Tsja, eigen keuze. Ik blijf erop hamerenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het wel: Niemand gaat om die bijsluiter vragen.
Slechte zaak, nouja, ik verwacht dat ze dat binnenkort wel doen.quote:En nee, het Farmacotherapeutisch Kompas bevat geen enkele info over deze vaccins
Ik vermoed zelfs, dat het gewoon geweigerd wordt als je daar om zou vragen. Reden: tijdgebrek. De flacon bevat 10 doses die binnen 3 uur moeten worden toegediend. Alleen tijdnood is al een reden wanneer die 10 patiënten eerst de gehele bijsluiter door willen lezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
Tsja, eigen keuze. Ik blijf erop hameren![]()
Probeer het uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs, dat het gewoon geweigerd wordt als je daar om zou vragen. Reden: tijdgebrek.
Nee hoor, die 10 doses (inclusief lezen bijsluiter) heb je zo verwerkt. Tenzij mensen een kwartier doen over een simpele bijsluiter. Het enige dat je wil lezen zijn de mogelijke bijwerkingen. De gemiddelde mens kan geen kaas maken van de ingredientenquote:De flacon bevat 10 doses die binnen 3 uur moeten worden toegediend. Alleen tijdnood is al een reden wanneer die 10 patiënten eerst de gehele bijsluiter door willen lezen.
Het is een totaal andere situatie dan wanneer jij als individu een injectie krijgt bij de doktersassistente. Als mensen straks massaal worden opgeroepen en er speciale prikuurtjes zijn voor een x-aantal patiënten, dan is dat lopende bandwerk. Als je dan gaat lopen miepen over een bijsluiter... veel succes!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Probeer het uitIk vermoed namelijk van niet overigens.
Ik zou juist willen weten wat de werkzame stoffen en de hulpstoffen zijn.quote:Nee hoor, die 10 doses (inclusief lezen bijsluiter) heb je zo verwerkt. Tenzij mensen een kwartier doen over een simpele bijsluiter. Het enige dat je wil lezen zijn de mogelijke bijwerkingen. De gemiddelde mens kan geen kaas maken van de ingredienten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je hebt een emulsie, je hebt een suspensie. Pas als beide met elkaar zijn gemengd, noem je dat een vaccin.
En het vaccin bevat dus 5 mg thiomersal volgens de bijsluiter.
Emulsie en suspensie zitten beide in die ene flacon. Vermenging van emulsie en suspensie gebeurt door de flacon voor gebruik te schuddenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Yep, maar is dat het vaccin in zijn transportverpakking, dus 10 doses, of per bereid vaccin? Er is nog wel wat ruimte voor speculatie jammer genoeg. Maar goed, welke rekenmethode we ook gebruiken, beide gehaltes zijn nog ruimschoots onder zelfs de meest strenge (RIVM) norm.
En na 3 weken krijg je nog eens 5 microgram thiomersal.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
En nog steeds zwaar onder de strengste norm
Dan zit je, zelfs met 10, nog onder de norm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En na 3 weken krijg je nog eens 5 microgram thiomersal.
Dat boeit me niet, thiomersal is gewoon een toxische kwikverbinding die niet in je lichaam thuishoort.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zit je, zelfs met 10, nog onder de norm.
Alcohol, caffeine etc. ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, thiomersal is gewoon een toxische kwikverbinding die niet in je lichaam thuishoort.
Precies, ook met voeding moet je bewust zijn van wat je naar binnen werkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alcohol, caffeine etc. ook niet.![]()
Maar in deze hoeveelheid en met dit doel kan het geen kwaad. Dat is gewoon zo.
Ok, als we die lijn doortrekken, wat doet die 10 microgram thiomersal voor kwaad dan volgens jou?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Precies, ook met voeding moet je bewust zijn van wat je naar binnen werkt.
Giftige stoffen zijn nooit gezond, in welke hoeveelheid dan ook. Dat je niet ter plekke dood neervalt, betekent niet dat het geen kwaad kan.
Het is een giftige stof. Giftige stoffen zijn per definitie schadelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok, als we die lijn doortrekken, wat doet die 10 microgram thiomersal voor kwaad dan volgens jou?
Maar op wat voor manier is thiomersal dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is een giftige stof. Giftige stoffen zijn per definitie schadelijk.
Appels en peren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier is thiomersal dat?
Alcohol is ook gif, maar wordt bij normale consumptie afgebroken zonder schade.
Thiomersal wordt ook afgebroken (nadat het door je lichaam in 2 andere stoffen is verdeeld) en hoopt zich niet op in het lichaam.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Appels en peren.
Laten we het on topic houden?
In je post lees ik 2 belangrijke woorden nl giftig, en hoeveelheid. Die 2 zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden, keukenzout is ook dodelijk als je er een soepkom van leeg eet, en 15 liter water ineens drinken heeft hetzelfde resultaat. Het eerste wat ze je bij scheikunde zeggen is dat alles gifitig is, echter bepaald de hoeveelheid grotendeels hoé gifitg. Dit icm de manier van toediening, de staat van de giftige stof, evt versterkt/verzwakt door ander aanwezige reagens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Precies, ook met voeding moet je bewust zijn van wat je naar binnen werkt.
Giftige stoffen zijn nooit gezond, in welke hoeveelheid dan ook. Dat je niet ter plekke dood neervalt, betekent niet dat het geen kwaad kan.
Kwik is schadelijk ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
Onderzoek aan de Universiteit van Galgary toont aan dat kwik in vaccinaties ernstige schade toebrengt aan uw hersenen.
Ze hebben er zelfs een mooi filmpje van gemaakt:
Weet je wat, thiomerasol is erg gezond, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kwik is schadelijk ja.
Thiomersal bevat geen "kwik" maar een kwik-verbinding. Dat werkt heel anders.
Natrium en Chloride zijn los stoffen die je niet in je lichaam wil hebben zomaar.
NatriumChloride echter is een essentieel onderdeel van ons leven.
Zelfde principe.
Jeetje, trek het niet zo extreem. Dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Weet je wat, thiomerasol is erg gezond, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!
Wat jij wilt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |