abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87652322
Het is nog een redelijk onbekende band zo te zien. Maar hij is binnenkort vast ergens te vinden.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:42:44 #202
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87687973
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87779649
Van de nieuwe single van Versailles hebben ze afgelopen world tour op de laatste dag het eerste nummer gespeeld. Live beelden zijn hier te vinden:

http://edohsama.blogspot.(...)iny-lovers-live.html

Klinkt beter dan wat ik verwachtte van de preview :D
pi_87835428
ik vind hem zelf echt heerlijk klinken :D En het er ookal wat mensen dover gesproken die na het horen van dit nr live hun mening redelijk hebben moeten stellen over het nummer. dus ik kijk vol verwachting uit naar de 27ste

en even een extra note: ik heb gelezen dat 25 jan. -Oz- in utrecht zou staan (tivoli)
pi_87836092
Ik vind het nu ook best goed klinken. De intro is niet heel goed, die gaat wel, maar de rest is zeker mooi geworden. Schitterend gitaarspel wederom.

En ja, -OZ- komt inderdaad. Ik las dat de gozer (Steff), die het grootste gedeelte regelt met Japanse bands in Tivoli, voor -OZ- gekozen had om naar Nederland te halen i.p.v voor het mini-festival met drie kleinere bands te kiezen, omdat mensen riepen sowieso graag -OZ- te willen zien. Mooi dat hij daar naar luistert. -OZ- komt binnenkort met een nieuw album dus die wacht ik eerst even af, voordat ik besluit te gaan. :s)
pi_87844552
ik weet ook nog niet of ik ga. Als ik kan en het is niet duur dan wil ik best gaan. mits de CD idd niet al tezwaar gaat tegen vallen xD
pi_87844705
Ik verwacht dat net zoals de andere concerten in Tivoli een kaartje tussen de 20 en 25 euro gaat kosten. En het album moet wel goed worden ja. Op hun vorige album had ik het gevoel naar n lang nummer te luisteren. Heel weinig variatie. Elk nummer individueel is wel ok tot gewoon erg tof (Detox bijvoorbeeld), maar het moet niet zo zijn dat je ze niet meer uit elkaar kan halen. Dat was wel het geval... :')
pi_87853629
Voor mensen die de 25e niet kunnen, de 26e zijn ze in Keulen ;) Ik ken -OZ- niet echt, k heb wel eens een paar nummers gehoord maar dat was het dan ook wel. Klonk iig niet verkeerd ^^
pi_87863738
Kwa prijs wat ik gelezen heb op een forum waar steff ook nog wel eens wil rond hangen,
gaan ze op dit moment uit van een prijs van 26 euro. En zouden ze vanaf 1 Nov in de verkoop moeten gaan.
Ook heeft Steff aan gegeven, 60 kaartjes ofzo, via zijn eigen site te gaan verkopen en die mensen mogen dan eeder naar binnen. Er komt misschien een of andere loting voor gesigneerde spullen.
En en zou als goed is ook een signeer sessie komen deze zou ongeveer 30 miin na de show plaats moeten vinden.
pi_87988370
DESTINY -The Lovers- is gelekt. Link ga ik om duidelijke redenen niet geven, maar ik kan zeggen dat het niet verkeerd klinkt. Dus hier mijn poging tot een recensie:

De titeltrack was al te beluisteren, dus daar ga ik niks meer over zeggen, buiten dat deze tegenover de preview enorm meeviel. GLOWING BUTTERFLY vind ik persoonlijk de minste van de 3, hoewel de track zeer zeker niet slecht is. Maar tegenover DESTINY en Libido valt ie wat tegen. Libido is... apart. Deze track wijkt af van de rest van de single, maar op een verfrissende manier. De bas speelt een belangrijk onderdeel, wat normaal niet voorkomt en Kamijo klinkt heel anders. Niet slecht, maar anders.

Hopelijk is mijn recensie goed/gelukt/watdanook, t is mn eerste dus wees genadig ^^
pi_88002074

Een YouToebje is toch niet illegaal, of wel. Daar staat ie ook al op. ;)

Beetje sloom begin for my taste, maar zodra Hizaki en Teru het tempo omhoog gooien een heerlijk nummer.
"Music, man. Put that tape on!"
pi_88018241
Gelekt was het niet, hij is gewoon vandaag uit. ;)
Dat hij er voor ons al gistermiddag/avond was komt door de verschillende tijdzones.

Het is inderdaad best een aardige single geworden. Maar ik snap het in de hemel prijzen van Libido niet zo (op last.fm o.a en andere sites). Vind die helemaal niet zo geweldig. :o
pi_88024235
Youtube, inderdaad niet aan gedacht. Maar DESTINY zelf stond al in een eerdere video in dit topic, dus leek het me nutteloos om hem nog eens te posten.

En Desunoto, inderdaad, tijdzones XD Agja maakt ook niks uit. En inderdaad, dat snap ik ook niet. T is wel een redelijk nummer, maar zo goed nu ook weer niet. Het is geen Silent Knight ofzo...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:22:27 #214
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88024355
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:23 schreef niesl2 het volgende:

Een YouToebje is toch niet illegaal, of wel. Daar staat ie ook al op. ;)

Beetje sloom begin for my taste, maar zodra Hizaki en Teru het tempo omhoog gooien een heerlijk nummer.
Die met de rode jurk eh.. die kleding staat hem zo goed, het is blijft eng. :P
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88024406
Hizaki bedoel je? Ja dat is inderdaad waar, je zou als jongen nog bijna gaan zeggen dat ie er goed uitziet... XD
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:25:16 #216
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88024454
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef R4ven het volgende:
Hizaki bedoel je? Ja dat is inderdaad waar, je zou als jongen nog bijna gaan zeggen dat ie er goed uitziet... XD
Ja, hem bedoelde ik. :D Hij is gewoon geboren om die jurk aan te doen. _O_
pi_88033633
Ik dacht eerst ook 'he tof, een gemixte (m/v) band', maar bij nadere bestudering viel dat toch tegen. :')
"Music, man. Put that tape on!"
pi_88068249
Het nieuwste album van LAST ALLIANCE (Keep on smashing blue) rockt ook. Aanrader!
pi_88152067
Heb nu zelf de nieuwe CD van "The fool op staan (vinnenkort in NL te zien voor degene die het niet wisten)
Ik ben niet echt van dit soort muziek, voornamlijk electronic en loud punk muziek
maar moet zeggen dat ik deze CD op het eerste geluid ;) best wel kan waarderen, zou hier dus best aan kunnen wennen. Maar om naar het concert te gaan... nee denk het nog maar van niet xD

The Fool - Crazy Frogs Around The World
pi_88154210
Dat vind ik dus echt een kutband...
pi_88191910
en waarom dan wel?
Ik snap dat je het kwalitatief uitermate teleurstellend vind
maar toch ben ik een beetje benieuwd naar de onderbouwing die je er bij hebt xD
pi_88243728
De zang wordt aan alle kanten op een vreselijke manier vervormd om te camoufleren hoe slecht het eigenlijk is. En de vervormingen klinken ook nergens naar. De muziek erachter maakt het zeker niet goed, want dat is ook gewoon matig. Saai en voorspelbaar. Ze hebben geen talent maar proberen over te komen alsof ze het wel hebben.

Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar the fool vind ik echt niets. Zonde dat ze hen naar Nederland lieten komen i.p.v een goede band.
pi_88245626
Nee oke dat is inderdaad een mening die waarschijnlijk wle door meer mensen wordt gedeeld.
Voor mij si het op dit moment gewoon "nieuw" en ben dus ook echt niet bekend met ze en ben via via een beetje gaan luisteren.
om te zeggen dat het een top act is... nee maar ik heb zeker ook slechter gehoord
de tijd zal het leren wat ik er verder echt van vind majah
pi_88403722

Jeepta - Kakumei Entrance (of 革命エントランス)

Ook een aanrader! Ik ken deze band nog maar net en dit album, uitgekomen op 29 september, rockt wel goed vind ik. Ze hebben een toffe sound. Binnenkort maar eens meer van deze band opzoeken.
pi_88511736

Nog een aanrader: het nieuwe album van me-al art: 生まれてきたけれど (nee, heb er geen vertaling voor verder). Behoorlijk onbekend, wel erg goed. Verborgen pareltje dus. Met een zangeres met een erg mooie stem! :)

Ga ook niet op de youtube video's af want die worden vooral in slechte kwaliteit geupload door een gozer die dat doet omdat mensen het dan eerder zouden kopen i.p.v downloaden. :') Ik weet niet waar zijn logica heen is, maar ik word niet warm van een bagger rip van nog minder dan 128 kbps. Kan zo echt niet beoordelen hoe goed de echte versie klinkt.

In ieder geval, het proberen waard als je wat verder zoekt en een goede rip vindt. ;)
pi_88541740
ik ben wel benieuwd wat men nu vind van de nieuwe -Oz- (en ja hij is te vinden anders zou ik er niet naar vragen :P)
  woensdag 10 november 2010 @ 16:27:35 #227
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_88560231
Nooit van gehoord... Visual Kei blijkbaar. Staat nog niet op m'n favoriete site maar zal 't in de gaten houden.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_88564667
Album van -OZ- is wel oke. Ik had nog niet zoveel van hun gehoord, maar toen de nieuwe cd uitkwam en een vriendin aanraadde dat ie wel goed was besloot ik deze toch maar eens te beluisteren. En dat viel niet tegen ^^ Goede nummers en mindere nummers staan wel op iedere cd, maar de eerstgenoemde was toch in de meerderheid.
pi_88570678
Ik vond hem slecht. Echt slecht zelfs. Op dit nieuwe album komt toch wel duidelijk naar voren dat de zanger niet kan zingen. En de nummers zijn gewoon matig. Op het laatste album klonk alles hetzelfde en op de nieuwe is er al wat meer variatie, dat is een pluspunt, maar volgens mij hebben ze niet genoeg tijd genomen om de nummers te schrijven. Er is ook gewoon niets dat blijft hangen. Bij mij in ieder geval niet. Teleurstelling wel.
pi_88582043
quote:
The label PS COMPANY has announced that Kagrra, will cease activities. Instead of using the word 'disbanded,' the band members have expressed the wish to call it a 'demise' instead.

The band made this decision after multiple discussions and thank everyone that has supported and encouraged them during their ten-year career.

Kagrra, will say goodbye to their fans with a CD release and tour. The album Hyakkikenran will come out on February 2nd. Their last tour will start on February 13th and the final concert will take place on March 3rd at the C.C. Lemon Hall in Tokyo.

Source: JaME
:{

WHAT THE FUCK.

Als er iets onverwachts komt dan is dit het wel. Dat de zanger laatst problemen met zijn stem kreeg en dat ze wat concerten moesten afzeggen was jammer, daar zouden ze waarschijnlijk een pauze voor inlassen. Om er helemaal mee te stoppen moet er toch wat meer zijn dan dat.

Nog n laatste album en dat is het einde voor een unieke en ongelooflijk goede band. Zo zonde. :{

donderdag 11 november 2010 @ 01:24:37 #231
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88582157
Ben benieuwd, zal morgenochtend s wat bekijken. Ken ze niet nl.
AFC AJAX
pi_88582236
n van de beste bands aller tijden als het spelen van mooie, vloeiende melodien betreft in mijn ogen. Ze hebben zoveel mooie nummers...

Ik weiger te geloven dat ze ermee ophouden. :{
pi_88585717
Weet er iemand nog leuke artiesten in de trant van Asian Kung-FU Generation en High and Mighty Color?

En van mijn favo artiesten is en blijft Yuki Kajiura though ;)
Ohai, I didn't do it!
DeviantArt|Cosplay.com|MyAnimeList
pi_88588749
Probeer hier eens wat uit zou ik zeggen: :P
Natuurlijk geen kopien van bovenstaande bands (zeker High and Mighty Color wordt lastig) maar het is veelal pop-rock zonder veel "gedoe".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88590142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 01:04 schreef R4ven het volgende:
Van de nieuwe single van Versailles hebben ze afgelopen world tour op de laatste dag het eerste nummer gespeeld. Live beelden zijn hier te vinden:

http://edohsama.blogspot.(...)iny-lovers-live.html

Klinkt beter dan wat ik verwachtte van de preview :D
Gruwelijke gitaarstukken _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_88647182
Soms kom je iets tegen en je vraagt je meteen af waarom je het niet eerder hebt ontdekt. Dat heb ik nu.

BLANKEY JET CITY _O_

Ik luisterde Red Guitar and the Truth, hun debuutalbum uit 1991, net voor het eerst en ik ben meteen fan geworden. O+

Geweldige muziek dit. Vergeet de rest even en luister BLANKEY JET CITY! ^O^
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:31:41 #237
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88647259
Ik zal het noteren, desu. :D Klinkt interessant.
pi_88647544

Het eerste nummer van hun eerste album. En ze hebben nog zoveel meer. Ik vind het echt heel erg gaaf. _O_
quote:
It has been said that front man, guitarist and lead singer Asai Kenichi chose to try his luck as the leader of a rock band, and if this failed, his plan was to spend his days as motorcycle gang member.
:P
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:59:22 #239
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88648464
Klinkt goed. :Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:47:52 #240
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88662431
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef Desunoto het volgende:

Het eerste nummer van hun eerste album. En ze hebben nog zoveel meer. Ik vind het echt heel erg gaaf. _O_

[..]

:P
T nummer lijkt wel wat op Jet - Are you gonna be my girl
Of andersom natuurlijk
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_88664353
Shugo Tokumaru

_O_
(dat ie nog niet genoemd is in dit topic :N )

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_88928880
De PV van de nieuwe single van D is uit ^^ Ik was niet heel erg bekend met deze band, maar een vriendin had me een paar nummers aangeraden die me wel bevielen. De nieuwe single bevalt ook wel, maar dat kunnen jullie voor jezelf beter beoordelen:
pi_88929225
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 09:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Shugo Tokumaru

_O_
(dat ie nog niet genoemd is in dit topic :N )

Wauw. _O_
  donderdag 25 november 2010 @ 22:06:57 #245
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89155941
Een oudje, maar ik vind deze leuk. :@
pi_89179714

Het nieuwe album van ACIDMAN gaat geweldig worden denk ik O+
1 december komt hij uit *O*
pi_90415858
Miyavi is op 29 maart weer in Nederland en wel in Amsterdam dit keer. De Melkweg:
http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek

Die beschrijving en het genre :') !

Kaartje kost 22 euro maar daar komt nog zo'n lidmaatschap bij van 3,50 geloof ik.

Wie gaat? Ik wel. Vorige keer in Utrecht was leuk. :Y
pi_90421348
ich bin da bei...

vorige week ergens men kaartjes gehaald (57 euriesssss) maar als het net zo leuk wordt als de vorige keer dan praat ik niet meer over de prijs i promise xD
pi_90422792
Hoe krijg jij het nou voor elkaar om 57 euro te betalen dan?
Twee kaartjes zijn dan net iets over 50 euro.
pi_90439248
nee niet echt...

Tickets 1
Aanvullende producten 1
Rang Staanplaats
Prijssoort(en) NORMAAL VIA POSTBEZORGING 1
Lidmaatschap Melkweg 1
ExpandTickets26.15 EUR
Niveau / Vak Staanplaats-
prijscategorie Rang 1 (excl. servicekosten)
Prijssoort(en) NORMAAL VIA POSTBEZORGING
Prijs 22.00 EUR 1
Servicekosten 4.15 EUR 1
ExpandAanvullende producten3.50 EUR
LIDMAATSCHAP MELKWEG
Aantal 1
Artikel Lidmaatschap Melkweg
Prijs 3.50 EUR 1
Subtotaal 29.65 EUR
Totaal 29.65 EUR

en daar komt nog 2.08 euro bij voor verwerkings kosten van de bank dus totaal

31.73 per kaartje

als je voor de print versie gaat en dus geen verzend kosten heb kom je uit op zo`n 28 euro per kaartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')