Wie woont er hier in Turkije?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liever dan inTurkije
omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liever dan inTurkije
omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef haatbaard het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
Of het kindje dat door de christelijke priester wordt genomen!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!
Nee. Want hoe die rechtszaak ook uitpakt, "wij" spinnen er hoe dan ook garen bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.
Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef haatbaard het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
Die komen niet in Turkse bukschuren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of het kindje dat door de christelijke priester wordt genomen!!!!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:03 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Nee. Want hoe die rechtszaak ook uitpakt, "wij" spinnen er hoe dan ook garen bij.
Het wordt pas echt leuk als Wilders vijf jaar de bak in moet en zijn kiesrecht wordt afgenomen.quote:Ik ben dan ook bijzonder in mijn nopjes over die rechtszaak. Een kapitale fout van de linksen, die gelukkig ook niet meer ongedaan kan worden gemaakt.
Elk probleem op z'n tijd. Op dit moment zijn moslims het grootste probleem, op meerdere fronten, die moet je dus als eerste aanpakken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.
Ja dan wordt het inderdaad pas echt leuk. Ik kan haast niet wachten op wat er dan gebeurt! En dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Het wordt pas echt leuk als Wilders vijf jaar de bak in moet en zijn kiesrecht wordt afgenomen.
Mee eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef haatbaard het volgende:
Eigenlijk zou dat met betrekking tot mijn doelen nog de beste afloop zijn. Dat Wilders voor vele jaren de gevangenis indraait.
Zei de haatbaard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Schrik je daarvan? In Nederland ligt dit percentage nog hoger.
Goeie vraag. Misschien worden daar ook overvallen op allochtonen bij gerekend.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En 100% te maken met autochtonen? Wat is "heeft te maken met"?
Whatever, ik vind het prima. Dan heeft Wilders in ieder geval een officiële "haatzaaier" stempel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:17 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Het Mandela-effect noemt men dat ook wel.
Ja, precies. Net als Nelson Mandela.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Whatever, ik vind het prima. Dan heeft Wilders in ieder geval een officiële "haatzaaier" stempel.
Ik gelukkig niet, zou er niet eens begraven willen worden.quote:
Hier in het Westen hebben we het niet zo op haatzaaiers.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Ja, precies. Net als Nelson Mandela.
Hongarije blijftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, zou er niet eens begraven willen worden.
Turkije is een mooi land alleen jammer dat er Turken wonen want die nemen het ook niet zo serieus met de milieuvervuiling. Bossen, bermen en waar je ook kijkt, het ligt vol met puin, zwerfvuil en huisvuil. De meeste Turken zijn echt viespeuken.
Niet elke moslim levert problemen op. Ik geloof ook niet zozeer dat de islam het probleem is, maar hoe sommige groepen moslims hun geloof interpreteren. En juist díe groepen moet men aanpakken, niet meteen alle moslims over één kam scheren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Elk probleem op z'n tijd. Op dit moment zijn moslims het grootste probleem, op meerdere fronten, die moet je dus als eerste aanpakken.
Misschien kan het ook zijn dat niet-moslims wat minder spastisch op moslims zouden moeten reageren. Zou ook een hoop schelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet elke moslim levert problemen op. Ik geloof ook niet zozeer dat de islam het probleem is, maar hoe sommige groepen moslims hun geloof interpreteren. En juist díe groepen moet men aanpakken, niet meteen alle moslims over één kam scheren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |