Het is dat zijn stats echt klote warenquote:
heb je m dan niet genomen? Zou ik iig wel gedaan hebben gewoon als opvulling en evt wissel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat zijn stats echt klote waren
Nee, heb 'm niet aan de selectie toegevoegd. Daar waren de stats echt veel te pover voor. Daarbij was ie al flink in de 16. Had 'm best voor de leuk erbij kunnen doen, dat dan weer welquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
heb je m dan niet genomen? Zou ik iig wel gedaan hebben gewoon als opvulling en evt wissel.
dat bedoel ik dus. Opvulling voor de leuk en als zn stats bagger zijn wat maakt t dan uit om m tot zn 19e te laten weg rotten in je jeugd team?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, heb 'm niet aan de selectie toegevoegd. Daar waren de stats echt veel te pover voor. Daarbij was ie al flink in de 16. Had 'm best voor de leuk erbij kunnen doen, dat dan weer wel
die Giel en Jordi Becq, het lijken wel je eigen Sjors en Sjmmiequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:49 schreef Lyzio het volgende:
Ook bizar trouwens. Ik ben met mijn jeugdteam begonnen al een flinke tijd terug. Loopt nu redelijk goed, vrij op het begin een mooi talentje ontdekt met de naam Gied Becq. Enkele weken terug nog eens gebeld met de scouts, hadden ze iemand gevonden die me ook wel beviel. Naam: Jordi Becq.
Vandaag belde ik weer met de scouts, weer iemand gevonden waar de stats echt bedroevend van waren. Daar gaat het even niet om, maar die naam: Gijs Becq
Dat is toch bizar of niet.
Daar heb je wel een punt ja. Had 'm ook gewoon erbij moeten doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Opvulling voor de leuk en als zn stats bagger zijn wat maakt t dan uit om m tot zn 19e te laten weg rotten in je jeugd team?
Kun je nagaan als ik toch die Gijs Becq erbij had gepaktquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef Xummon het volgende:
[..]
die Giel en Jordi Becq, het lijken wel je eigen Sjors en Sjmmie
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Had 'm ook gewoon erbij moeten doen
foutje bedanktquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik toch die Gijs Becq erbij had gepaktGewoon voor de screenshot!
Whééquote:
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Julien Bouvret niet te onderscheppen.
Leuk spelertje uit de jeugd.quote:Eduard van Marle [playerid=262130061]
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 20-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 11-10-2009 (5/40), )
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 410 ¤/week 6 560 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: Gele en rode kaarten worden niet getoond tijdens de wedstrijd.
Fysiek: Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deadline: 14-10-2009 12:39
(2 dagen 15u 17m)
Vraagprijs: 200 000 ¤
Ach ik sta met 2-0 achter zoals helaas (ondanks stille counter hoop) verwacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
WhééSta ondertussen ook al weer -zoals verwacht- met 1-0 achter.
[..]
Speel verdomme met vijf verdedigersTrainees.. dat wel, but still!
oeh die is idd wel leuk ja! Wat zegt zn tv?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:23 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, sta weer achter. Hiervoor 4 wedstrijden op rij gewonnen..
[..]
Leuk spelertje uit de jeugd.
Ligt eraan op welke zender die staat...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oeh die is idd wel leuk ja! Wat zegt zn tv?
ik had zo een reactie al verwachtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke zender die staat...
Zeker leuk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:23 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, sta weer achter. Hiervoor 4 wedstrijden op rij gewonnen..
[..]
Leuk spelertje uit de jeugd.
Shit, ik word voorspelbaar...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik had zo een reactie al verwacht
200k ongeveer. Maar gaat vast hoger omdat ie niet erg veel dagen heeft..quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oeh die is idd wel leuk ja! Wat zegt zn tv?
quote:
dat dacht ik dus ookquote:
leuk! Hoop voor je dat je lekker veel vangt!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
200k ongeveer. Maar gaat vast hoger omdat ie niet erg veel dagen heeft..
quote:22:45
Het gezang op de tribunes verstomde toen Elsloo-speler Barker Jennings in de 22e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
quote:24:14
Een gemene sliding kwam Jan Vilím op een tweede gele kaart te staan, zodat de speler van Elsloo het veld kon verlaten.
quote:26:02
Jan-Peter de Rink werd er bij Elsloo in gestuurd voor Bep Bouwer, die in de 26e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Bagger door een koffiefilter dus.quote:Ariba had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.
45:00
Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |