Exit Trance is wel relaxt inderdaad, nadeel is wel dat er een enorme berg cd's van zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Thas, misschien vind je de albums van Exit Trance wel wat, allemaal Trance remixes (of eigenlijk J-Trance) van anime / films / games / dance / j-pop. 't is wel wat anders dan Ayu trance magoed...
Zit leuk spul tussen, maar ook wel wat crap
Meer dan 100 geloof ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Solique het volgende:
Exit Trance is wel relaxt inderdaad, nadeel is wel dat er een enorme berg cd's van zijn.
Die ken ik alleen van de OP van Hayate no Gotoku, moet ik maar eens meer van opzoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Desunoto het volgende:
Dan vind ik KOTOKO leuker (ongeveer in hetzelfde genre)
Ze zijn nog niet klaar met data aankondigen, want dit is tot nu toe nog het enige concert wat in Europa gepland staat. Ze zullen ongetwijfeld ook Frankrijk (Parijs waarschijnlijk) en een paar andere landen bezoeken. Met heel veel geluk Nederland, maar ik ga er niet van uit. Dan maar naar Bochum toe.quote:Germany
Nov 27- 2010
Bochum
Ruhrkongress,Bochum
Ik vind kotoko kei tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Desunoto het volgende:
Dan vind ik KOTOKO leuker (ongeveer in hetzelfde genre)
Dat is wel goede shit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Desunoto het volgende:
Holy shit.![]()
Het woord "episch" is hier wel van toepassing. Het gaafste nummer van 2010 tot nu toe vind ik. Als MERRY zo doorgaat, belooft hun volgende album veruit hun beste te worden. Wat ontzettend goed.![]()
Zou eigenlijk een apart MERRY topic moeten openen, want dit is gewoon schitterend.
Dit is best wel een heel tof nummer jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Desunoto het volgende:
Holy shit.![]()
Het woord "episch" is hier wel van toepassing. Het gaafste nummer van 2010 tot nu toe vind ik. Als MERRY zo doorgaat, belooft hun volgende album veruit hun beste te worden. Wat ontzettend goed.![]()
Zou eigenlijk een apart MERRY topic moeten openen, want dit is gewoon schitterend.
M.E.R.R.Y. vind ik persoonlijk een heel goed album van ze, maar je leest overal verschillende dingen. Het gebruikelijke "na album x hebben ze niets goeds meer gemaakt" lees je veel. Want toegegeven, hun sound verandert ook weer met (bijna) elk album. Je hoort overal wel de stijl van MERRY ergens in terug, maar qua composities, gitaarsound, e.d is hun discografie toch wel divers.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:32 schreef Vinceee het volgende:
Waar kan ik die muziek van Merry vinden?Echt geweldige muziek! Ik kan alleen nergens iets vinden :-( Ja ik heb een album gevonden, M.E.R.R.Y., maar ik wil alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |