Wat leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:Tanjaa
Ik heb jouw plaatje ook in de op gezet (nou ja, in de wiki op dit moment)
En, wat ben jij??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef Soempie het volgende:
http://www.viva.nl/2007/01/11/welk-type-vrouw-ben-jij-2/
testje
De zorgeloze levensgenietsterquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, wat ben jij??
Ik ben de aanpasteralhoewel hun samenvatting niet echt overeenkwam met wat ik had ingevuld
![]()
![]()
Toch altijd leuk om een testje te doen
Taalfouten in testjesquote:De aanpaster
Als het om mannen gaat, ben jij het meest bescheiden van alle vrouwen. Je hebt waar-schijnlijk een vaste relatie en als je single bent, dan vindt je meestal snel een nieuwe partner. Je hebt de neiging je binnen je relatie aan je partner aan te passen. Je bent dan ook zeer trouw want zelfs als de relatie tot een sleur is geworden, verbreek je de relatie niet. Jouw ideale man hoeft slechts aan enkele basiseigenschappen te bezitten. Hij moet in de eerste plaats een echte kerel zijn. Daarnaast moet hij graag kinderen met je willen en veel aandacht besteden aan zijn uiterlijk en persoonlijke hygiëne. Voor jou is het hebben van een overeenkomstige kijk op het leven het belangrijkste bestanddeel van een goede relatie. Om jou echt gelukkig te kunnen maken, moet je partner bereid en in staat zijn om zich in jouw situatie te verplaatsen zodat hij je de nodige steun kan geven bij je werk en carrière.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik blijk ook symptomen van dementie te hebbenOp de 8 vragen had ik 6 keer ja
Dat van die kinderen klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:iets héél anders
[..]
Taalfouten in testjes![]()
![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ik blijk ook symptomen van dementie te hebbenOp de 8 vragen had ik 6 keer ja
Ben je nog gaan zwemmen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben net weggegaan uit mn les omdat mn knie te veel pijn doet. Nu weer pijnstillers geslikt en zit nu met ijs, toch zo maar weer les proberen
gisteren en ik heb vanochtend gespind, maar fietsen zou juist goed moeten zijnquote:
He dat kwam er bij mij ook uit. Trouwen ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
De zorgeloze levensgenietster
Je bent hedonistisch ingesteld en houdt van feesten en uitgaan. Je bent waarschijnlijk single en als je wel een relatie hebt, dan is de kans groot dat deze zeer heftig is maar ook van korte duur. Vergeleken met andere vrouwen verwacht je weinig hulp en steun van je partner. Je dopt liever je eigen boontjes. Jouw ideale man is vooral knap, fysiek aantrek-kelijk en goed in bed. Het is voor jou ook belangrijk dat hij je volledig accepteert zodat je helemaal jezelf kunt zijn. En hij moet je vooral vaak aan het lachen maken. Of hij een goede carrière heeft en of hij veel verdient, interesseert je niet. Inspiratie, passie en communicatie zijn voor jou noodzakelijke bestanddelen van een goede relatie. De partner die jou echt gelukkig maakt, heeft zijn ‘vrouwelijke’ kanten goed ontwikkeld en staat stevig in zijn schoenen (een hoog EQ). Verder wordt je gelukkig als je partner er goed uitziet en als hij ervoor zorgt dat je in bed niets tekort komt.
opposites attract, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
He dat kwam er bij mij ook uit. Trouwen ?
Je bent niet de enige die nog aan het werk is, is dat een geruststellende gedachte?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nu nog een verslag schrijven. Helemaaaal geen zin in.![]()
Maarja, wil straks ook nog op de bank hangen en tv kijken (serie of film), dus kan maar beter aan het werk gaan dan.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die nog aan het werk is, is dat een geruststellende gedachte?
Hup, volhouden!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nu nog een verslag schrijven. Helemaaaal geen zin in.![]()
Maarja, wil straks ook nog op de bank hangen en tv kijken (serie of film), dus kan maar beter aan het werk gaan dan.
Aanpaster? Is dat niet de vrouwelijke aanpasser?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
iets héél anders
[..]
Taalfouten in testjes![]()
![]()
Ja, behoorlijk wat, heb er morgenavond ook nog voor, en evt zaterdag, maar die hoop ik niet nodig te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.![]()
Moet je nog veel doen?
Succes. Ik ben ook nog wel even bezig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk wat, heb er morgenavond ook nog voor, en evt zaterdag, maar die hoop ik niet nodig te hebben.
De eerste 2 opdrachtjes heb ik al op de mail gestuurd net, vanavond nog 2 te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |