abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87059524
Heb net de nieuwe Maxi Single van "Sadie" binnen genaamd "Cry more"

Deze single bestaat uit 3 nummers

1. Cry more
2. BURST ZERO
3. Little Prayer

Mensen die bekend zijn met "Sadie" weten w at ze ongeveer kunnen verwachten
Voor de mensen die er niet bekend mee zijn zou zeggen Youtube is your friend :D

en voor de mensne die geen zin hebben om te zoeken ;)

(hou er rekening mee dat dit wat harder kan klinken van "MERRY" met alle respect natuurlijk)

tot zover (1x luisteren) ben ik niet echt ontevreden ofzo.
pi_87059759
Ik had toevallig net een half uurtje geleden het titelnummer geluisterd op youtube maar ik vind er geen flikker aan. Om over de baggervideo nog maar niet te spreken...

Ze hebben toffe muziek gemaakt maar daar hoort dit niet tussen. :N
pi_87080793
toe gegeven ik ben er ook niet van weg geblazen. echter vind ik wel dat vooral "Little prayer" een kans verdiend dat is toch wel het nummer dat er voor mij het meeste uit springt bij deze EP
pi_87092612
Heeft iemand de nieuwe single van Do as Infinity al gehoord? Viel wat tegen vond ik...
pi_87093240
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef R4ven het volgende:
Heeft iemand de nieuwe single van Do as Infinity al gehoord? Viel wat tegen vond ik...
Ik vond het wel redelijk maar ze kunnen beter inderdaad.
pi_87116223
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik vond het wel redelijk maar ze kunnen beter inderdaad.
Idd. Nu maar hopen dat de nieuwe single van Versailles beter wordt. Ik heb hem namelijk al besteld ^^ De preview klonk goed, dus dat zal wel in orde komen :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:00:45 #157
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87126173
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef R4ven het volgende:
Ah die moet ik nog beluisteren. Hoe heet die single?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_87126816
Jidaishin. Na nog een keer luisteren heb ik het alweer helemaal gehad. De gitaar is ongelooflijk irritant.
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:33:32 #159
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87126848
dankje :)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_87126921
Ik vind het dus niks. :@
Geef mij maar dit:

Do As Infinity op hun best. O+
pi_87134363
Sorry Desunoto maar ik moet je onglelijk geven... Deze is beter:

pi_87153517
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:45 schreef R4ven het volgende:
Sorry Desunoto maar ik moet je onglelijk geven... Deze is beter:

wow....
pi_87189407
Inderdaad ook prachtig. O+ ;( Do As Infinity heeft heel veel mooie nummers, maar hun nieuwste single is een mindere.
pi_87190084
Inderdaad. Achja het kan niet altijd alleen maar goed zijn he...
pi_87194223
vind Jidaishin geen vervelend nummer..
heb wel sterk het idee dat het echt een anime openings/ending is (A)
maar dat kan ook aan mij liggen (ben nog niet wereld bekend met DAI

vind het verder wel lekker klinken dat wel
pi_87194692
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Desunoto het volgende:
Holy shit. _O_
Het woord "episch" is hier wel van toepassing. Het gaafste nummer van 2010 tot nu toe vind ik. Als MERRY zo doorgaat, belooft hun volgende album veruit hun beste te worden. Wat ontzettend goed. _O_

Zou eigenlijk een apart MERRY topic moeten openen, want dit is gewoon schitterend. _O_
:9~
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 03:39:20 #167
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_87196343
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van KOTOKO, heb nooit iets van haar gedownload of gekocht, dus ik heb geen idee wat ze allemaal precies heeft. Maar ik zou het niet wegzappen als het een keer op TV of radio voorbij kwam.
ow KOTOKO is een beetje apart.. Een aantal dance liedjes van haar zijn wel leuk. Haar anime openings zijn altijd wel leuk. o.a. Shooting Star ("Please Teacher !" opening), Agony, Oblivion, Re-Sublimity, Went Away, zijn bij mij blijven hangen. Heel veel wat ze voor I've Sound heeft gedaan is wel goed eigenlijk.
Alleen vindt ik Ayumi Hamasaki net een stuk beter. :D
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_87230670
girugamesh is cht pop geworden. Ik prefereer hun hardere muziek van 13's Reborn en zo, maar dit doen ze eigenlijk best goed:

Niet heel bijzonder, maar klinkt wel aardig. Had veel slechter kunnen aflopen. :P
pi_87233969
Niet slecht... maar kom op ze zijn van harde muziek. Echt 360 graden gedraaid. En vind dit bijna gewoon top 40 muziek. IMO gewoon stoppen met mainstream proberen te zijn en doen waar je goed in bent.
Al zijn er zat mensen die dit liever hebben dan het oudere werk

maar ik ben er daar iig niet een van :P
pi_87238632
SCANDAL is vandaag met een nieuwe single uitgekomen. Vergeleken met hun oudere nummers ligt het op hetzelfde niveau, dus niet echt vernieuwend maar wel lekker om naar te luisteren.

EDIT: Schijt SONY met hun auteursrechtenclaims }:|

[ Bericht 42% gewijzigd door R4ven op 06-10-2010 20:38:32 ]
pi_87278774
MUCC is ook 180 graden gedraaid. Het nieuwe album "Karma" is net uit en is echt compleet anders dan alles wat ze hiervoor gedaan hebben. En het is slecht. Een aantal nummers zijn ok (zoals Freesia) maar over het algemeen is het een saai, slecht, niet bij hun stijl passend album. Erg jammer. ;(

Mijn MUCC, wat doen ze?
pi_87285792
Dat is ook zwaar toeval heb de CD dus nu ook al even opstaan en mijn eerste reactie was *CD in een verkeerd hoesje?*
Dang wat klinkt dit anders dan dat ik gewend ben van ze...
Tis gelijk ook weer meer pop dan rock...
(wat hebben bands daar toch opeens mee)

ik weet niet echt goed wat ik er van moet vinden. Een aantal nrs zijn idd best wel ok, maar sommige heb ik dan ook wel weer een behoorlijk vraagteken bij staan...
pi_87299423
Ik heb nog nooit naar MUCC of Girugamesh geluisterd (buiten dat laatste nummer van hun) dus echt meepraten kan ik niet, maar ik denk dat de reden waarom ze meer als pop dan rock klinken is dat ze een groter publiek willen aanspreken. Met andere woorden, meer geld willen verdienen. Een andere reden kan ik niet echt bedenken...
pi_87321942
Of ze willen gewoon wat anders. Hoe dan ook, MUCC doet het niet zo goed en girugamesh doet het nu al iets beter (de single hiervoor was ook erg poppy maar matig, deze is beter).

Iets heel anders: 8-eit _O_ O+

Fantastisch bandje. Mag ook wel genoemd worden hier. Helaas nog wat onbekend waardoor hun laatste single die op 29 september uitkwam nog nergens te vinden is. ;( Maar door hun unieke stijl en goede muziek zie ik ze wel bekender worden. Ze zijn goed bezig. De single die ze hiervoor nog uitbrachten was schitterend, hier het reclamefilmpje van 30 seconden (want de volledige video staat nergens). Dit korte stukje geeft wel een goed beeld van wat zij doen: :)

Verder hebben ze nog een aantal singles en twee mini-albums, maar ze worden met elke nieuwe "realease" (prachtige fout :') ) weer beter. ^O^
pi_87398545
8-eit zegt mij helaas niks. ik zal hier later een keer op terug komen als ik er eens wat van geluisterd heb. Zoals je zelf al aan geeft is het nog een vrij "kleine" band.
Wat ik op zich zelf niet erg vind omdat het altijd wel interessant is om eens wat nieuws te ontdekken.

In de tussen tijd wil ik graag jullie aandacht vragen voor de nieuwe CD van MIYAVI met als title WHAT'S MY NAME

ik hoor graag jullie mening hier over, ik zal hem zelf ook geven zodra ik het album eens goed heb kunnen beluisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')