Vers 2?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat laatste is vers 2...natrappen vind ik gewoon lager dan laag.....zieliger dan zielig....dan ben je geen haar beter dan de oorspronkelijke daders. Kneiterhard aanpakken die griet dus!
Met een dubbele SOA en Mexicaanse griep.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:11 schreef misteriks het volgende:
hoewel ik TS wel kan volgen en geniet van die rotgeslagen relnicht, moet ik toch bekennen het 'n kutwijf te vinden
2 weken Lloret voor haar !
Dus al je respect vervalt als je moeder ooit eens iemand na zou trappen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ooow, maar begrijp me goed, ik kan de TS ook wel volgen, maar respect voor zo'n zielige natrap-chick? Nee....dat nooit
Je hebt zelfverdediging en je hebt natrappen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dus al je respect vervalt als je moeder ooit eens iemand na zou trappen?
Overigens, jullie zijn het dus met me eens dat wanneer er een verkrachter half dood wordt geslagen iedereen het er mee eens is. Waarom zou het in dit geval anders moeten zijn met een persoon die erop uit is om te rellen.
Volgens mij geldt de collectieve afkeuring voor het feit dat jouw familielid iemand natrapt die al gewond op de grond ligt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Biefstuk het volgende:
Dus al je respect vervalt als je moeder ooit eens iemand na zou trappen?
Overigens, jullie zijn het dus met me eens dat wanneer er een verkrachter half dood wordt geslagen iedereen het er mee eens is. Waarom zou het in dit geval anders moeten zijn met een persoon die erop uit is om te rellen.
Precies! En dáárom: kneiterhard aanpakken......diep laten boeten. Daar KUN je als normaal mens geen respect voor hebben....teruggaan, om iemand, totaal zinloos, nóg even flink te grazen te nemen, die niets meer doet/kan doen. Bah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sterker nog, ze komt er speciaal voor terug. Voorbedachte rade dus.
Ja en dat is gek, ik zou het begrijpen als het een vent was van 50 met 2 kids bij zich. Niet in dit geval.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij geldt de collectieve afkeuring voor het feit dat jouw familielid iemand natrapt die al gewond op de grond ligt.
Sterker nog, ze komt er speciaal voor terug. Voorbedachte rade dus.
euhm, alleen laffe kutwijvenquote:Ze ziet die gast op de grond liggen en ja, hij is al verslagen. Hij kan niks meer doen. Maar ik zou fucking pissig zijn als iemand mij zomaar schopt, provoceert en van plan is om je helemaal de kanker te slaan.
En toen trapte ze hem nog eens na. Wie zou dit niet doen?
Die neergemepte en nagetrapte knakker heeft ook gewoon ouders en misschien wel broers en/of zussen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef Biefstuk het volgende:
Ja en dat is gek, ik zou het begrijpen als het een vent was van 50 met 2 kids bij zich. Niet in dit geval.
Dit vált simpelweg niet recht te lullen.....kom op zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, alleen laffe kutwijven
hoe haal je 't in je hoofd iemand te trappen die al op de grond ligt.
probeer het niet recht te lullen biefstuk, want dat gaat gewoon niet.
Precies, je ziet het wel vaker dat die pauperwijven nog even stoer komen doen wanneer een gast op de grond ligt. Dat ze maar even een tijdje mag vast zitten. Weg met dat soort paupersletten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Eerlijk is eerlijk, iemand natrappen als ie al op de grond ligt?
Dat is wel erg laf, en sorry, maar ook dat is mishandeling en daar hoort gewoon en straf bij, klaar.
Juist.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, je ziet het wel vaker dat die pauperwijven nog even stoer komen doen wanneer een gast op de grond ligt. Dat ze maar even een tijdje mag vast zitten. Weg met dat soort paupersletten.
Haha jij zegt het lekker cru...maar de kern sluit ik me volledig bij aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, je ziet het wel vaker dat die pauperwijven nog even stoer komen doen wanneer een gast op de grond ligt. Dat ze maar even een tijdje mag vast zitten. Weg met dat soort paupersletten.
just as big a mafkees als die natrappende chickquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Juist.
Alleen moet ik nog wel aan die post toevoegen dat ik geen medelijden heb met die kerel dat ie na getrapt werd. Wat een mafkees is dat
ik wens je familielid dan hetzelfde. Als we zo gaan beginnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
Als zijn hyves in een KLB topic verschijnt heeft iedereen het over preventief opsluiten en doodsverwensingen. Maar hopelijk sterft ie in een weiland met een klauwhamer in zijn achterhoofd
Zogenaamde lieverdjes in dit topic.
KLBquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
Als zijn hyves in een KLB topic verschijnt heeft iedereen het over preventief opsluiten en doodsverwensingen. Maar hopelijk sterft ie in een weiland met een klauwhamer in zijn achterhoofd
Erg matig jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef longinus het volgende:
als ze hem nou gekocht had
( jaja, ik weet, matige grap )
Zo te horen ben jij van hetzelfde niveau dus vooral doorgaan. Zit het in de familie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
Yeah right.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:30 schreef Biefstuk het volgende:
Word gezocht omdat ze iemand die op de grond ligt ZOMAAR een paar trappen geeft.
Allereerst wil ik kwijt, het was niet zomaar en ik ben van mening dat justitie dit heel anders aan had moeten pakken.
Wat fijn, nog zo'n man die zich nooit door zijn woede of drift zal laten leiden. Als er iemand door hem is neergeslagen moet degene die op de grond ligt wel iets heel fouts hebben gedaan. Die kun je dus met goed fatsoen een flinke trap nageven, begrijp ik uit jouw verhaal.quote:De verdachte nummer 8 slaat niet een willekeurig iemand neer. Daar weet ik ook meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |