Er zit altijd wel zo'n tante in de familie, die buitengesloten wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vals serpent dat 't is!
Geen wonder dat de familie haar buitensloot!
Dat zou Tante Imca Wobbel noooooit gebeuren!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er zit altijd wel zo'n tante in de familie, die buitengesloten wordt
Bij haar denk je dan meteen aan Viva Espanaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou Tante Imca Wobbel noooooit gebeuren!
We vallen er meteen stil vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Stroekie het volgende:
zo het lijkt weer te werken,![]()
kan ik jullie weer fijn pesten met mijn non info
Och Tante Imca is zo'n knusse meidquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij haar denk je dan meteen aan Viva Espana
![]()
Oftewel gezellig![]()
Nee, dat ben je zekers niet. Daarvoor moet ie een ander deurtje kiezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou... Tibo ook weer in een depressie
En ik vind eigenlijk dat ik na maandag niet de persoon hoor te zijn die hem daar doorheen sleept.
Het is wel hard, maar hij heeft toch eigenlijk zelf aangegeven dat hij je juist op afstand wil houdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou... Tibo ook weer in een depressie
En ik vind eigenlijk dat ik na maandag niet de persoon hoor te zijn die hem daar doorheen sleept.
ja ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:36 schreef Baltar het volgende:
Volluk! Is er iemand thuis?
o.k. wat ben jij dienstig..quote:
Ja. Ben ook echt thuis.quote:
heb je nog geen fucking internet thuis?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Stroekie het volgende:
zo het lijkt weer te werken,![]()
kan ik jullie weer fijn pesten met mijn non info
Jij niet dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Steve het volgende:
Foto anusbomber vrijgegeven
En toch kijken he.
Wat voor baan is het nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
zo, pak ligt klaar voor vanmiddag![]()
wel duimen he, bitches![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |