jij bent gewoon aan het vissen naar een crea-kadootje van oeke hah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:14 schreef Lishe het volgende:
Misschien is het beter de uiterste inschrijfdatum tot morgen te doen? Nu hebben twijfelkonten geen beslissing kunnen nemen. En het lijkt me zo leuk als iemand zo creatief als Oeke bv nog op de lijst kan.
Precies dit jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wilde ik ook zo graag meedoen, maar op de een of andere manier raakte ik helemaal in de war van de wie wel en wie niet discussie. Ik begrijp de redenen waarom wel en niet heel goed. Maar ik voelde me weer zo middelbare schoolmeisje.![]()
Deze post ben ik al een week aan het schrijven. Nog erger.
En ik vind het hier in OUD zo gezellig juist!
Kan het nog? Mag ik nog?
Edit:Grasjes, had jij hetzelfde dilemma?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef oeke het volgende:
Maareh, ik ga gewoon naar de Blokker, hoor!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zeg oeke en Grasjes ook op de lijst
Leuk! thnx!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef Vicky het volgende:
Oeke n Grasjes, jullie staan erbij
ik wil ook zo'n creacadeautje van oeke!
ja heyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef oeke het volgende:![]()
Leuk! Ik heb er zin in, en ook spannend!
Maareh, ik ga gewoon naar de Blokker, hoor!
Onzin, wie zou daar in hemelsnaam over moeten vallen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Precies dit ja![]()
edit: ik zou het hartstikke leuk vinden als het nog lukt, maar wil niet dat er een discussie om ontstaat zeg maar
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:26 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop op een meisjesmama, dan kan ik ongestraft roze knutselen
Ik had begrepen dat jij nog 6 dochters ging baren dus die kunnen hem ook aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn meiske kan je rompertje niet meer aanik heb hem bij de bewaarkleertjes gelegd die ze later krijgt
ik vind em zo mooi <3
nog 6 kinderen he, ik hoop dat er ook 1 jungske tussen zitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij nog 6 dochters ging baren dus die kunnen hem ook aan.
Gaan we samen winkelen? Dan speel ik wel chauffeurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb er ook zin in!![]()
en ik vind het spannend...![]()
Dat klinkt echt zo smerig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:53 schreef sjak het volgende:
Leuk, ik hoop dat ik Joshua trek!
En ik ga alvast een wensenlijst maken![]()
(tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |