Laat me raden, tussen 8 en 17:00??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag thuiswerken aangezien er een loodgieter komt om wat kleine dingen te fixen
Vervelende is dat ze niet kunnen zeggen hoe laat en dat ik dus al om 8 uur klaar moest zitten
En ik heb nu nog niet eens koffie op
Ook geen thee trouwens
quote:
Nee. 08:00 en 12:30quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat me raden, tussen 8 en 17:00??
Volgende keer door de loodgieter laten fixen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef EchnaDarr het volgende:
En die is inmiddels ook al weg. Euvel werd veroorzaakt door een lekkende knie. Daar heb ik zelf ook jaren lang last van gehad tot een orthopeed daar het mes in zette.
Vrouwelijk maar toch met haar op de tanden en een stevige gebruiksaanwijzing om de verborgen functies te vinden?quote:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "Chanty" dan wel raad weet met 'compenseerlensen'
quote:Ik ruim zojuist nog even de tafel af, zie ik opeens een vlieg op zijn kop liggen.
Waarom die niet weg vloog toen ik opruimde weet ik ook niet, maargoed als tie op zijn ligt kan die dus niet weg vliegen;
Na het fotomomentje maar weer recht opgezet en toen vloog ie weer weg
"Dat past perfect!"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef P_B het volgende:
Ik zie het al voor me, beetje grootspraak op een FOT-meet: "Nou, mijn Chanty weet wel goed raad met m'n compenseer-lens zeg!" Nee, te fout gewoon...
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:quote:
Stoer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dat terwijl je zoveel meer met vliegen kan doen:
http://izismile.com/2009/10/07/humor_with_dead_flies_15_pics.html
Gaaf gedaan idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Dat past perfect!"
Daarom, een camera een (vrouwen)naam geven is het foutste wat je kan doen.
Die is grappig!! Vermaak me nu toch al weer veel te lang met de site.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef P_B het volgende:
Ik ben het er inmiddels helemaal mee eens. Er borrelde zonet nog iets op over een EF-vatting en de zoektocht naar het rode bobbeltje. Die afslag heb ik maar niet genomen...![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'Chanty' het leuk vind als je er met je vingers in gaat zitten friemelen![]()
(okay, ik hou op, ik ga strijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |