Had ik gisteren al gemaakt. Ik vind hem zo leuker, en de FUUUUU is nogal overbodig, dat leest toch niemand meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:27 schreef Visplek het volgende:
Probeer je nu je eigen versie van rageguy te maken?
Maar wel eens met de klacht.
Ik eet altijd de mayonaise vast op terwijl de frikandellen nog in het vet liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
Ik kauw m'n frikandellen niet eens, ik slik ze in één keer door en drink daarna bier met mayo.
Als ik eerlijk ben vind ik hem slecht. Die tanden slaan nu nergens op en ik mis de tong.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik gisteren al gemaakt. Ik vind hem zo leuker, en de FUUUUU is nogal overbodig, dat leest toch niemand meer.En ik heb geen zin om hem te kopiëren, je tekent hem in 10 seconden.
Ik quote hem even omdat het kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
Ik kauw m'n frikandellen niet eens, ik slik ze in één keer door en drink daarna bier met mayo.
Het gaat dan ook om de plaatjes ervoor. En die tanden zijn epic, van die spinnenkakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik hem slecht. Die tanden slaan nu nergens op en ik mis de tong.
JA, dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Dibble het volgende:
Ja, vaak zie je dan zo'n chick armzalig een cracker stuk voor stuk afbreken en opetendan wil ik vaak gevoelsmatig een eurotje of twee geven uit medelijden.
Nou, geef je zelf een pluimquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi dat is ook zo onder colleges, dan eet ik een chocoladereep en drink ik een blikje heerlijke koude colaen dan zie je hun zo een beetje staren naar hun magere salades.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
Alleen word jij dik en blijven hun slank. Dikzak.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi dat is ook zo onder colleges, dan eet ik een chocoladereep en drink ik een blikje heerlijke koude colaen dan zie je hun zo een beetje staren naar hun magere salades.
Als ik zoveel drink wordt mijn plas altijd doorzichtigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef Zwansen het volgende:
Sowieso mensen die denken dat 3L water per dag goed is.
Epic Fail!
Verder eet ik heel gezond hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, geef je zelf een pluim
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verder eet ik heel gezond hoormaar in de buurt van fat chicks trakteer ik mezelf altijd op iets lekkers.
Je boterham wordt dan juist viesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit dat met de handen afbreken van een stukje boterham. Krijg je vieze jatten van.
dus toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Trouwens, die wijven die boterhammen plukken als kippen zijn waarschijnlijk ook van die autistische hyveshoeren die spare-ribs met mes en vork eten.
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Trouwens, die wijven die boterhammen plukken als kippen zijn waarschijnlijk ook van die autistische hyveshoeren die spare-ribs met mes en vork eten.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenbeetje het oergevoel, heerlijk!
Ja, dán mag er wel wat scheuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De charme van spare-ribs is juist dat je het er zelf af mag scheurenbeetje het oergevoel, heerlijk!
Knakworst is een vrouwenuitvinding.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat bij alle vleesstaven mocht!
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Knakworst is een vrouwenuitvinding.
Bij mij gaat dat zo:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
Zo hoort et ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
[ afbeelding ]
Piemels zijn net als Golf GTI's in Staphorst, ze breken niet ze scheurêh.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Piemels zijn net als Golf GTI's in Staphorst, ze breken niet ze scheurêh.
Piemels kunnen ook brekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Interessante dingen over knakworst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gevoel van macht wanneer 'ie in tweeën breekt.
Dat is fucking ranzig schijntquote:
Mannen moeten er gelijk weer seksuele opmerkingen van maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je nu ineens bij piemels? Ik had het over knakworst.
In staphorst hebben ze nog geen gti's. Die zijn bij de Manta's en Granada's V6 blijven hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Bevooroordeeld vrouwenmensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen moeten er gelijk weer seksuele opmerkingen van maken.
denk hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |