je in elkaar zit.

Echt hoor... als iemand mijn moeder zou neersteken dan is dat heel wat anders dan wanneer ik een tik krijg van iemand en vrienden van me hem naar de vlakte slaan. Dan is het gewoon klaar.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:38:10 #163
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73479922
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

Omdat je moeder neergestoken is?
!

Man, hoe hypocriet. Ik ga het niet eens verder uitleggen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:40:02 #164
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_73479984
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

!

Dude, je kan de situatie wel gaan vergelijken met slachtpartijen en weet ik veel wat, maar dat is hier allemaal niet het geval natuurlijk. Zij krijgt een tikje, hij wordt neergeslagen en zij denkt tof te doen en nog even na te trappen, dat slaat gewoon totaal nergens op en is onnodig, zoals iedereen je al duidelijk probeert te maken. Ik snap best dat ze boos was en haar woede niet kon beheersen, maar als we al onze uitbarstingen goed konden praten kom je natuurlijk overal mee weg.. "ja, kwas gwoon kwaad!!!1!!"
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:40:27 #165
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73479995
quote:

[..]

Ik zeg als je een beetje leest inderdaad dat ik mijn zelf beheersing kwijt kan raken. Dat maakt het niet goed echter.
wat voor punt probeer je nou te maken?

bovendien vind ik het wel iets anders.
maar als jij dat wil vergelijken, veel plezier
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_73480005
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

!

Dat je het allemaal goed wilt praten is al erg genoeg.

Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren. Maar je vergelijking slaat nergens op en het goedpraten slaat nergens op.

Ze heeft een op dat moment weerloos iemand trappen gegeven. Niks geen sprake van zelfverdediging en het is allemaal helaas voor haar op camera vastgelegd. Dus helemaal logisch dat de politie haar zoekt.

Punt uit over en sluiten
pi_73480097
aHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:44:47 #168
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_73480114
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef boskameel het volgende:
aHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
Beste post hier tot nu toe
pi_73480173
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren. Maar je vergelijking slaat nergens op en het goedpraten slaat nergens op.

Ze heeft een op dat moment weerloos iemand trappen gegeven. Niks geen sprake van zelfverdediging en het is allemaal helaas voor haar op camera vastgelegd. Dus helemaal logisch dat de politie haar zoekt.

Punt uit over en sluiten
Zinnige post
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:49:08 #170
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73480241
Juist

Fijn om met jullie gediscussieerd te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook niet zomaar iemand helemaal lens schoppen zodra hij op de grond ligt. Ze verloor haar zelfbeheersing in alle commotie en schopte.

De helft van alle posts hier zijn van die moraalridders die haar voor tokkie uitmaken omdat ze iemand schopt die op de grond ligt. Het zal mij een worst wezen wat jullie zeggen. Maar zodra ik vraag of jullie hetzelfde zouden zeggen wanneer een kennis/vriendin had geschopt krijg ik geen antwoord terug. Denk niet dat jullie je vriendin uit zullen maken voor tokkie en weet ik veel wat ik hier voorbij heb zien komen.

Veel plezier verder, ik ga naar school
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:55:49 #171
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73480424
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef Biefstuk het volgende:
Juist

Fijn om met jullie gediscussieerd te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook niet zomaar iemand helemaal lens schoppen zodra hij op de grond ligt. Ze verloor haar zelfbeheersing in alle commotie en schopte.

De helft van alle posts hier zijn van die moraalridders die haar voor tokkie uitmaken omdat ze iemand schopt die op de grond ligt. Het zal mij een worst wezen wat jullie zeggen. Maar zodra ik vraag of jullie hetzelfde zouden zeggen wanneer een kennis/vriendin had geschopt krijg ik geen antwoord terug. Denk niet dat jullie je vriendin uit zullen maken voor tokkie en weet ik veel wat ik hier voorbij heb zien komen.

Je leest verkeert
ik noem haar niet zo maar ze zit wel fout. Ik zou dat van mezelf en vrienden ook zeggen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:57:23 #172
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73480473
En sommige mensen verliezen sneller hun beheersing dan anderen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:58:50 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73480529
Wees blij dat ze geen pam-pam bij zich had !
zzz
pi_73480721
quote:
Ik kijk wel uit, voor je het weet heb ik een hele familie achter mij aan. Dan ook nog eens een tokkiefamilie die blijft doorgaan als je al ligt...
quote:

[..]

Stumper, maak het nog erger, jij wil gewoon horen dat wij zeggen: goed gedaan! En nee, dat gaan wij niet zeggen. Maar kom op, verzin nog een erger en dommer voorbeeld, kom op het gaat je lukken!!
quote:

Je bent te laat, kleuterschool begint om kwart voor negen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:18:47 #175
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73480980
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit, voor je het weet heb ik een hele familie achter mij aan. Dan ook nog eens een tokkiefamilie die blijft doorgaan als je al ligt...
[..]

Stumper, maak het nog erger, jij wil gewoon horen dat wij zeggen: goed gedaan! En nee, dat gaan wij niet zeggen. Maar kom op, verzin nog een erger en dommer voorbeeld, kom op het gaat je lukken!!
[..]

Je bent te laat, kleuterschool begint om kwart voor negen.
Sta je droog mijn vriend?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 11:25:09 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73481148
quote:

Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren.
Ook dát staat nog niet vast hè, dat-ie dat gedaan heeft. Volgens TS zou hij het meisje hebben getrapt en "op het punt hebben gestaan" haar in elkaar te slaan, zomaar. Kan zijn, maar misschien is het wel heel anders gegaan. Het enige wat we zéker weten, is dat die gozer het ziekenhuis in is geslagen en dat het familielid van TS nog eens nagetrapt heeft toen hij al gestrekt op de grond lag.

Maar je kunt lullen wat je wilt, TS heeft net aangegeven dat het hem worst is wat wij er van vinden. En dat blijkt ook wel uit de hele discussie: hij wilde bijval, geen gezanik.
Misschien dat ze op het schoolplein wél zeggen dat ze hem nog veel harder had moeten trappen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73481154
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:18 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Sta je droog mijn vriend?
Moest jij niet naar school? Dát is pas erg, net doen of je weg bent hahahaa.

En nee hoor ik sta niet droog, ik heb een groot sociaal netwerk. Dat krijg je als je geliefd ben en niet lukraak mensen op hun hoofd stamp en/of het tracht goed te praten
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:28:21 #178
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73481243
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Moest jij niet naar school? Dát is pas erg, net doen of je weg bent hahahaa.

En nee hoor ik sta niet droog, ik heb een groot sociaal netwerk. Dat krijg je als je geliefd ben en niet lukraak mensen op hun hoofd stamp en/of het tracht goed te praten
HSDPA icm met een telefoon?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:29:37 #179
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73481283
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook dát staat nog niet vast hè, dat-ie dat gedaan heeft. Volgens TS zou hij het meisje hebben getrapt en "op het punt hebben gestaan" haar in elkaar te slaan, zomaar. Kan zijn, maar misschien is het wel heel anders gegaan. Het enige wat we zéker weten, is dat die gozer het ziekenhuis in is geslagen en dat het familielid van TS nog eens nagetrapt heeft toen hij al gestrekt op de grond lag.

Maar je kunt lullen wat je wilt, TS heeft net aangegeven dat het hem worst is wat wij er van vinden. En dat blijkt ook wel uit de hele discussie: hij wilde bijval, geen gezanik.
Misschien dat ze op het schoolplein wél zeggen dat ze hem nog veel harder had moeten trappen.
-weg-

Ze waren er niet om feest te vieren, met hun zwarte balkjes.
Meningen verschillen, vind ook dat dit topic dicht kan omdat het nu alleen maar gezeik is over het trappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 08-10-2009 12:14:25 ]
pi_73481359
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:28 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

HSDPA icm met een telefoon?
Dan niet zeggen veel plezier en daarmee ons de indruk wekken dat je niet meer je eigen domme topic volgt.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

-weg-

Meningen verschillen, vind ook dat dit topic dicht kan omdat het nu alleen maar gezeik is over het trappen.
Wat jij vindt moet je teruggeven,.....zijn ketting bijvoorbeeld

[ Bericht 19% gewijzigd door BrandX op 08-10-2009 12:14:40 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:33:52 #181
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73481413
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus je liegt tegen ons,...jij zegt "veel plezier, IK GA NAAR SCHOOL", man man man wat een familie, mensen in elkaar trappen, liegen op internet, bah!
Ga naar de hoeren oid want je komt nogal seksueel gefrustreerd over. Zie je het verband niet tussen mobiel internetten en reizen?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 11:34:49 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73481440
quote:
Juist

Ik zou dit verhaal/soort excuus ook niet in een topic op een groot forum zetten omdat ik de reacties hier wel verwacht zou hebben. Want hoe je het verhaal ook maakt, het is natuurlijk gewoon op zijn zachts gezegd niet een hele nette actie van haar.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick donderdag 8 oktober 2009 @ 11:35:09 #183
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73481450
quote:

[..]

Punt uit over en sluiten
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit is wel een goede samenvatting van dit topic. Met daarbij dat TS met niet vergelijkbare 'vergelijkbare situaties' komt. Daarbij heeft degene die in het ziekenhuis niet gedaan wat hij zei te doen. En mss had hij het uiteindelijk wel bij die een of twee schoppen naar de kennis van TS gelaten. We zullen het nooit weten, maar omdat het niet gebeurt is, is de gevraagde bijval van TS volgens nagenoeg iedereen in dit topic onterecht.

Dit blijft een welles nietes spel tussen TS en de rest... en die backfire is leuk geweest zo.
Sorry TS, better luck next time!
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')