Ik vond het wel redelijk maar ze kunnen beter inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef R4ven het volgende:
Heeft iemand de nieuwe single van Do as Infinity al gehoord? Viel wat tegen vond ik...
Idd. Nu maar hopen dat de nieuwe single van Versailles beter wordt. Ik heb hem namelijk al besteld ^^ De preview klonk goed, dus dat zal wel in orde komenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond het wel redelijk maar ze kunnen beter inderdaad.
Ah die moet ik nog beluisteren. Hoe heet die single?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef R4ven het volgende:
Heeft iemand de nieuwe single van Do as Infinity al gehoord? Viel wat tegen vond ik...
wow....quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:45 schreef R4ven het volgende:
Sorry Desunoto maar ik moet je onglelijk geven... Deze is beter:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Desunoto het volgende:
Holy shit.![]()
Het woord "episch" is hier wel van toepassing. Het gaafste nummer van 2010 tot nu toe vind ik. Als MERRY zo doorgaat, belooft hun volgende album veruit hun beste te worden. Wat ontzettend goed.![]()
Zou eigenlijk een apart MERRY topic moeten openen, want dit is gewoon schitterend.
ow KOTOKO is een beetje apart.. Een aantal dance liedjes van haar zijn wel leuk. Haar anime openings zijn altijd wel leuk. o.a. Shooting Star ("Please Teacher !" opening), Agony, Oblivion, Re-Sublimity, Went Away, zijn bij mij blijven hangen. Heel veel wat ze voor I've Sound heeft gedaan is wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van KOTOKO, heb nooit iets van haar gedownload of gekocht, dus ik heb geen idee wat ze allemaal precies heeft. Maar ik zou het niet wegzappen als het een keer op TV of radio voorbij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |