Ik kom hier omdat ik dingen over Hattrick wil weten/melden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die sc is niet gezellig. Hier en op irc wel!
wat wil je dan weten/melden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat ik dingen over Hattrick wil weten/melden.
Gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat ik dingen over Hattrick wil weten/melden.
Beetje last van herfstdipje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
Nog altijd hetzelfde hier dusDe SC is ergens anders.
Op het moment niks, vind het alleen storend dat er hier zoveel geluld wordt over dingen die in de verste verte niets met Hattrick te maken hebben. Daarom kom ik hier ook nog maar zelden, alleen als ik echt iets moet weten.quote:
Je mening is welkom hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op het moment niks, vind het alleen storend dat er hier zoveel geluld wordt over dingen die in de verste verte niets met Hattrick te maken hebben. Daarom kom ik hier ook nog maar zelden, alleen als ik echt iets moet weten.
Zal hier wel zwaar op afgebrand worden, maar het is enkel mijn mening.
je doet het jezelf aan.. je hoeft hier natuurlijk niet te komen..quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op het moment niks, vind het alleen storend dat er hier zoveel geluld wordt over dingen die in de verste verte niets met Hattrick te maken hebben. Daarom kom ik hier ook nog maar zelden, alleen als ik echt iets moet weten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mening is welkom hoor![]()
we doen er alleen verrotte weinig mee, denk ik....
Ik heb me hier ook flink druk om gemaakt op een gegeven moment, maar gevalletje if you can't beat them: join them. Ik vind t hier gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het gaat toch over Hattrick? Dus als ik wat te vragen of te melden heb lijkt me dat compleet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef MrMoon het volgende:
je doet het jezelf aan.. je hoeft hier natuurlijk niet te komen..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb me hier ook flink druk om gemaakt op een gegeven moment, maar gevalletje if you can't beat them: join them. Ik vind t hier gezellig
Waarom maak je je er zo druk om? Heb je een slechte dag gehad oid?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het gaat toch over Hattrick? Dus als ik wat te vragen of te melden heb lijkt me dat compleet gerechtvaardigd.
Ik maak me niet druk. Ik zeg alleen dat ik het storend vind om door de ene na de andere bladzijde geouwehoer te moeten bladeren. Maar goed, enkel een mening dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef GotC het volgende:
Waarom maak je je er zo druk om? Heb je een slechte dag gehad oid?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik zeg alleen dat ik het storend vind om door de ene na de andere bladzijde geouwehoer te moeten bladeren. Maar goed, enkel een mening dus.
OT: Hoelang duurt het voor een team zonder eigenaar een botteam wordt?
Bron: http://www.hagonline.org/?id=2&c=allquote:Bot
Een team zonder eigenaar, bestuurd door hattrick. Eigenaarloze teams worden een bot in week 1, 8 en 15. In de laagste 2 divisies van een land kan een eigenaarloos team meteen een nieuwe eigenaar krijgen, zonder eerst een bot te worden. Een Bot team speelt met slechte spelers die willekeurig in een 4-4-2 opstelling geplaatst zijn.
Thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:27 schreef GotC het volgende:
Bron: http://www.hagonline.org/?id=2&c=all
Google is your friend!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mening is welkom hoor![]()
we doen er alleen verrotte weinig mee, denk ik....
gelukkig heb je er zelf nooit aan meegedaan..quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik zeg alleen dat ik het storend vind om door de ene na de andere bladzijde geouwehoer te moeten bladeren. Maar goed, enkel een mening dus.
OT: Hoelang duurt het voor een team zonder eigenaar een botteam wordt?
Inderdaad. Een enkele keer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig heb je er zelf nooit aan meegedaan..
Gewoon blijven komen en als je dan een vraag hebt zal die altijd netjes beantwoord worden net zo als nu.quote:
Het was ook geen aanval hoor. Ik heb nergens gezegd dat het niet 'mag'quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen en als je dan een vraag hebt zal die altijd netjes beantwoord worden net zo als nu.
17y <40d.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef Lyzio het volgende:
Een optimale trainee is toch 17y <60d hé? Of is dat een hersenkronkel van me?
Ik zag t ook niet als een aanval. Je mag hier net als iedereen je mening geven hoe hypocriet die dan ook is. Jij hebt net als iedereen het recht om hier te posten. Daar is helemaal niets mis mee. Al ben ik bang dat er niets mee gedaan wordtquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval hoor. Ik heb nergens gezegd dat het niet 'mag'Dat zou wel erg vreemd zijn.
bizar niet wel vaag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:49 schreef Lyzio het volgende:
Ook bizar trouwens. Ik ben met mijn jeugdteam begonnen al een flinke tijd terug. Loopt nu redelijk goed, vrij op het begin een mooi talentje ontdekt met de naam Gied Becq. Enkele weken terug nog eens gebeld met de scouts, hadden ze iemand gevonden die me ook wel beviel. Naam: Jordi Becq.
Vandaag belde ik weer met de scouts, weer iemand gevonden waar de stats echt bedroevend van waren. Daar gaat het even niet om, maar die naam: Gijs Becq
Dat is toch bizar of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |