quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Dit topic is gelogen en slecht geschreven.
Man het is niet gelogen het zit gewoon niet chillquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Ik heb geen dildoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
moet je die dildo uit je broek halen
Skinny jeansquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef -SG- het volgende:
TS heeft gewoon skinny jeans aan, daardood denkt ie dat hij een lange lul heeft.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef pisnicht het volgende:
Je bedoeld dat er een grote lul in je broek zit en dat klopt. Tevens zit er een grote lul in je sokken en je shirt.
Moet je maar geen string van je zusje aantrekken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef ManianMan het volgende:
Mijn lul wordt terug geduwt door mijn broek en dat zit niet zo fijn![]()
Klacht: Lullenzakje van broek is te klein
Ik heb gewoon een weide boxer aan hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef sinadO het volgende:
Haha TS is een neger!
OF:
Haha TS heeft het slipje van zijn moeder aan!
Koop je broeken dan ook een maatje groterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef ManianMan het volgende:
Een weide boxer nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een weide boxer aan hoor
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat ook lekker voelt en je de hele dag genot geeft is om hem tussen je benen te frotten en dan een strakke onderbroek aan te doen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Een weide boxer nog wel
Met gras en koeien en zo?
Wheheh, TS is een negert.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar dan zakt de achterkant eraf terwijl de voorkant blijft zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:41 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Koop je broeken dan ook een maatje groter
Je bedoeld dat er een grote lul in je broek zit en dat klopt. Tevens zit er een grote lul in je sokken en je shirt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar dan zakt de achterkant eraf terwijl de voorkant blijft zitten
Wsl zijn je broeken toch gay als ze aan de voorkant zo weinig ruimte hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven
Ik gebruik dat uitschuifbare gedeelte dus wel, tijdens de wasbeurt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer leidingen in een ruimte overbodig zijn dan doppen ze die af.
Misschien kun je dat met je leuter ook doen. Ws. gebruik je het uitschuifbare gedeelte toch niet.
Een lul is niet alleen bedoelt om mee te pissen.
Nee, ik durfde het eindelijk aan om het te openbaren...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef Gilead het volgende:
Heb je lang over deze klacht moeten nadenken?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
Waar is ie dan nog meer voor bedoeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zie boven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Waar is ie dan nog meer voor bedoeld?
3. TS heeft grote lul en een meid geneukt die het wel fijn vondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS echt een lange lul zou hebben zou ie wel klagen dat ie de meisjes pijn doet dus:
1. TS heeft een klein pikkie
2. TS heeft een grote lul maar nog nooit geneukt
STFUquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Swaffelen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Of hiervoorquote:
En aangezien TS op Fok! zit kunnen we twee en drie wegstrepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
3. TS heeft grote lul en een meid geneukt die het wel fijn vond![]()
Punt 2 voor de helft dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
En aangezien TS op Fok! zit kunnen we twee en drie wegstrepen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS echt een lange lul zou hebben zou ie wel klagen dat ie de meisjes pijn doet dus:
1. TS heeft een klein pikkie
2. TS heeft een grote lul maar nog nooit geneukt
Vooroordelen hebben over iemandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
En aangezien TS op Fok! zit kunnen we twee en drie wegstrepen.
Opscheppen over pikkiequote:
Je moet gewoon heren broeken kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is een klacht ja en broekenmakers moeten het model maar aan gaan passen
Ik heb heren broeken ja, tss jullie zijn echt domquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet gewoon heren broeken kopen.
Dat heb je niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb heren broeken ja, tss jullie zijn echt dom
En ja, het is friet.quote:
In de weide ja?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Suuuurequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
3. TS heeft grote lul en een meid geneukt die het wel fijn vond
Klopt, aan de zak van TS zitten 2 lullenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef pisnicht het volgende:
Gast koop gewoon Southpole broeken!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef ManianMan het volgende:
Klacht: Lullenzakje van broek is te klein
Whehehehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef sinadO het volgende:
Haha TS is een neger!
OF:
Haha TS heeft het slipje van zijn moeder aan!
Nee ik haat generaliseren, dat doen die antillianen ook allemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je moet niet iedereen over een kam scheren
hoezo verkapt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:29 schreef leipeshitouwess het volgende:
Verkapt ik heb een grote lul topic.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
TS gebruikte de boxer van het fokschap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |