quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verder eet ik heel gezond hoormaar in de buurt van fat chicks trakteer ik mezelf altijd op iets lekkers.
Je boterham wordt dan juist viesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit dat met de handen afbreken van een stukje boterham. Krijg je vieze jatten van.
dus toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Trouwens, die wijven die boterhammen plukken als kippen zijn waarschijnlijk ook van die autistische hyveshoeren die spare-ribs met mes en vork eten.
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Trouwens, die wijven die boterhammen plukken als kippen zijn waarschijnlijk ook van die autistische hyveshoeren die spare-ribs met mes en vork eten.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenbeetje het oergevoel, heerlijk!
Ja, dán mag er wel wat scheuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenbeetje het oergevoel, heerlijk!
Knakworst is een vrouwenuitvinding.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat bij alle vleesstaven mocht!
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Knakworst is een vrouwenuitvinding.
Bij mij gaat dat zo:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Zo hoort et ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
[ afbeelding ]
Piemels zijn net als Golf GTI's in Staphorst, ze breken niet ze scheurêh.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Piemels zijn net als Golf GTI's in Staphorst, ze breken niet ze scheurêh.
Piemels kunnen ook brekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Interessante dingen over knakworst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.
Dat is fucking ranzig schijntquote:
Mannen moeten er gelijk weer seksuele opmerkingen van maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.
In staphorst hebben ze nog geen gti's. Die zijn bij de Manta's en Granada's V6 blijven hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Bevooroordeeld vrouwenmensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen moeten er gelijk weer seksuele opmerkingen van maken.
denk hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |