Zijn jullie er klaar voor om een FAIL te lezen????
Ja mooi zo.
Nou ik hoorde van een vriend van mij een leuk verhaaltje en dat ga ik natuurlijk gelijk met jullie delen.
Afgelopen zaterdag ging zijn vriendin naar een feestje en daar was ook een meisje die ze ken, dat meisje was de hele avond al bloed geil en wilde even gepakt worden. hihi
Ze kwam een leuke jongen tegen en daar ging ze mee naar huis mee in Delft ( feest was in Utrecht ).
Thuis aangekomen ging die jongen er overheen en meisje ook weer helemaal blij. Volgende ochtend moest de jongen werken en zei tegen haar dat ze gewoon rustig aan moest doen en zich niet hoeft te haasten voordat ze naar huis gaat. Dus dat meisje dacht ik heb alle tijd dus ik ga even poepen. Ze doet haar ding op de wc veegt haar reet af en staat op om de wc door te spoelen. DOET DE WC HET NIET!1!!1
Dus slim als ze is pakt ze een boterhamzakje en doet het daarin, knopje erin, strikje eromheen je kent het wel. Ze denkt ik kan het niet hier laten liggen ik neem het wel mee en gooi het ergens wel weg. Nou ze dacht het was een leuke avond dus ik laat een briefje achter op de tafel. "Hey ik vond het hartstikke gezellig, hier is mijn nummer. hihi"
Meisje pakt haar spullen en gaat richting station. Dicht bij Utrecht aangekomen heeft ze een gevoel iets te zijn vergeten.
KUT!1!! Heeft ze het zakje op tafel laten liggen waar ze het briefje heeft geschreven. De jongen had een leuke verassing toen hij thuiskwam.
Klacht: Dom mens