Er stond eerst een ander plaatjequote:
Ik had vroeger ook een ratje, Morrison (sorry BE) en die was ook eens ontsnapt toen ik niet thuis was. Mijn moeder heeft me tijdens mijn tentamen door de conrector uit de klas laten halen omdat ze niet meer van de bank af durfdequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
HIhi, ik had deze al klaarstaan: [OUD SC] Van de ratten besnuffeld!
Wat erg lijkt me dat, ratten zomaar los in je huis.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
volgens mij gaat dat over de nieuwe serie iets van een vampieren assistent ofzo
Genoeg tiet te zien Jarnoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Dat bedoelde ik dus eigenlijk.quote:
Ha klinkt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
De serie is hier in NL. relatief nieuw, mensen met UPC digiTV kunnen het zien op de zender foxlife.
In True Blood wordt de wereld in de nabije toekomst getoond. Vampieren zijn 'uit de kist' gekomen dankzij de ontwikkeling van synthetisch bloed door een Japans bedrijf. Mensen zijn voor vampieren nu niet langer nodig als voedselbron en de wereld probeert een balans te vinden in het samenleven van mensen en vampieren. De serie draait om de levens van de telepatische serveerster Sookie Stackhouse (Anna Paquin) en de vampier Bill Compton (Stephen Moyer) in het fictieve stadje Bon Temps, Louisiana.
Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Blood"
Definieer "wijvenserie"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?quote:
quote:
Nee alles behalvequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?
Ik mag heus wel naar tietenseries kijken hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Zolang we geen woedende yp over ons heen krijgen
Sookeh en Beel zijn irl ook verloofdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Zolang we geen woedende yp over ons heen krijgen
kinderboekenweekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Dat Kikker en die dode vogel boek wordt nu voorgelezen op 3FM Vivi. Geen idee waarom though..
Mijn hele stoere ex-vriendje (degene zonder werk en inkomsten die verder ook geen reet uitvoerde maar wel een lekkere vent was) belde me op mijn werk op of ik met spoed naar huis wilde komen. We hadden flexibele uren en het kon, dus ik naar huis. Trof ik die stoere man aan op het aanrecht, want hij had een muis zien lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een ratje, Morrison (sorry BE) en die was ook eens ontsnapt toen ik niet thuis was. Mijn moeder heeft me tijdens mijn tentamen door de conrector uit de klas laten halen omdat ze niet meer van de bank af durfde.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
KD, mijn rat had anders vreselijk veel snoer opgeknaagd van een koelkast en heeft daar wat verschroeide nekhaar aan overgehouden
Misschien is het haar van Giel Beelen nu definitief overledenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Dat Kikker en die dode vogel boek wordt nu voorgelezen op 3FM Vivi. Geen idee waarom though..
RIP + MSN OP ZWART!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is het haar van Giel Beelen nu definitief overleden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn hele stoere ex-vriendje (degene zonder werk en inkomsten die verder ook geen reet uitvoerde maar wel een lekkere vent was) belde me op mijn werk op of ik met spoed naar huis wilde komen. We hadden flexibele uren en het kon, dus ik naar huis. Trof ik die stoere man aan op het aanrecht, want hij had een muis zien lopen
Zou het zelf ook wel raar vinden, want ik krijg al een aantal jaren een griepprik en heb nooit zoiets gehad, alleen een tijdje een gevoelige plek waar geprikt is. 't Zal wel toeval zijn, weerstand is toch altijd al wat minder na een operatie natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef Belana het volgende:
lijkt me stug rewimo, klinkt als een virus
Dat kan heel goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Net uit bed gekomen, lag er gistermiddag om 3 uur in, zelden zo snel zo ziek geworden... en slapen ho maar. Alleen vannacht na een dosis paracetamol van 3 tot half 6 geslapen. IJskoud, daarna bloedheet, koorts liep snel op. Ik liep leeg. Werd helemaal akelig toen ik er wel uit moest om naar het toilet te gaan. Bah. Nu gaat het weer een beetje en dat bed ben ik ook wel zat, dus maar even voorzichtig een kop thee en bank hangen. Zou dat door de griepprik zijn gekomen?
buikvirusjes kun je snel hebben, het is er wel de tijd van het jaar weer voor helaas. beterschap iig!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou het zelf ook wel raar vinden, want ik krijg al een aantal jaren een griepprik en heb nooit zoiets gehad, alleen een tijdje een gevoelige plek waar geprikt is. 't Zal wel toeval zijn, weerstand is toch altijd al wat minder na een operatie natuurlijk.
Vermenigvuldiging van het brood hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef trui het volgende:
rewimo, ik zou eerder bang zijn voor een ontsteking als gevolg van je operatie. maar je duim geneest voorspoedig? in elk geval veel beterschap gewenst!
ik heb vanmorgen voor 't feestelijke ontbijt-op-school van zo'n blik croissantdeeg waar je eigenlijk 6 grote croissants van kunt maken 24 minicroissantjes gemaakt.ik voelde me net jezus, hihi.
het leek ook echt veel meer geworden, de hele bakplaat lag vol.
chimmichangataart?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen, vanavond hebben we eters en ik kook dus voor 4 volwassenen en 5 kinderen. Iemand een gouden tip? Ik wil geen lasagna, quiche, taco's of salade maken deze keer en ik kom nergens op nu.
goulash: stoofvlees (rund) in stukjes koken in boullon, uien en knoflook fruiten, spekjes erbij, paar paprika's in stukken erbij, paar blikjes tomaten erbij, vlees erbij met wat boullon, kruiden met basilicum en majoraan, eten met rijst. heerlijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen, vanavond hebben we eters en ik kook dus voor 4 volwassenen en 5 kinderen. Iemand een gouden tip? Ik wil geen lasagna, quiche, taco's of salade maken deze keer en ik kom nergens op nu.
Allemaal verschillende hapjes, zowel volwassen- als kinderhapjes, een soort tapas dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
*knor*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Belana het volgende:
[..]
goulash: stoofvlees (rund) in stukjes koken in boullon, uien en knoflook fruiten, spekjes erbij, paar paprika's in stukken erbij, paar blikjes tomaten erbij, vlees erbij met wat boullon, kruiden met basilicum en majoraan, eten met rijst. heerlijk!
Ah gos! Wens ze maar beterschap!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Vicky het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje vanmijn vriendin. Haar zoon is vannacht geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en een abces in zijn buik... Daarnaast bleek ie ook nog een keelontsteking te hebben. Ligt nu in het zh aan de antibiotica en de morfine...
sommigen kennen haar wel: Wennie, mama van Robin en Martijn
ik hou daar zelf ook heel erg van, verschillende smaaksensaties naast elkaar. en zo is het ook mogelijk om voor iedereen iets te hebben wat men lekker vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Miss-sly, daar neig ik zelf ook het meest naar, dat past het best bij me, denk ik.
quote:
Robin..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef trui het volgende:
vicky wat griezelig.gaat 't om robin of martijn?
Oeh, ik had vorg jaar het recept van een heerlijke wildstoofpot. Echt super, was die.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik vind echt niks toffer dan op een regenachtige zondag op tijd met een stoofpot beginnen en daar dan de hele zondag een beetje mee rommelen enzo. Dan gaat het hele huis zo lekker ruiken, heerlijk is dat. Zo knus en gezellig en fout.
Goed idee voor a.s. zondag dus!.
het is een taart van tortilla's met chili, creme frache en geraspte kaas ertussen, ik heb hier wel een recept ervoor als je wilt hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Euhm simmu, dat moet ik even googlen!![]()
![]()
Bix, soep gaat er bij een aantal van de kinderen niet in helaas.
Soep ben ik altijd wel vrij snel klaar mee, maar is ook leuk om op los te gaan idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ik had vorg jaar het recept van een heerlijke wildstoofpot. Echt super, was die.
Of een grote pan soep idd. En dan lekker broodjes erbij.
Je kan ze met heel dun gefileerde rauwe zalm doen, of met gerookte zalm en dan plukken dat je fijne vlokken krijgt, vind zelf beiden lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, wat rot voor Wennie en het ventje. Wens ze maar sterkte!![]()
Maar als ik bijvoorbeeld wraps maak met gerookte zalm, kan ik die toch prima vooraf maken en koud serveren? Moet je die dingen dan slanog in de oven doen even, voor je ze oprolt?
Wat rotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Vicky het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje vanmijn vriendin. Haar zoon is vannacht geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en een abces in zijn buik... Daarnaast bleek ie ook nog een keelontsteking te hebben. Ligt nu in het zh aan de antibiotica en de morfine...
sommigen kennen haar wel: Wennie, mama van Robin en Martijn
ze wilde geen quiche en geen taco's. dus vast ook niet een combinatie van beiden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef simmu het volgende:
het is een taart van tortilla's met chili, creme frache en geraspte kaas ertussen, ik heb hier wel een recept ervoor als je wilt hoor
Gewoon zonder kaas maken joh, ik eet ook geen kaas en eet altijd hetzelfde alsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, dank simmu, maar kaas moet er niet in zitten.
Voor dat soort mensen kook ik dus niet he.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
En de eter in kwestie die geen kaas lust, lust wel roomkaas, maar geen gewone (al dan niet gesmolten). Geloof ik.
Nee, dat weet ik. 't Is alleen dat het nu meteen na de inenting kwam en ik me dus afvroeg of dat de oorzaak was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Vivi het volgende:
Rewimo, de grieppril beschermt natuurlijk niet tegen alle virussen..beterschap!
Tja, mijn collega verteld wel eens over de eerste keer dat hij een griepprik kreeg dat hij nog nooit zo ziek is geweest van de griep...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. 't Is alleen dat het nu meteen na de inenting kwam en ik me dus afvroeg of dat de oorzaak was.
Vicky, wat een schrik voor Wennie. Wens ze maar sterkte en beterschap!
Heb je een oven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, maar zie ook wat bix zegt over quiche enzo. Het zijn gewoon ook geen echt makkelijke eters allemaal bij elkaar.
En de eter in kwestie die geen kaas lust, lust wel roomkaas, maar geen gewone (al dan niet gesmolten). Geloof ik.
taco's smaken heul anders dan tortilla's (zegt de dame die ook geen taco's moet maar wel dol is op tortilla's)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:32 schreef trui het volgende:
[..]
ze wilde geen quiche en geen taco's. dus vast ook niet een combinatie van beiden.
dat kan. heeft mijn vader ook. na 2 x ziekenhuis na griepprik krijgt hij nu geen grieppril meer. hij kreeg elke keer nare complicaties die uitliepen op dingen als vocht achter de longen enzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, mijn collega verteld wel eens over de eerste keer dat hij een griepprik kreeg dat hij nog nooit zo ziek is geweest van de griep...
*kwijlt*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww Vicky, wens haar maar beterschap voor het ventje!
KDhou op
Nou, ik kan vooral erg slecht tegen mensen die in principe niet iets lusten, maar wel als het zo of zo is, of in combinatie met dit en dat. Maar dan niet als we zus en zo als nagerecht hebben he of als de wind uit het Oosten komt he!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind kaas ook eigenlijk een must, Jarno. Waar dan ook, met wat dan ook. Kaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |