quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Biefstuk het volgende:
Oh, mocht ik trouwens ruzie met een van jullie krijgen. Duik ik gauw naar de grond want dan mag je me niet meer schoppen!
Zielig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Biefstuk het volgende:
Oh, mocht ik trouwens ruzie met een van jullie krijgen. Duik ik gauw naar de grond want dan mag je me niet meer schoppen!
pics !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:30 schreef Biefstuk het volgende:
Gister, woensdag 7 oktober, de beelden gezien van mensen die gezocht worden in verband met de rellen in Hoek van Holland. Tot mijn verbazing zat daar een familielid tussen. Het meisje
'regels'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klopt. Als je een beetje de regels kent dan weet je dat je niet door gaat met schoppen/slaan als iemand op de grond ligt. Dat is gewoon fucking kansloos. Als ik de foto's van die jongen zie dan waren die laatste trappen ook echt niet nodig geweest.
Nee... dit goedpraten gaat echt te ver.
Je moeder is zojuist neergestoken en die gast is door je vader neergeslagen. Wedden dat hij hem nog natrapt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Zielig.
Je zal maar iemand tegenkomen die zijn zelf beheersing kwijt is en dat niet goed probeert te praten
of wel, zoals jij. Dan ben je de lul
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
'regels'
http://www.k-1.co.jp/en/index.php
Veel plezier.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moeder is zojuist neergestoken en die gast is door je vader neergeslagen. Wedden dat hij hem nog natrapt?
Nee wacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Oooooh jaaa wat een vergelijking hoor
Omdat je moeder neergestoken is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee wacht.
Waarom zou het natrappen in dit geval anders zijn?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee wacht.
Waarom zou het natrappen in dit geval anders zijn?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Omdat je moeder neergestoken is?
Dude, je kan de situatie wel gaan vergelijken met slachtpartijen en weet ik veel wat, maar dat is hier allemaal niet het geval natuurlijk. Zij krijgt een tikje, hij wordt neergeslagen en zij denkt tof te doen en nog even na te trappen, dat slaat gewoon totaal nergens op en is onnodig, zoals iedereen je al duidelijk probeert te maken. Ik snap best dat ze boos was en haar woede niet kon beheersen, maar als we al onze uitbarstingen goed konden praten kom je natuurlijk overal mee weg.. "ja, kwas gwoon kwaad!!!1!!"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]!
Man, hoe hypocriet. Ik ga het niet eens verder uitleggen.
Ik zeg als je een beetje leest inderdaad dat ik mijn zelf beheersing kwijt kan raken. Dat maakt het niet goed echter.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moeder is zojuist neergestoken en die gast is door je vader neergeslagen. Wedden dat hij hem nog natrapt?
Dat je het allemaal goed wilt praten is al erg genoeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]!
Man, hoe hypocriet. Ik ga het niet eens verder uitleggen.
Beste post hier tot nu toequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef boskameel het volgende:
aHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
Zinnige postquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat je het allemaal goed wilt praten is al erg genoeg.
Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren. Maar je vergelijking slaat nergens op en het goedpraten slaat nergens op.
Ze heeft een op dat moment weerloos iemand trappen gegeven. Niks geen sprake van zelfverdediging en het is allemaal helaas voor haar op camera vastgelegd. Dus helemaal logisch dat de politie haar zoekt.
Punt uit over en sluiten
Je leest verkeertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef Biefstuk het volgende:
Juist![]()
Fijn om met jullie gediscussieerd te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook niet zomaar iemand helemaal lens schoppen zodra hij op de grond ligt. Ze verloor haar zelfbeheersing in alle commotie en schopte.
De helft van alle posts hier zijn van die moraalridders die haar voor tokkie uitmaken omdat ze iemand schopt die op de grond ligt. Het zal mij een worst wezen wat jullie zeggen. Maar zodra ik vraag of jullie hetzelfde zouden zeggen wanneer een kennis/vriendin had geschopt krijg ik geen antwoord terug. Denk niet dat jullie je vriendin uit zullen maken voor tokkie en weet ik veel wat ik hier voorbij heb zien komen.
Veel plezier verder, ik ga naar school
Ik kijk wel uit, voor je het weet heb ik een hele familie achter mij aan. Dan ook nog eens een tokkiefamilie die blijft doorgaan als je al ligt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Biefstuk het volgende:
Stumper, maak het nog erger, jij wil gewoon horen dat wij zeggen: goed gedaan! En nee, dat gaan wij niet zeggen. Maar kom op, verzin nog een erger en dommer voorbeeld, kom op het gaat je lukken!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je bent te laat, kleuterschool begint om kwart voor negen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef Biefstuk het volgende:
Sta je droog mijn vriend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet heb ik een hele familie achter mij aan. Dan ook nog eens een tokkiefamilie die blijft doorgaan als je al ligt...
[..]
Stumper, maak het nog erger, jij wil gewoon horen dat wij zeggen: goed gedaan! En nee, dat gaan wij niet zeggen. Maar kom op, verzin nog een erger en dommer voorbeeld, kom op het gaat je lukken!!
[..]
Je bent te laat, kleuterschool begint om kwart voor negen.
Ook dát staat nog niet vast hè, dat-ie dat gedaan heeft. Volgens TS zou hij het meisje hebben getrapt en "op het punt hebben gestaan" haar in elkaar te slaan, zomaar. Kan zijn, maar misschien is het wel heel anders gegaan. Het enige wat we zéker weten, is dat die gozer het ziekenhuis in is geslagen en dat het familielid van TS nog eens nagetrapt heeft toen hij al gestrekt op de grond lag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:40 schreef Skiet het volgende:
Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren.
Moest jij niet naar school? Dát is pas erg, net doen of je weg bent hahahaa.quote:
HSDPA icm met een telefoon?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Moest jij niet naar school? Dát is pas erg, net doen of je weg bent hahahaa.
En nee hoor ik sta niet droog, ik heb een groot sociaal netwerk. Dat krijg je als je geliefd ben en niet lukraak mensen op hun hoofd stamp en/of het tracht goed te praten
-weg-quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát staat nog niet vast hè, dat-ie dat gedaan heeft. Volgens TS zou hij het meisje hebben getrapt en "op het punt hebben gestaan" haar in elkaar te slaan, zomaar. Kan zijn, maar misschien is het wel heel anders gegaan. Het enige wat we zéker weten, is dat die gozer het ziekenhuis in is geslagen en dat het familielid van TS nog eens nagetrapt heeft toen hij al gestrekt op de grond lag.
Maar je kunt lullen wat je wilt, TS heeft net aangegeven dat het hem worst is wat wij er van vinden. En dat blijkt ook wel uit de hele discussie: hij wilde bijval, geen gezanik.
Misschien dat ze op het schoolplein wél zeggen dat ze hem nog veel harder had moeten trappen.![]()
Dan niet zeggen veel plezier en daarmee ons de indruk wekken dat je niet meer je eigen domme topic volgt.quote:
Wat jij vindt moet je teruggeven,.....zijn ketting bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
-weg-
Meningen verschillen, vind ook dat dit topic dicht kan omdat het nu alleen maar gezeik is over het trappen.
Ga naar de hoeren oid want je komt nogal seksueel gefrustreerd over. Zie je het verband niet tussen mobiel internetten en reizen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je liegt tegen ons,...jij zegt "veel plezier, IK GA NAAR SCHOOL", man man man wat een familie, mensen in elkaar trappen, liegen op internet, bah!
Ik zou dit verhaal/soort excuus ook niet in een topic op een groot forum zetten omdat ik de reacties hier wel verwacht zou hebben. Want hoe je het verhaal ook maakt, het is natuurlijk gewoon op zijn zachts gezegd niet een hele nette actie van haar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef Biefstuk het volgende:
Juist![]()
Fijn om met jullie gediscussieerd te hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook niet zomaar iemand helemaal lens schoppen zodra hij op de grond ligt. Ze verloor haar zelfbeheersing in alle commotie en schopte.
De helft van alle posts hier zijn van die moraalridders die haar voor tokkie uitmaken omdat ze iemand schopt die op de grond ligt. Het zal mij een worst wezen wat jullie zeggen. Maar zodra ik vraag of jullie hetzelfde zouden zeggen wanneer een kennis/vriendin had geschopt krijg ik geen antwoord terug. Denk niet dat jullie je vriendin uit zullen maken voor tokkie en weet ik veel wat ik hier voorbij heb zien komen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat je het allemaal goed wilt praten is al erg genoeg.
Begrijp me niet verkeerd trouwens, opgefokte mensen die alleen maar uitdagen en willekeurig tikken uitdelen aan mensen die niks gedaan hebben zou ik ook even een lesje leren. Maar je vergelijking slaat nergens op en het goedpraten slaat nergens op.
Ze heeft een op dat moment weerloos iemand trappen gegeven. Niks geen sprake van zelfverdediging en het is allemaal helaas voor haar op camera vastgelegd. Dus helemaal logisch dat de politie haar zoekt.
Punt uit over en sluiten
Dit is wel een goede samenvatting van dit topic. Met daarbij dat TS met niet vergelijkbare 'vergelijkbare situaties' komt. Daarbij heeft degene die in het ziekenhuis niet gedaan wat hij zei te doen. En mss had hij het uiteindelijk wel bij die een of twee schoppen naar de kennis van TS gelaten. We zullen het nooit weten, maar omdat het niet gebeurt is, is de gevraagde bijval van TS volgens nagenoeg iedereen in dit topic onterecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát staat nog niet vast hè, dat-ie dat gedaan heeft. Volgens TS zou hij het meisje hebben getrapt en "op het punt hebben gestaan" haar in elkaar te slaan, zomaar. Kan zijn, maar misschien is het wel heel anders gegaan. Het enige wat we zéker weten, is dat die gozer het ziekenhuis in is geslagen en dat het familielid van TS nog eens nagetrapt heeft toen hij al gestrekt op de grond lag.
Maar je kunt lullen wat je wilt, TS heeft net aangegeven dat het hem worst is wat wij er van vinden. En dat blijkt ook wel uit de hele discussie: hij wilde bijval, geen gezanik.
Misschien dat ze op het schoolplein wél zeggen dat ze hem nog veel harder had moeten trappen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |