Met A?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:14 schreef Eustace. het volgende:
Goedenavond weldenkend Nederland. :w
Sorry dat ik niet meer zo vaak post, heb het erg druk.
O.a.quote:
Must have voor iedere handschoudertas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
Mmm, lippenbalsem. Mijn lipjes voelen een stuk beter nu
Goed plan, ik raak dat spul altijd kwijt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:46 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Must have voor iedere handschoudertas.
Mijn schoudertas heb ik bijna altijd bij me en daar zit echt van alles in. xD Zakdoekjes, deo, spiegeltje, allerlei spullen die zichzelf heel vaak als handig hebben bewezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed plan, ik raak dat spul altijd kwijt.
Spiegeltje?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn schoudertas heb ik bijna altijd bij me en daar zit echt van alles in. xD Zakdoekjes, deo, spiegeltje, allerlei spullen die zichzelf heel vaak als handig hebben bewezen.
Ik heb alleen een tas bij me als ik de hele dag op pad ben en meestal zit mijn minilaptop daar dan inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mijn schoudertas heb ik bijna altijd bij me en daar zit echt van alles in. xD Zakdoekjes, deo, spiegeltje, allerlei spullen die zichzelf heel vaak als handig hebben bewezen.
http://heaven-lee.hyves.n(...)lie_Wobbel/p9QiUrUZ/quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:
ROEL! de Familie Wobbel gaat NU de Hyves op!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://heaven-lee.hyves.n(...)lie_Wobbel/p9QiUrUZ/
Zo.
Hartstikke handig. Ik had eens per ongeluk penstreep op mijn wang gezet (:') ), en toen kon ik het mbv spiegeltje weghalen.^^quote:
Ja ze wonen bij mijquote:
Spannend, waar kan ik dat volgen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze wonen bij mij
Iedere dag een update hoe het met ze gata, wie er gekrompen is, wie er geknapt is....
lachuh!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze wonen bij mij
Iedere dag een update hoe het met ze gata, wie er gekrompen is, wie er geknapt is....
Uhm, hier? Of op Hyves of zo....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spannend, waar kan ik dat volgen?
De Familie wobbelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lachuh!!!
wie zijn dat allemaal
Sam is een vriend van Phalanx en mij.quote:enne...quien es Sam
Sam is leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Familie wobbel
[..]
Sam is een vriend van Phalanx en mij.
het past erbijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
De regen maakt alles nog kutter dan dat het is.
Mja, het valt ook niet zo op als je eh... een beetje aan de emotionele kant bentquote:
Die van jou ookquote:
Ik stem voor hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, hier? Of op Hyves of zo....
Ik ben er nog niet helemaal uit!
Op dit moment hebben ze een gezellig familiefeest in de woonkamer trouwens.
Ja Barry is wel ene beetje de louche neef die overal mannetjes heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:29 schreef PhalanX het volgende:
Barry oogt wel louche met z'n mobieltje.
Nee die vlie... ballon gaat inderdaad niet op!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef PhalanX het volgende:
Robbebob
typisch, gewoon typisch, maar ooit komt hij erachter dat hij eigenlijk helemaal niet zo'n coole gladjakker is als hij denkt te zijn.
Tante Medusa eerder! Die is met haar voodooballonnetje Dummy een meesteres van Botox volgens mij!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:36 schreef PhalanX het volgende:
net zo dubieus als tante Imca... maar die jast er dan weer wat extra botox lucht in en dan is ze weer strak en glimmend...
so fresh so cleanquote:
zo herkenbaar toen ik nog vrijgezel wasquote:Als je nu nog niet aan de man komt weet ik 't niet meer hoor!
Daaaaaaar word ik nou af en toe zo moe van! Had ik 't met mijn beste vriendin over. Dat iedereen altijd A. Er vanuit gaan dat we al bezet zijn.En B als ze horen van niet reageren met een O? Hoe kan dat nou? Zo iemand als jij? En C Ach je hebt zo iemand, je hebt vast aandacht zat! Dat moet geen probleem zijn!
NOU BLIJKBAAR WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar... euh... op elk toilet hangen toch spiegels?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hartstikke handig. Ik had eens per ongeluk penstreep op mijn wang gezet (:') ), en toen kon ik het mbv spiegeltje weghalen.^^
Wie heeft die ballonnen nou eigenlijk in je bed gelegd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze wonen bij mij
Leen me je vent anders ff?quote:zo herkenbaar toen ik nog vrijgezel was
ik geloof niet dat die iets van je heel laat,quote:
Straks lopen de gemoederen zo hoog op dat er iemand knapt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het verdacht stil in de huiskamer bij de Familie Wobbel.
Zouden ze iets aan het bekokstoven zijn?
TMM, omdat ze in de weg lagen bij 't poetsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft die ballonnen nou eigenlijk in je bed gelegd?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks lopen de gemoederen zo hoog op dat er iemand knapt.
Dat geloof ik ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die iets van je heel laat,
quote:en meestal als hij een jongen erg geil vind en er sex mee heeft valt het achteraf altijd tegen
Zorg er maar voor dat Pluk niet naar binnen sluiptquote:
Ik mis D: ervan uitgaan dat je vriend wilt.quote:Als je nu nog niet aan de man komt weet ik 't niet meer hoor!
Daaaaaaar word ik nou af en toe zo moe van! Had ik 't met mijn beste vriendin over. Dat iedereen altijd A. Er vanuit gaan dat we al bezet zijn.En B als ze horen van niet reageren met een O? Hoe kan dat nou? Zo iemand als jij? En C Ach je hebt zo iemand, je hebt vast aandacht zat! Dat moet geen probleem zijn!
NOU BLIJKBAAR WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die heeft er vorige week al 1 vermoord, maar toen waren ze nog anoniem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat Pluk niet naar binnen sluipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |