Er stond eerst een ander plaatjequote:
Ik had vroeger ook een ratje, Morrison (sorry BE) en die was ook eens ontsnapt toen ik niet thuis was. Mijn moeder heeft me tijdens mijn tentamen door de conrector uit de klas laten halen omdat ze niet meer van de bank af durfdequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
HIhi, ik had deze al klaarstaan: [OUD SC] Van de ratten besnuffeld!
Wat erg lijkt me dat, ratten zomaar los in je huis.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
volgens mij gaat dat over de nieuwe serie iets van een vampieren assistent ofzo
Genoeg tiet te zien Jarnoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Dat bedoelde ik dus eigenlijk.quote:
Ha klinkt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
De serie is hier in NL. relatief nieuw, mensen met UPC digiTV kunnen het zien op de zender foxlife.
In True Blood wordt de wereld in de nabije toekomst getoond. Vampieren zijn 'uit de kist' gekomen dankzij de ontwikkeling van synthetisch bloed door een Japans bedrijf. Mensen zijn voor vampieren nu niet langer nodig als voedselbron en de wereld probeert een balans te vinden in het samenleven van mensen en vampieren. De serie draait om de levens van de telepatische serveerster Sookie Stackhouse (Anna Paquin) en de vampier Bill Compton (Stephen Moyer) in het fictieve stadje Bon Temps, Louisiana.
Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Blood"
Definieer "wijvenserie"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?quote:
quote:
Nee alles behalvequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |