Er stond eerst een ander plaatjequote:
Ik had vroeger ook een ratje, Morrison (sorry BE) en die was ook eens ontsnapt toen ik niet thuis was. Mijn moeder heeft me tijdens mijn tentamen door de conrector uit de klas laten halen omdat ze niet meer van de bank af durfdequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
HIhi, ik had deze al klaarstaan: [OUD SC] Van de ratten besnuffeld!
Wat erg lijkt me dat, ratten zomaar los in je huis.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
volgens mij gaat dat over de nieuwe serie iets van een vampieren assistent ofzo
Genoeg tiet te zien Jarnoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Dat bedoelde ik dus eigenlijk.quote:
Ha klinkt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
De serie is hier in NL. relatief nieuw, mensen met UPC digiTV kunnen het zien op de zender foxlife.
In True Blood wordt de wereld in de nabije toekomst getoond. Vampieren zijn 'uit de kist' gekomen dankzij de ontwikkeling van synthetisch bloed door een Japans bedrijf. Mensen zijn voor vampieren nu niet langer nodig als voedselbron en de wereld probeert een balans te vinden in het samenleven van mensen en vampieren. De serie draait om de levens van de telepatische serveerster Sookie Stackhouse (Anna Paquin) en de vampier Bill Compton (Stephen Moyer) in het fictieve stadje Bon Temps, Louisiana.
Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/True_Blood"
Definieer "wijvenserie"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
HBO series zijn altijd kewl, en True Blood zie ik regelmatig voorbijkomen in de nieuwsgroepen, maar is het een wijvenserie of niet Vivi?
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?quote:
quote:
Nee alles behalvequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhhhh. Is het Sex And Teh Citeh maar dan met vampieren (vampiers?) ?
Ik mag heus wel naar tietenseries kijken hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Zolang we geen woedende yp over ons heen krijgen
Sookeh en Beel zijn irl ook verloofdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Zolang we geen woedende yp over ons heen krijgen
kinderboekenweekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Dat Kikker en die dode vogel boek wordt nu voorgelezen op 3FM Vivi. Geen idee waarom though..
Mijn hele stoere ex-vriendje (degene zonder werk en inkomsten die verder ook geen reet uitvoerde maar wel een lekkere vent was) belde me op mijn werk op of ik met spoed naar huis wilde komen. We hadden flexibele uren en het kon, dus ik naar huis. Trof ik die stoere man aan op het aanrecht, want hij had een muis zien lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een ratje, Morrison (sorry BE) en die was ook eens ontsnapt toen ik niet thuis was. Mijn moeder heeft me tijdens mijn tentamen door de conrector uit de klas laten halen omdat ze niet meer van de bank af durfde.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
KD, mijn rat had anders vreselijk veel snoer opgeknaagd van een koelkast en heeft daar wat verschroeide nekhaar aan overgehouden
Misschien is het haar van Giel Beelen nu definitief overledenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Dat Kikker en die dode vogel boek wordt nu voorgelezen op 3FM Vivi. Geen idee waarom though..
RIP + MSN OP ZWART!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is het haar van Giel Beelen nu definitief overleden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn hele stoere ex-vriendje (degene zonder werk en inkomsten die verder ook geen reet uitvoerde maar wel een lekkere vent was) belde me op mijn werk op of ik met spoed naar huis wilde komen. We hadden flexibele uren en het kon, dus ik naar huis. Trof ik die stoere man aan op het aanrecht, want hij had een muis zien lopen
Zou het zelf ook wel raar vinden, want ik krijg al een aantal jaren een griepprik en heb nooit zoiets gehad, alleen een tijdje een gevoelige plek waar geprikt is. 't Zal wel toeval zijn, weerstand is toch altijd al wat minder na een operatie natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef Belana het volgende:
lijkt me stug rewimo, klinkt als een virus
Dat kan heel goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Net uit bed gekomen, lag er gistermiddag om 3 uur in, zelden zo snel zo ziek geworden... en slapen ho maar. Alleen vannacht na een dosis paracetamol van 3 tot half 6 geslapen. IJskoud, daarna bloedheet, koorts liep snel op. Ik liep leeg. Werd helemaal akelig toen ik er wel uit moest om naar het toilet te gaan. Bah. Nu gaat het weer een beetje en dat bed ben ik ook wel zat, dus maar even voorzichtig een kop thee en bank hangen. Zou dat door de griepprik zijn gekomen?
buikvirusjes kun je snel hebben, het is er wel de tijd van het jaar weer voor helaas. beterschap iig!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou het zelf ook wel raar vinden, want ik krijg al een aantal jaren een griepprik en heb nooit zoiets gehad, alleen een tijdje een gevoelige plek waar geprikt is. 't Zal wel toeval zijn, weerstand is toch altijd al wat minder na een operatie natuurlijk.
Vermenigvuldiging van het brood hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef trui het volgende:
rewimo, ik zou eerder bang zijn voor een ontsteking als gevolg van je operatie. maar je duim geneest voorspoedig? in elk geval veel beterschap gewenst!
ik heb vanmorgen voor 't feestelijke ontbijt-op-school van zo'n blik croissantdeeg waar je eigenlijk 6 grote croissants van kunt maken 24 minicroissantjes gemaakt.ik voelde me net jezus, hihi.
het leek ook echt veel meer geworden, de hele bakplaat lag vol.
chimmichangataart?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen, vanavond hebben we eters en ik kook dus voor 4 volwassenen en 5 kinderen. Iemand een gouden tip? Ik wil geen lasagna, quiche, taco's of salade maken deze keer en ik kom nergens op nu.
goulash: stoofvlees (rund) in stukjes koken in boullon, uien en knoflook fruiten, spekjes erbij, paar paprika's in stukken erbij, paar blikjes tomaten erbij, vlees erbij met wat boullon, kruiden met basilicum en majoraan, eten met rijst. heerlijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen, vanavond hebben we eters en ik kook dus voor 4 volwassenen en 5 kinderen. Iemand een gouden tip? Ik wil geen lasagna, quiche, taco's of salade maken deze keer en ik kom nergens op nu.
Allemaal verschillende hapjes, zowel volwassen- als kinderhapjes, een soort tapas dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
*knor*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Belana het volgende:
[..]
goulash: stoofvlees (rund) in stukjes koken in boullon, uien en knoflook fruiten, spekjes erbij, paar paprika's in stukken erbij, paar blikjes tomaten erbij, vlees erbij met wat boullon, kruiden met basilicum en majoraan, eten met rijst. heerlijk!
Ah gos! Wens ze maar beterschap!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Vicky het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje vanmijn vriendin. Haar zoon is vannacht geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en een abces in zijn buik... Daarnaast bleek ie ook nog een keelontsteking te hebben. Ligt nu in het zh aan de antibiotica en de morfine...
sommigen kennen haar wel: Wennie, mama van Robin en Martijn
ik hou daar zelf ook heel erg van, verschillende smaaksensaties naast elkaar. en zo is het ook mogelijk om voor iedereen iets te hebben wat men lekker vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Miss-sly, daar neig ik zelf ook het meest naar, dat past het best bij me, denk ik.
quote:
Robin..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef trui het volgende:
vicky wat griezelig.gaat 't om robin of martijn?
Oeh, ik had vorg jaar het recept van een heerlijke wildstoofpot. Echt super, was die.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik vind echt niks toffer dan op een regenachtige zondag op tijd met een stoofpot beginnen en daar dan de hele zondag een beetje mee rommelen enzo. Dan gaat het hele huis zo lekker ruiken, heerlijk is dat. Zo knus en gezellig en fout.
Goed idee voor a.s. zondag dus!.
het is een taart van tortilla's met chili, creme frache en geraspte kaas ertussen, ik heb hier wel een recept ervoor als je wilt hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Euhm simmu, dat moet ik even googlen!![]()
![]()
Bix, soep gaat er bij een aantal van de kinderen niet in helaas.
Soep ben ik altijd wel vrij snel klaar mee, maar is ook leuk om op los te gaan idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ik had vorg jaar het recept van een heerlijke wildstoofpot. Echt super, was die.
Of een grote pan soep idd. En dan lekker broodjes erbij.
Je kan ze met heel dun gefileerde rauwe zalm doen, of met gerookte zalm en dan plukken dat je fijne vlokken krijgt, vind zelf beiden lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, wat rot voor Wennie en het ventje. Wens ze maar sterkte!![]()
Maar als ik bijvoorbeeld wraps maak met gerookte zalm, kan ik die toch prima vooraf maken en koud serveren? Moet je die dingen dan slanog in de oven doen even, voor je ze oprolt?
Wat rotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Vicky het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje vanmijn vriendin. Haar zoon is vannacht geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en een abces in zijn buik... Daarnaast bleek ie ook nog een keelontsteking te hebben. Ligt nu in het zh aan de antibiotica en de morfine...
ze wilde geen quiche en geen taco's. dus vast ook niet een combinatie van beiden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef simmu het volgende:
het is een taart van tortilla's met chili, creme frache en geraspte kaas ertussen, ik heb hier wel een recept ervoor als je wilt hoor
Gewoon zonder kaas maken joh, ik eet ook geen kaas en eet altijd hetzelfde alsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, dank simmu, maar kaas moet er niet in zitten.
Voor dat soort mensen kook ik dus niet he.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
En de eter in kwestie die geen kaas lust, lust wel roomkaas, maar geen gewone (al dan niet gesmolten). Geloof ik.
Nee, dat weet ik. 't Is alleen dat het nu meteen na de inenting kwam en ik me dus afvroeg of dat de oorzaak was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Vivi het volgende:
Rewimo, de grieppril beschermt natuurlijk niet tegen alle virussen..beterschap!
Tja, mijn collega verteld wel eens over de eerste keer dat hij een griepprik kreeg dat hij nog nooit zo ziek is geweest van de griep...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. 't Is alleen dat het nu meteen na de inenting kwam en ik me dus afvroeg of dat de oorzaak was.
Vicky, wat een schrik voor Wennie. Wens ze maar sterkte en beterschap!
Heb je een oven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, maar zie ook wat bix zegt over quiche enzo. Het zijn gewoon ook geen echt makkelijke eters allemaal bij elkaar.
En de eter in kwestie die geen kaas lust, lust wel roomkaas, maar geen gewone (al dan niet gesmolten). Geloof ik.
taco's smaken heul anders dan tortilla's (zegt de dame die ook geen taco's moet maar wel dol is op tortilla's)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:32 schreef trui het volgende:
[..]
ze wilde geen quiche en geen taco's. dus vast ook niet een combinatie van beiden.
dat kan. heeft mijn vader ook. na 2 x ziekenhuis na griepprik krijgt hij nu geen grieppril meer. hij kreeg elke keer nare complicaties die uitliepen op dingen als vocht achter de longen enzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, mijn collega verteld wel eens over de eerste keer dat hij een griepprik kreeg dat hij nog nooit zo ziek is geweest van de griep...
*kwijlt*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww Vicky, wens haar maar beterschap voor het ventje!
KDhou op
Nou, ik kan vooral erg slecht tegen mensen die in principe niet iets lusten, maar wel als het zo of zo is, of in combinatie met dit en dat. Maar dan niet als we zus en zo als nagerecht hebben he of als de wind uit het Oosten komt he!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind kaas ook eigenlijk een must, Jarno. Waar dan ook, met wat dan ook. Kaas.![]()
jaaaah weet ik wel, maar als ik als eerste lees 'geen taco's' dan denk ik dus niet 'ah, snel iets verzinnen dat net geen taco is maar wel familie ervan'!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef simmu het volgende:
taco's smaken heul anders dan tortilla's (zegt de dame die ook geen taco's moet maar wel dol is op tortilla's)
*stil*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Oude kaas
Kaas die zelf wegloopt van je bord.
ach ja, het went...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
Nou, ik kan vooral erg slecht tegen mensen die in principe niet iets lusten, maar wel als het zo of zo is, of in combinatie met dit en dat. Maar dan niet als we zus en zo als nagerecht hebben he of als de wind uit het Oosten komt he!
is port zo mutserig? dan ben ik bij deze behalve een trui ook een muts.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Drink je er dan ook wel eens heel mutserig een portje bij ofzo?.
urghquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Oude kaas
Kaas die zelf wegloopt van je bord.
Wijn![]()
![]()
.
En oeh, en weet je wat écht lekker is? Een kaasplankje en dan een flinke klodder appelstroop erbij.
Heaven.
bedoel je niet dat je amber gekloond hebt? anders vind ik 't wel héél erg knap, met terugwerkende kracht je kind klonen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Vicky het volgende:
OMG, ik heb Tess gekloond..
Zit naar een foto van Amber op dezelfde leeftijds als Tess nu te kijken...
uhh ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:02 schreef trui het volgende:
[..]
bedoel je niet dat je amber gekloond hebt? anders vind ik 't wel héél erg knap, met terugwerkende kracht je kind klonen!
Ik associeer port vooral met mijn moeder geloof ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef trui het volgende:
is port zo mutserig? dan ben ik bij deze behalve een trui ook een muts.bij zo'n kaasplankje hoort toch echt een portje vind ik.
Ja, maar dan alleen als het heel herfsterig en koud! Ik word altijd zo warm en gloeierig en fuzzy van portquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Bij ons sloeg 1x de aardlek eruit, maar dan wete je nog niet waar in huis je moet zoeken...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Vrienden van ons hebben een terrarium/aquariumspeciaalzaak gehad en natúúrlijk toen wij de winkel draaide was de rat gevonden die al een paar dagen weg was... de stroom vloog er nml uit, ratje dood, die had ff 'lekker' het snoer van de vriezer door zitten knagen.
Ik word ook altijd ziek van de griepprik. Enkele uren na de prik komen bij mij de eerste klachten. Ben dan meestal een dag of 2 echt ziek en dan gaat het weer. dus wel griepklachten maar korter dan echte griepquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Net uit bed gekomen, lag er gistermiddag om 3 uur in, zelden zo snel zo ziek geworden... en slapen ho maar. Alleen vannacht na een dosis paracetamol van 3 tot half 6 geslapen. IJskoud, daarna bloedheet, koorts liep snel op. Ik liep leeg. Werd helemaal akelig toen ik er wel uit moest om naar het toilet te gaan. Bah. Nu gaat het weer een beetje en dat bed ben ik ook wel zat, dus maar even voorzichtig een kop thee en bank hangen. Zou dat door de griepprik zijn gekomen?
Ach, op zich vind ik het helemaal niet erg om een beetje rekening te houden met, maar sommige mensen maken er echt een sport van om dingen niet te lusten lijkt het. Ergens gaan eten houdt ook in dat je soms wat nieuws of anders geserveerd kan krijgen, anders ga je maar naar de Mac.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef moussy het volgende:
Mensen die zo zeikerig zijn qua eten en ook nog 'eisen' hebben en hier mee willen eten kunnen een potje babyvoeding krijgen
Paella?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar wat lust je dan wel? Wat maak je graag zelf of eet je gewoon graag?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik ben dus zo'n miep die niets lust. Daarom ga ik ook bijna nooit bij iemand eten.
rekening houden wil ik wel, zo eet iemand hier wel mee die hartpatiënt is, die mag wel veel, maar niet alles. En ik vraag ook altijd wel of iemand iets niet lust, of als iemand vegetariër is ga ik ook geen schaal kippekluiven voorzettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, op zich vind ik het helemaal niet erg om een beetje rekening te houden met, maar sommige mensen maken er echt een sport van om dingen niet te lusten lijkt het. Ergens gaan eten houdt ook in dat je soms wat nieuws of anders geserveerd kan krijgen, anders ga je maar naar de Mac.
Ja ik zag het maar toen had ik al gepostquote:
Dat was Amber dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:07 schreef Ticootje het volgende:
vicky, ik zag de foto in het babietjes topic en ik klikte meteen even op tess dr ticker van "he dat kan toch niet?".
Misschien toch wel dan, maar het is de eerste keer dat ik dit heb. Nou ja, als het maar weer snel overgaat. Heb nu geen koorts maar ben wel ontzettend gammel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:06 schreef Asyniur het volgende:
Ik word ook altijd ziek van de griepprik. Enkele uren na de prik komen bij mij de eerste klachten. Ben dan meestal een dag of 2 echt ziek en dan gaat het weer. dus wel griepklachten maar korter dan echte griep
Dus ja, het kan best door de griepprik komen...
Wat ik echt lekker vind is kale pasta met een gebakken ei en oude kaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar wat lust je dan wel? Wat maak je graag zelf of eet je gewoon graag?
Donkere rumquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit port op
Ik hield het meestal bij rum enzoen dat past heul niet bij een kaasplankje
Nou vooruit, dat flans ik er wel ff bij dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat ik echt lekker vind is kale pasta met een gebakken ei en oude kaas.
Ja stom he? Maar dan stel ik nog eisen ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat flans ik er wel ff bij dan..
Oh dat ken ik toch wel.quote:
Ik hoor het wel meer hoor, had een tijdje terug een meisje hier te spelen en eten en die wilde ook alleen maar kale macaroni met geraspte kaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja stom he? Maar dan stel ik nog eisen ookDe dooier moet heel blijven.
ik ook! Ook als het droog is trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben blij dat ik een auto heb met dit weer.
Mijn dakraam is lek, daar heb ik nu een sok in gepropt vanmorgen nadat ik een hele ladiing water over me heen kreeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben blij dat ik een auto heb met dit weer.
och 1 kiesjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daarom ga ik gewoon nooit bij iemand eten.
KD hou op! Ik heb kiespijn en kan dinsdag heen. Hopelijk heb ik oppas! Kinders mee is niet zo handig.
Heb een kennisje in de buurt die van de week zei dat ze wel wil oppassen "gewoon" of als ik ergens heen moet. Toch handig, meerdere opties als oppas.
Macaroni & Cheese is natuurlijk wel één van de culinaire giften die de Verenigde Staten hebben voortgebracht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hoor het wel meer hoor, had een tijdje terug een meisje hier te spelen en eten en die wilde ook alleen maar kale macaroni met geraspte kaas.
Ik heb het ook geproefd niet vies maar vroeg me serieus af wat ze er aan vond
Ik heb mos in het randje van mn dakraam groeienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn dakraam is lek, daar heb ik nu een sok in gepropt vanmorgen nadat ik een hele ladiing water over me heen kreeg.
dit dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Jarno het volgende:
Ik vind echt niks toffer dan op een regenachtige zondag op tijd met een stoofpot beginnen en daar dan de hele zondag een beetje mee rommelen enzo. Dan gaat het hele huis zo lekker ruiken, heerlijk is dat. Zo knus en gezellig en fout.
Goed idee voor a.s. zondag dus!.
Ja maar dat is een kind!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hoor het wel meer hoor, had een tijdje terug een meisje hier te spelen en eten en die wilde ook alleen maar kale macaroni met geraspte kaas.
Gelukkig maar 1, maar wel irritant.quote:
helpt dat tegen lekken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mos in het randje van mn dakraam groeien
oh mijn kind eet alelen maar kale pastaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Had ik ook, maar ging na een maand vanzelf over.. Ik denk dat ik nu een dooie wortel heb ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
jeuhhh ik mag vrijdag naar de tandarts..
ik heb pijn in me kiezen met kauwen...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar 1, maar wel irritant.
Zit me serieus af te vragen of ik Kim en Tyler mee neem. Maar dat kan ik niet maken he.
oe jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Je moet iets 7 keer eten voor je aan de smaak gewend bent. Dus je weet wat je komende week te doen staatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar dat is een kind!
Ik ben 25 en eet nog steeds zo pietleurig... Oh en als ik pastasaus erover doe dan eet ik het ook wel, ik ga niet kokhalzen ofzo, maar ik vind het echt niet lekker.
Anna lust alles. Als er maar ketchup doorheen mag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh mijn kind eet alelen maar kale pasta
het zou mij niks verbazen, ik ga mn auto dus ook maar niet door de wasstraat gooienquote:
die van mij houdt niet van vis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Vivi het volgende:
Ik zou echt niet met iemand kunnen leven die niets lust. Ik vind het al irritant dat mijn wederhelft niet van schelpdieren of orgaanvlees houdt. Mosselen, zwezerik, lever met appeltjes.
Qua koken, eten en drinken vind ik de herst en winter echt supertof. Die kutsalades altijdquote:
Ik moest in september naar de tandarts vergeet steeds te bellen kan ik nu wel even doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
jeuhhh ik mag vrijdag naar de tandarts..
ik heb pijn in me kiezen met kauwen...
Dan is dat het!!! Ik was mijn auto uit principe niet, maar M. is zo aardig geweest om mijn autootje helemaal te wassen, ik denk voor 3 weken terug nu. Pas vanaf deze week regent het en ik heb nu lekkage..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:26 schreef moussy het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen, ik ga mn auto dus ook maar niet door de wasstraat gooien
René ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste is dol op brie, mosselen, slakken (ja echt) zure haring en spruitjes enzo.
Maar limonade lust hij dan weer absoluut niet
Wat een rot weer he geen gezeligheid aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef Belana het volgende:
Liam eet bijna alles, wil sowieso wel proeven, is bv dol op spruitjes en bijna alle groente wel, Ezra daareentegen eet niks. heeft niks met opvoeding te maken dat soort dingen en het komt wel goed.
god, ik was net met ezra de stad in, maar het weer werkte niet mee zeg
Ach, ze kunnen best in de wachtkamer wachten. Allemaal leuke boekjes en speelgoed. (grapje he, dan durft ze helemaal nooit meer) Met controle ging ze al overal aanzitten, toen was ze nog wel kleiner, maar toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]nee!
Mama, bloed, of mama met dr mond open kind zit ergens aan, of mama met dr mond open kind huilt...
Wat apartquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste is dol op brie, mosselen, slakken (ja echt) zure haring en spruitjes enzo.
leuk he.. dat had ik gister met Amber..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef Belana het volgende:
Liam eet bijna alles, wil sowieso wel proeven, is bv dol op spruitjes en bijna alle groente wel, Ezra daareentegen eet niks. heeft niks met opvoeding te maken dat soort dingen en het komt wel goed.
god, ik was net met ezra de stad in, maar het weer werkte niet mee zeg
Hahaha! Ik nam vroegah uien en Spaanse pepers mee naar school ipv appelsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die staat in selene's muzieklijstje. de aarde, en dan de uitvoering van sara bettens en jan de wilde ook. ik heb alleen geen idee dan hoe je dat op cd moet krijgenquote:
Da`s net zoiets als scones met pindasausquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een ex die overal appelmoes doorheen gooide, incluis over rivierkreeftjes.
Dat was al een teken aan de wand. Among other things.
En dan nog 5 jaar erbij blijven he.
En dan mag de baliemevrouw oppassen op jouw kinderen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen best in de wachtkamer wachten. Allemaal leuke boekjes en speelgoed. (grapje he, dan durft ze helemaal nooit meer) Met controle ging ze al overal aanzitten, toen was ze nog wel kleiner, maar toch.
Daar is echt niets moeilijks aan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen best in de wachtkamer wachten. Allemaal leuke boekjes en speelgoed. (grapje he, dan durft ze helemaal nooit meer) Met controle ging ze al overal aanzitten, toen was ze nog wel kleiner, maar toch.
Nu heb ik zin om draadjesvlees te maken, maar dat kan ik helemaal niet. Kan wel kant en klaar proberen. Krijg er trek van. Bijna lunchtijd.![]()
Hoezo dat kan je niet? Aanbraden en laten sudderen met een blaadje laurier en een scheutje azijn is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om draadjesvlees te maken, maar dat kan ik helemaal niet. Kan wel kant en klaar proberen. Krijg er trek van. Bijna lunchtijd.![]()
Google..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om draadjesvlees te maken, maar dat kan ik helemaal niet.
Biefstuk met pindasausquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Da`s net zoiets als scones met pindasaus
Zo`n man heb ik ook, die blieft geen rauwe tomaat maar eenmaal gekookt of verwerkt is het wel weer goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef Joshua. het volgende:
Ik eet ook niet alles ik vind tomaten niet lekker maar tomatensoep wel.
Jaaa, hier ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Belana het volgende:
[..]
dit dus
ik ben dol op stoofpotten! ik maak ze in veel soorten en maten
zo leuk om mee bezig te zijn
Sucadelappen halen, op hoog vuur en in echte boter aanbakken (tot het een mooi bruin laagje heeft), vlees uit de pan nemen en wat ui en knoflook fruiten, vlees er weer bij en water of (bruin) bier toevoegen tot het onder staat. Drie uur laten pruttelen en eten maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nu heb ik zin om draadjesvlees te maken, maar dat kan ik helemaal niet. Kan wel kant en klaar proberen.
ik ken nog een heerlijke marrokaanse stoofpot, met zoete aardappelen en lamsvleesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Qua koken, eten en drinken vind ik de herst en winter echt supertof. Die kutsalades altijd. En te warm om te koken.
. Nu lekker losgaan op een stoofpotje en 's avonds een portje of whiskey
.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg het taai.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoezo dat kan je niet? Aanbraden en laten sudderen met een blaadje laurier en een scheutje azijn is toch niet zo moeilijk?
Als je veel tomaten eet vermindert dat de kans op prostaatkanker drastisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo`n man heb ik ook, die blieft geen rauwe tomaat maar eenmaal gekookt of verwerkt is het wel weer goed
Oh dat is hier geen probleem gelukkig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet hier echt zeggen dat de tomaat, paprika en komkommer voor het koken zijn (als dat zo is) anders is het al op voordat ik het kan gebruiken voor een salade of pastasaus.
Robin.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]wat een schrik, wens haar veel beterschap! Welke van de twee ligt nu in t ziekenhuis?
Dan staat het te hoog met het sudderen, dan kook je het vlees ipv het te stoven. En je moet het water niet te koud erbij gooien, daar wordt het vlees ook taai van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik krijg het taai.
Vivi, staat wel in mijn kookboek, maar op de 1 of andere manier lukt het niet. Ach, genoeg ander eten.
Komt best uit, tomatensoep vanavondquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je veel tomaten eet vermindert dat de kans op prostaatkanker drastisch.
Laat het Priscil maar niet horen, die komt zo bij je wonen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is hier geen probleem gelukkig.
Dan loop ik bij de buurvrouw het kasje in en snij een paar nieuwe van de plant.
Wat een rijkdom
Opgeslagen, ga het binnenkort weer proberen. Wel jammer dat we dan aan de gekookte aardappels moetenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sucadelappen halen, op hoog vuur en in echte boter aanbakken (tot het een mooi bruin laagje heeft), vlees uit de pan nemen en wat ui en knoflook fruiten, vlees er weer bij en water of (bruin) bier toevoegen tot het onder staat. Drie uur laten pruttelen en eten maar.
Dat kan echt iedereen!.
Als je avontuurlijk wilt doen gooi je er na 2 uur een winterpeen in schijfjes of blokjes bij, of paprika, of prei, net wat je lekker vindt..
Duderinnetje had toch een stoofpotten reeks in CUL? Bestaat dat nog? Wie kan 'm vinden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ken nog een heerlijke marrokaanse stoofpot, met zoete aardappelen en lamsvleesdie trekt met een kaneelstokje
ik denk dat ik vertrek naar CUL nu voordat iemand me gaat slaan
Dean was gek op olijven met ansjovis! Maar nu ook niet meer helaas. Ach, meer voor mijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef Jarno het volgende:
Anna zat toen ze net 1 was samen met mij aan de sushi als lunch..
. En at op een gegeven moment ook lekker nieuwe haring mee (nu niet meer helaas...)
Dat kan, ik heb nog wel een zaacontainer overquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laat het Priscil maar niet horen, die komt zo bij je wonen.
[Fok!-kookboek] Stoofpottenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duderinnetje had toch een stoofpotten reeks in CUL? Bestaat dat nog? Wie kan 'm vinden?
Dat heb ik ook vind slagroom taart ook niet lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Vicky het volgende:
oh ik lust trouwens ook geen tomaten maar wel tomatensoep
ik vind slagroom heerlijk, maar slagroomtaart is niet mijn favoriet...
Ontbijtkoek en pure chocolade, doe ik er ook bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sucadelappen halen, op hoog vuur en in echte boter aanbakken (tot het een mooi bruin laagje heeft), vlees uit de pan nemen en wat ui en knoflook fruiten, vlees er weer bij en water of (bruin) bier toevoegen tot het onder staat. Drie uur laten pruttelen en eten maar.
Dat kan echt iedereen!.
Als je avontuurlijk wilt doen gooi je er na 2 uur een winterpeen in schijfjes of blokjes bij, of paprika, of prei, net wat je lekker vindt..
Er stond in de Allerhande (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Opgeslagen, ga het binnenkort weer proberen. Wel jammer dat we dan aan de gekookte aardappels moeten
Tnx Vivi. * _Ingrid_ noteert alles.
Die situatie had ik vorige week bijna.. Mijn oppas (oma) was het helemaal vergeten en ik kwam dus met drie kinderen bij de tandarts aan.. Gelukkig kreeg ik oma toch nog te pakken en die is op de fiets naar de tandarts gekomen en met Tijn en Nienke in de wachtkamer gaan zitten terwijl Saskia in de stoel lag en ik daar bij zatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef moussy het volgende:
[..]
En dan mag de baliemevrouw oppassen op jouw kinderen?
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Joshua. het volgende:
IK ruik dat er hier iemand een poep broek heeft.
Pure chocolade heb ik nooit geprobeerd, maar de ontbijtkoek is om te binden toch? Ik maak meestal een semi-oosterse stoofpot, beetje pittig maar wel met veel klassieke ingredienten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ontbijtkoek en pure chocolade, doe ik er ook bij.
Ben je klaar voor echte meiden-puber problemen??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog wel een zaacontainer over
Donderdag is nu patatdag, dan moet Cil om kwart over 6 bij de toneelschool staan.. Wij zijn pas rond 5 uur thuis dus dan gaan we meteen aan tafel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh huuu ik zit mezelf weer een ontsteking in m`n hand te forummen
Morgen komt er hier ook weer een stoofpot op tafel heb ik zojuist besloten
Ik ga er zondag voor. Mits ik er de kracht voor heb, zaterdagavond stappen met mensen die ik jaaaaaaren niet gezien heb en dat betekent dat ik óf om 1 uur thuis ben, of eh, niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh huuu ik zit mezelf weer een ontsteking in m`n hand te forummen
Morgen komt er hier ook weer een stoofpot op tafel heb ik zojuist besloten
Misschien een filmpje huren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Vivi het volgende:
Pffff...wat moet ik gaan doen met Dean vandaag. Kindertheater ben ik verleden week al geweest en het is rotweer.
Mijn zoon gaat vandaag met zijn vriend naar de bios zo'n 3d film kijken van Iceage 3.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Vivi het volgende:
Pffff...wat moet ik gaan doen met Dean vandaag. Kindertheater ben ik verleden week al geweest en het is rotweer.
binnenspeelplaats ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Vivi het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Urla het volgende:
Jammie stoofpotjes.
Ik ga vandaag voor het eerst weer aan de zuurkool.
Piepers en zuurkool inc rookworst waren in de aanbieding bij de Appie
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
supermarkt rookworst
![]()
HEMA rookworst
welke allerhande was het? Lijkt me wel watquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er stond in de Allerhande (ik ben een huismuts ja) echt een tof recept voor een stoofpot, compleet met speklappen erop!
. Caloriefestijntje maar het zag er puik uit. Zal 'm eens opzoeken thuis.
Helemaal gelijk in maar de hema ligt hier in het centrum ver weg van de Appie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
supermarkt rookworst
![]()
HEMA rookworst
koekjes bakken en versierenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Vivi het volgende:
We zijn verleden week zondag al bij Ice Age geweest...zal wel weer iets knutseligs worden idd. *Sught*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Urla het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat vandaag met zijn vriend naar de bios zo'n 3d film kijken van Iceage 3.
Begin nu te twijfelen of het wel de AllerHande was...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef moussy het volgende:
[..]
welke allerhande was het? Lijkt me wel wat
Cakejes met gekleurde hagelslag hebben we net gebakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
koekjes bakken en versieren
Een raamschildering maken
Papiermaché kledderen en een schaal maken en later verven en versieren, heb je meteen nog iets op de planning staan voor een volgende druilerige dag
kranten scheuren en dan met behangplaksel ergens op vastplakken. Een ballon ofzo om een spaarvarken te maken, of een schaal die je inpakt met huishoudfoliequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Cakejes met gekleurde hagelslag hebben we net gebakken.
Papier maché, hoe ging dat ook alweer, dat is een grote kledderzooi toch?.
Ja, dat is ook wel iets om je mee te vermaken op een regenachtige middag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef Joshua. het volgende:
ik heb nog lekkere rookworst in de vriezer liggen hoef ik ook niet door de regen.
Je ondertitels kloppen niet meer...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel iets om je mee te vermaken op een regenachtige middag.
Van de Hema?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef Joshua. het volgende:
ik heb nog lekkere rookworst in de vriezer liggen hoef ik ook niet door de regen.
Oh ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kranten scheuren en dan met behangplaksel ergens op vastplakken. Een ballon ofzo om een spaarvarken te maken, of een schaal die je inpakt met huishoudfolie
ook goeiemogge!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ondertitels kloppen niet meer...
Klinkt goed. Heb ik op het moment er ook meteen wat rode saus bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel iets om je mee te vermaken op een regenachtige middag.
Sorry, het kwam een beetje rot.. Het viel me op dat je nog 4 dagen moest volgens de ticker...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ook goeiemogge!
Heb nog geen inspilatione gehad en ook weinig tijd om aan te passen en als ik wel de tijd had vergat ik het
*topic weer verlaat*quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Urla het volgende:
[..]
Klinkt goed. Heb ik op het moment er ook meteen wat rode saus bij.
En dan vanavond gewoon door de stamppot.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Urla het volgende:
[..]
We can beat de Hema. Yes we can.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan vanavond gewoon door de stamppot.
oke... bedankt he!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Urla het volgende:
[..]
tis denk ik 200 meter verder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Urla het volgende:
Dat is wel eng zo dicht bij huis hopelijk kunnen ze het snel blussen.
kan het ook niet goed zien, er staan te veel bomen voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef Urla het volgende:
[..]
Dat is gelukkig nog wel een stukje weg. Ik weet alleen niet hoever roetvorming gaat enz.
Dat is wel dicht bij die brand hopelijk is het snel geblust.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef Urla het volgende:
[..]
Dat is gelukkig nog wel een stukje weg. Ik weet alleen niet hoever roetvorming gaat enz.
Ik zou idd ook alles op slot houden brrrquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan het ook niet goed zien, er staan te veel bomen voor.
Zie wel op P2000 dat er aardig wat brandweerkorpsen bij gekomen zijn.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Jeuj, ik heb een waardebon gewonnen van C1000, t.w.v. ¤ 50,- euro!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Ynske het volgende:
hier staan ook wel leuke dingen op Vivi, misschien dat er iets bij zit
naARquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Joshua. het volgende:
ik nam net een hapje van een rijsten wafel smaakt ook nergens na.
quote:
dat zeg ik, waren te veel letters.quote:
Onion News is satire pinquit.quote:
Tess is er net uit en als Amber nu gaat slapen is het vanavond feestquote:
Geen optie dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:21 schreef Vicky het volgende:
Tess is er net uit en als Amber nu gaat slapen is het vanavond feest
Ach wat sneu. Hoe oud was dat kindje? Anna heeft er nog niet om gehuild (dat ik weet). Maar gisteren (zie peutertopic) zat ze er wel tegenaan geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef amaranta het volgende:
Vandaag zat er een heel zielig huilend jongetje in de klas. Zijn hond was gisteren overleden.
Ik zei: laat je traantjes maar lekker gaan hoor.
Moest dirct aan jullie denken Jarno en Yppy
Vorige week 10 jaar geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Hoe oud was dat kindje? Anna heeft er nog niet om gehuild (dat ik weet). Maar gisteren (zie peutertopic) zat ze er wel tegenaan geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |