Helaas geen Nederland maar wel 2x Duitsland! Tickets voor elk concert worden op 7 juni verkocht dus nog even tijd om te kijken of je naar Duitsland kan is er nog. Ik overweeg het.quote:16.7.10 O2 Academy Islington / London / UK - www.ticketweb.co.uk
18.7.10 Alhambra / Paris / France - www.fnac.com, www.digitick.com, www.ticketnet.fr
20.7.10 Salamandra 1 / Barcelona / Spain - www.ticketmaster.es
22.7.10 Theaterfabrik / Munich / Germany - www.neotokyo.de
24.7.10 Zeche / Bochum / Germany - www.neotokyo.de
Goede tip, zal zelf ook eens kijken of ik het kan halen. De datum is wel gunstig zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:30 schreef Desunoto het volgende:
GACKT gaat voor het eerst in Europa optreden!!
[..]
Helaas geen Nederland maar wel 2x Duitsland! Tickets voor elk concert worden op 7 juni verkocht dus nog even tijd om te kijken of je naar Duitsland kan is er nog. Ik overweeg het.Bochum!
Samen gaan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:16 schreef Desunoto het volgende:
De intro was echt WTF en daarna werd het beter. Maar ik vind hem minder dan de vorige single. Tattoo was wat mij betreft een stuk beter (ook de b-sides, vooral Silhouette).
En ik wil ook naar Gackt maar ik weet nog niet hoe en met wie
Het Japanse popmuziek tussen haakjes was volgens mij omdat het voornamelijk over Japanse muziek ging. Is ook logisch, omdat het een grote markt is natuurlijk. Maar je hebt gelijk. Dit staat ook wat beter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef krioro het volgende:
Hm, ik lees nu pas voor het eerst dit topic, blijkt het over meer dan alleen Japanse popmuziek te gaan. TT veranderd zodat er misschien (nog) meer input komt.
Beetje de Japanse Pendulumsound zo te horen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Ken je Boom Boom Satellites al? Elektronisch dansbare muziek gemixt met wat rock. Ik vind ze echt heel erg tof. Hun laatste album "To The Loveless" is sowieso geweldig.
Dit nummer...
Muziek doet me wel iets, maar doel meer op het vinden om op je pc af te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Wat bedoel je met "weinig van te vinden"? Is er weinig muziek van ze te vinden of doet de muziek je niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |