Welke vinger steek ik in je kont.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 03:34 schreef Tha_Erik het volgende:
De maan, de maan, de maan is rond, hij heeft twee ogen, een neus en een mond.
Ken je mijn school nog niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... euh... op elk toilet hangen toch spiegels?
Owjaaaa!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Grote kans dat de kat in het volgende boek van Artur opgenomen is. En dan zal dat nieuwe boek dus uitkomen in maart.
Pardon?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ja, ik hoor het al jij kent Ang3l niet IRL
IRL iets eisen van Ang3l... nou nee...
Ik weet het niet, maar ze lag uit de groep vanochtend.... met de rug naar ze toegekeerd!quote:
O nose. What has she done, to deserve thatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ze lag uit de groep vanochtend.... met de rug naar ze toegekeerd!
Toch niet ziek thuis gebleven?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef Eustace. het volgende:
Waarom kijkt dat fossiele mokkel in de bus me steeds zo wantrouwend aan. Het is geen oorlog meer, get over it.
Ben eerst naar school geweest om het toch te proberen. Ik hou niet van ziekmelden. Maar ik voel me zo beroerd dat ik nu weer op weg naar huis ben.quote:
Soap Update:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
O nose. What has she done, to deserve that
Spannendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soap Update:
Vanochtend is de familie al in onenigheid geraakt.... Toen ik de huiskamer inkwam, waar het feest na 8 uren non-stop nog steeds aan de gang was, zag ik dat tante Medusa verstoten was door de familie. Met de rug naar haar vroegere vrienden toegekeerd lag ze een eind verderop. Is de familie zo vals, of heeft Tante Medusa iets gedaan wat niet door de ballonnenbeugel kon? En nog belangrijker….. zal ze wraak nemen met behulp van Dummy?
Even later vlogen er 2 monsters de familie in! Eentje had zich verstopt achter de bank, de ander onder de salontafel. Hoe vals en slim! (Ja oke, ik was gewoon vergeten dat ze er lagen…..). Met een grof geweld sprongen ze de nog feestende Familie Wobbel in, die uiteen spatte in chaos. Rik Wobbel vluchtte uit angst zelfs de gang in……
Stay tuned!
(Oeh, cliffhanger!)
Dan moet je die ff komen opblazenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:07 schreef Eustace. het volgende:
Is er ook een emopanda in de familie Wubbels?Vast niet.
Vals serpent dat 't is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |