SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar er staat geen enkel volledig album tussen! Het langste zijn de mini's, met respectievelijk 6 en 8 nummers, zo uit m'n hoofd. De rest zijn singles van 2 of 3 nummers. Op de laatste paar na, dat zijn weer singles met een enkel nummer.
In Europa/Amerika komen singles vaak niet verder dan een slechte remix, instrumentale versie of een slechte cover als b-kant. Vooral bij de bekendere bands is dat het geval. Wat dat betreft doen bepaalde Japanse artiesten het beter. Ze maken de singles meer het kopen waard.
Ik doelde ook op de release van DESTINY -The Lovers-quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Liandri het volgende:
melt-banana in Groningen? xD
zelf zit ik dan meer te wachten op de nieuwe single van Versailles -Philharmonic Quintet- DESTINY-The Lovers-
Ah zo. De singels zijn daar inderdaad wel van betere kwaliteit ja! Maar ik vind het evengoed spijtig dat het er zoveel zijn, ik ben meer een album persoon en ik vind het vervelend als ik na 2-3 nummers alweer een nieuwe cd moet opzetten. Bovendien ben ik sneller geneigd om een single maar te downloaden omdat er toch maar zo weinig nummers op staan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Desunoto het volgende:
Japanners draaien het uitgeven van albums en singles om. Tenminste dat gebeurt heel vaak, uitzonderingen daargelaten.
In "het westen" is het vaak zo dat er eerst een volledig album gemaakt wordt, en dat daarvan enkele nummers worden gekozen om in de weken/maanden erna als single uit te brengen. In Japan brengen ze eerst een reeks singles uit en brengen daarna een album uit met die singles erop + een lading nieuwe albumnummers. En ze geven over het algemeen meer muziek uit. Een drukker schema dus. En doordat je vaker meer goede nummers op 1 single ziet, namelijk b-kanten die minstens zo goed zijn als de titelnummers, kom je bij Japanse artiesten vaker en sneller op een grotere verzameling singles en albums. Ze kunnen ook te ver doorschieten. Om DELUHI als voorbeeld te nemen, moet je kijken wat een lijst...
*lijst*
In Europa/Amerika komen singles vaak niet verder dan een slechte remix, instrumentale versie of een slechte cover als b-kant. Vooral bij de bekendere bands is dat het geval. Wat dat betreft doen bepaalde Japanse artiesten het beter. Ze maken de singles meer het kopen waard.
Nieuwe singles zijn altijd redelijk duur. Overal. Net als limited/special editions van albums. Dan ben je al snel 10 euro meer kwijt voor enkel een DVD met weinig erop. Oh ja, en een ander hoesje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef R4ven het volgende:
CDJapan heb ik net de single van Versailles gepre-ordered, samen met de single van D voor een vriendin. Maar inderdaad zijn Nederlandse webwinkels wel erg duur op dat gebied. Probeer eens een Duitse webwinkel? Daar leeft dit soort muziek meer dan hier.
Ik bedoelde meer dat ze op Nederlandse sites vaak minstens 10-15 euro meer vragen dan op buitenlandse sites. En dan zijn alle kosten al verrekend...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nieuwe singles zijn altijd redelijk duur. Overal. Net als limited/special editions van albums. Dan ben je al snel 10 euro meer kwijt voor enkel een DVD met weinig erop. Oh ja, en een ander hoesje.Dat is het meestal niet waard vind ik. Ik koop eigenlijk alleen goede albums voor onder de 20 euro, en daar vind je er gelukkig genoeg van.
Das wel jammer zo kort nadat ze gestart zijn.quote:It's a sudden announcement but this time DELUHI will pause activities after their fall oneman tour "BLITZKRIEG -Another Departure-".
DELUHI was formed about 2 years ago, with continuous releases and lives since then.
This summer was the first time the band experienced a nation-wide oneman tour.
We received a lot of support from everyone and this is something we take pride in.
Truly, thank you.
And now, in order for DELUHI to take another step forward,
At this present point we're fixing our eyes on what is necessary to improve.
When our 8/1 Akasaka BLITZ performance is over in about 2 months...
We held a meeting with the members and staff, and this is what we concluded.
From now own, this decision is for DELUHI to reach a new stage,
And to advance with a larger staff.
During the activities pause, we will be raising individual skill, musical power of expression,
DELUHI's motivation,
And when we return, all of the members will have equal strength.
Right now that is the greatest possibility.
Though everyone probably has anxious feelings about the words "activity pause",
This period is to further expand DELUHI's potential.
In short, this is a positive, voluntary time.
Lives and releases will come to a stop but the members and staff will still be thinking about DELUHI.
DELUHI will continue to progress.
So please wait a little bit and believe during this time.
Leda / DELUHI
BRAVEMAN PRODUCTIONS
2010.10.15
Maar dat is nergens te vindenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef Desunoto het volgende:
Het begin vond ik niet zo maar met de tweede helft van het nummer zat ik er helemaal in. Ik had helemaal geen metal sound verwacht.En nog best goed ook.
![]()
Ben meteen maar gaan zoeken en het schijnt dat ze 13 oktober hun eerste volledige album uitgegeven hebben.
Moet. Luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |