Heb je uitgenodigd (arsenal)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:43 schreef mvm__ het volgende:
Ik ben ook online. Meld het maar als je een potje wilt (HSV)!
Gvd wat een goedkope penaltiesquote:
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
manchester city met zijn snelle spitsen![]()
Net met 6-2 verloren en met 2-1, die laatste was wel erg zuur in de laatste seconde terwijl ik effies daarvoor een kans miste haha
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!
de 2e was gelijk spel beter geweest maja het werd 2-1:)
Hij had er 4 gemaakt idd , van de 6quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werd
Wie is het? Die vragen we dan vriendelijk om even een ander team te kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
Ff melden wie het is, dan stuur ik hem een pm via de ps3.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Volgens mij heeft iemand brazilie, zijn die ook geen 5?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.
ach zoveel vind ik hiet niet uitmaken aangezien ik maar met 2-1 van je verloorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?
okquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?
Tenzij iemand erom moet huilen?
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dames en heren,
De game face werkt weer, teminste bij mij!
ik moet zeggen,, het lijkt best goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |