UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
goooooooooooeeeeeeeeeeeeeede mogguuuuuuuuhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar eens beugels inslaan voor kerst
zorgen dat je om 1200/1300 uur thuis bent, dan hej nog wat aan de middagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef haakon het volgende:
ben alweer bezig met een ander verslag -.- eigenlijk over 20 minuten vrij, maar blijf wat langer denk ik.. eem doorwerkn
goh je gokte in een keer goedquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens douchen en aankleden.En dan ff wat boodschapjes halen.
Dat kan allemaal in Almeloooooquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de halve dag een beetje naakt door 't huis huppelen
ik denk dat ze me raar aan zullen kijken als ik de helft van de dag naakt rond ga huppelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan allemaal in Almelooooo![]()
dan ga je in vbl postenquote:
kan ik wel doen, maar ook daar zijn al mijn vaste VBL maten niet, daar post ik al mee op een ander forumquote:
ik zal maar niet vragen om een link naar dat forumquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kan ik wel doen, maar ook daar zijn al mijn vaste VBL maten niet, daar post ik al mee op een ander forum. Op dat forum hebben we binnen 2 weken 58.000 post samen
Oehhh nicequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:50 schreef haakon het volgende:
ik niet, k ga naar een andere opleiding zoeken -.-
Ik dacht aan iets met beweging of sport ofzo.quote:
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.quote:
klinkt verstandig...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.
Zit nu in de 4e, ga de opleiding wel afmaken, kan ik straks HBO doen en het is zonde om zo maar 4 jaar weg te gooien.
klopt, ROC zijn echte kutscholen, niet te zuinig !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt verstandig...
ik wou eigenlijk zeggen dat alles waar het ROC bij betrokken is behoorlijk kut is... maar Saxion bleek niet zo heel veel beter... dus ach
Je hebt nu mooi even de tijd om er achter te komen wat je wel wilt... succes
Drequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt verstandig...
ik wou eigenlijk zeggen dat alles waar het ROC bij betrokken is behoorlijk kut is... maar Saxion bleek niet zo heel veel beter... dus ach
Je hebt nu mooi even de tijd om er achter te komen wat je wel wilt... succes
oja sorryquote:
Ik geet ook tv kieknquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:58 schreef haakon het volgende:
ik ga tv kijken, t is hier nu een beetje dood. later !
Die opleiding heb ik ook gedaan!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.
Zit nu in de 4e, ga de opleiding wel afmaken, kan ik straks HBO doen en het is zonde om zo maar 4 jaar weg te gooien.
Inderdaad, en we hebben geen andere keuze hier. Dat is helemaal verrotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef haakon het volgende:
[..]
klopt, ROC zijn echte kutscholen, niet te zuinig !
thnx
kan heel goed, ken je Daan Weppel? daar ga ik nog wel veel mee omquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die opleiding heb ik ook gedaan!!![]()
Grote kans dat ik je weleens heb zien lopen!
Op ROC Almelo hadden ze daar een oplossing voor, dan had je gewoon les in de kantine........quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hebben geen andere keuze hier. Dat is helemaal verrot
In niveau 4 moeten we ook op stage, maar dan echt helemaal op het einde he.
Dan zijn ze van ons verlost![]()
En nu staat die nieuwe ROC in Hengelo er, te grote klassen dus te kleine lokalen, te weinig lokalen, te weinig docenten etc.
En de meeste docenten zijn gewoon waardeloos.![]()
![]()
![]()
Maar als het op facturen voor ons aankomt etc, zijn ze met de kippen erbij![]()
hahahaha dat is zwaar vernaaid !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Op ROC Almelo hadden ze daar een oplossing voor, dan had je gewoon les in de kantine........![]()
Ja tussen de pauzerende medestudenten...
Nee ik ben ontsnapt... heb ze een diploma weten te ontfrutselen... Al voordat ze een "mooi" nieuw gebouw kregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef haakon het volgende:
[..]
hahahaha dat is zwaar vernaaid !
zit je nog steeds daar ? nieuwe gebouw ?
ik ga slapen, weltrusten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oja sorryik was nog helemaal onder de indruk van je kerstboom
Haiiiiiiii wouter! En de rest natuurlijk
ook goed he.quote:
Jup! De RC Helicopter is aan het opladenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook goed he.
doet je adapter 't?
die 125/250V op dat tussenstukje geeft alleen aan dat ie daarvoor gemaakt is. Daar heb ik er ook nog wel ergens 2 van rondslingeren.
goeooeedquote:
was 't een duur ding dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup! De RC Helicopter is aan het opladen![]()
Ben benieuwd.
Er zat een niet Europese formaat stekker aan, dus wil geen dingen opblazen ofzo![]()
ik gedraag me altijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goeooeeddruk enzo met stage... maar gaat lekker! En daar? (ok goed dus dat lees ik net een post hierboven
)
gedraag je je nog een beetje? :p
Hey Marko... Heb je mijn popcorntip nog geprobeerd?
Nee nog niet, binnenkort maar ff naar de AHquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goeooeeddruk enzo met stage... maar gaat lekker! En daar? (ok goed dus dat lees ik net een post hierboven
)
gedraag je je nog een beetje? :p
Hey Marko... Heb je mijn popcorntip nog geprobeerd?
30 euro..kan er 10 min mee spelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was 't een duur ding dan?
hoe lang kun je met volle accu mee vliegen?
leuk grote jongetjes speelgoed begrijp ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
30 euro..kan er 10 min mee spelen![]()
Lekker om gewoon beetje te vliegen!
Jup!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
leuk grote jongetjes speelgoed begrijp ik?grappig..
Wel lachen ja... Geluid is ook wel redelijk irritant he....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup!
Wel grappig, alleen besturing is niet simpel
dan vlieg je eromheen?? of alleen binnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah maar, ik ga er niet mee in het huis vliegen als me ouders er ook zitten
afstudeerstage in Enschedequote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[quote]Op donderdag 8 oktober 2009 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik gedraag me altijd
[/quotevast wel ja... Wat voer je tegenwoordig allemaal uit dan?
Zullen me ouders leuk vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan vlieg je eromheen?? of alleen binnen?
Ahhh.... Hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afstudeerstage in Enschede
En vanavond heb ik nog weer ergens anders gewerkt
bevalt wel goed hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhh.... Hoe bevalt dat?
Ik moet in februari, maar volgens mij ben ik er veel te lui voor, te weinig discipline om elke keer daar voor te gaan zitten.... :p
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n kameraad heeft ook zo'n helicopter gehad. ding stuiterde nogal in 't rond
waren we buiten, ding hoog de lucht in, knapt een propeller en stort 't ding naar beneden
nah ja wij moeten dat vanuit huis doen... ik zie mezelf niet constant om 8.00 opstaan en achter de computer gaan zitten tot 17.00...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bevalt wel goed hoor.
hoezo elke keer er voor te gaan zitten?
oeh zelfs met mooie lichtjes...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is een goedkoop ding. Die RC heli's zijn echt duur als je goeie wilt.
http://img7.imageshack.us/img7/8672/08102009001.jpg
Jah haha, leuk speelgoedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oeh zelfs met mooie lichtjes...
zo'n vermoeden had ik al ja... twentse humorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah haha, leuk speelgoed
Btw bij Wat eet jij als ontbijt?, daar maak ik maar een grapje he
bliksems. ik denk niet dat ik dat zou kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nah ja wij moeten dat vanuit huis doen... ik zie mezelf niet constant om 8.00 opstaan en achter de computer gaan zitten tot 17.00...
Ze suggereren toch dat je er 40uur gemidded per week mee bezig bent, wellicht nog meer...
Konsekwent???????? heb ik de nieuwe spelling gemist... of is dit geschreven door een afrikaan... phoe... de hele betrouwbaarheid van het artikel gelijk om zeepquote:Contactlenzen zijn (bijna) onzichtbaar en vaak praktischer dan een bril. Maar als je niet konsekwent op de hygiëne let, breng je je ogen schade toe. In het ergste geval dreigt blindheid.
wie heeft dat geschreven dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Konsekwent???????? heb ik de nieuwe spelling gemist... of is dit geschreven door een afrikaan... phoe... de hele betrouwbaarheid van het artikel gelijk om zeep
kwam van info.nu moet een behoorlijke klapjosti...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie heeft dat geschreven dan?
laatst met scrabble probeerde iemand freqnt te maken![]()
![]()
nou, ik zat al heel raar te kijken. en een taalnazi ben ik nou ook niet echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kwam van info.nu moet een behoorlijke klapjosti...
freqntcreatief hoor...
ik wel... vooral als mede-projectgenoten weer eens onleesbare dingen schrijven...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik zat al heel raar te kijken. en een taalnazi ben ik nou ook niet echt.
Slaap lekker!!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Andrea en Wouter, ik ga me bed opzoeken.
![]()
Ik moet nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in school
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wel... vooral als mede-projectgenoten weer eens onleesbare dingen schrijven...
Ik herinder me vooral "tekenings" ipv "tekeningen"... dat heb ik echt wel 10miljoen keer gecorrigeerd, lastige lui die friezen... (is dialect blijkbar)
hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, had jij nou laatst een nummertje gemaakt met Nathalie?
Die baas van die mac in Enschede, die werkte eerst in Almelo bij de mac, en hij nodigde me uit voor een kop koffiequote:
Nee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die baas van die mac in Enschede, die werkte eerst in Almelo bij de mac, en hij nodigde me uit voor een kop koffie![]()
En Nathalie werkt bij die mac in Enschede, dus zodoende![]()
Snappie
ja, dat snap ik, zover had ik het meegekregen; maar ik las verhalen die toch iets verder gingen dan alleen koffie drinkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die baas van die mac in Enschede, die werkte eerst in Almelo bij de mac . en hij nodigde me uit voor een kop koffie![]()
En Nathalie werkt bij die mac, dus zodoende![]()
Snappie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Heb je seks met haar gehad of niet?
Jaja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb alleen Hoi gezegd tegen Nathalie![]()
En ff met de gepraat over haar vakantie![]()
Meer niet
I did not have a sexual relationship with that womanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke, ik heb GEEN seks met haar gehad
so help him god...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that woman
ook op school heb ik er weinig last vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, ik heb geen last meer van huis werk aan gezien ik werk.![]()
quote:
quote:EN ALS HET JE NIET BEVALT, DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS!!!!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef haakon het volgende:
kan niet maken om eerder weg te gaan, was al 2,5 uur te laat
Aadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mensen! Welkom bij ... Videolessen!
Mensen! Mensen! Mensen!!!
Jij MOET weten over wie ik het heb!!
quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef haakon het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Qlimax ?
afgelopen 4 edities geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef haakon het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Qlimax ?
maar je wilde wel?quote:
Nee. Maar wel van pilletjes enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgelopen 4 edities geweest![]()
dit jaar niet, heb personeelsfeest en in de afgelopen 4 jaar heb ik nooit echt het gevoel gehad dat ik een super vet dikke shit feest mee had gemaakt... zoals ik dat wel bij Defqon.1, Q-base en Decibel heb
![]()
ga zaterdag trouwens wel naar X-Qlusive
![]()
en je houdt dus wel van hardstyle/hardcore?
[..]
maar je wilde wel?(lees: jij houdt ook wel van hardstyle/hardcore?)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Maar wel van pilletjes enzo.Maar alleen op feestjes he.
en daarom wilde je naar Qlimaxquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Maar wel van pilletjes enzo.Maar alleen op feestjes he.
zeker, maar ik heb een hele brede muzieksmaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgelopen 4 edities geweest![]()
dit jaar niet, heb personeelsfeest en in de afgelopen 4 jaar heb ik nooit echt het gevoel gehad dat ik een super vet dikke shit feest mee had gemaakt... zoals ik dat wel bij Defqon.1, Q-base en Decibel heb
![]()
ga zaterdag trouwens wel naar X-Qlusive
![]()
en je houdt dus wel van hardstyle/hardcore?
ik vind ook bijna alle muziek wel leuk om naar te luisteren, maar alleen hardstyle/hardcore (en af en toe house/minimal etc.) laat mijn hart sneller kloppenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef haakon het volgende:
[..]
zeker, maar ik heb een hele brede muzieksmaak.
ik speel zelf bijvoorbeeld electrische gitaar, dus ik vind rock/metal ook geweldig.
vorig jaar naar nope is dope geweest, omdat ik house ook vet vind.
eigenlijk vind ik alles wel vet, behalve piraten -.- dat mag je geen muziek noemen
Ken je schranz? Dat is mooi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind ook bijna alle muziek wel leuk om naar te luisteren, maar alleen hardstyle/hardcore (en af en toe house/minimal etc.) laat mijn hart sneller kloppen
maar dan hoef je toch niet persé naar de grootste (en de meest populaire) feesten toe?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja , ik moet toch een excuus hebben.
schranz vind ik in maximaal 5% van de gevallen wel om aan te horenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ken je schranz? Dat is mooi.
Nee dat klopt. Maar in ieder geval wel naar een feestje, want om hier knetterleip rond te lopen is ook niks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet persé naar de grootste (en de meest populaire) feesten toe?
[..]
Da's niet veel.quote:schranz vind ik in maximaal 5% van de gevallen wel om aan te horen![]()
persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat je naar Qlimax gaat, omdat je dan pillen kunt slikkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar in ieder geval wel naar een feestje, want om hier knetterleip rond te lopen is ook niks.
[..]
Da's niet veel.
ik heb em ! ik heb em ! met behulp van een klasgnoot ^^quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef haakon het volgende:
hey Remco, ik weet niet of je veel hardstylenummers kent enz, maar op de liveset van The Prophet @ QBase2008 op 45.45 ofzo hoor je zo'n vrouw schreeuwen en kreunen enz.. ken je dat nummer ? ik kan hem echt nergens vinden
Maar ik ga daar toch niet heen? De laatste keer dat ik een pilletje heb geslikt is al anderhalf jaar geleden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat je naar Qlimax gaat, omdat je dan pillen kunt slikken![]()
![]()
![]()
maar goed, dat is mijn mening...
en ik houd nou eenmaal van hardstyle (en beetje hardcore)![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon domweg zuip'n kan ik prima thuis hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik ga daar toch niet heen? De laatste keer dat ik een pilletje heb geslikt is al anderhalf jaar geleden.
Mensen gaan toch ook naar het cafe om te zuipen?
Heel soms kan ik hardstyle wel waarderen. Hardcore is zo rommelig.
Doe mij maar schranz, techno en psytrance
ik ken heel wat nummers, so if you need me just give me a PMquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef haakon het volgende:
hey Remco, ik weet niet of je veel hardstylenummers kent enz,
maar je gaf "het kunnen slikken van pillen" als reden om naar Qlimax te gaan, vandaar mijn post... en ik ga zelf naar het café voor de gezelligheid met kameraden en bekenden, ga niet om te zuipen. ik drink wel als ik er ben, maar dat is allesbehalve de reden om er überhaupt te zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik ga daar toch niet heen? De laatste keer dat ik een pilletje heb geslikt is al anderhalf jaar geleden.
Mensen gaan toch ook naar het cafe om te zuipen?
Nee house/dance/trance shitquote:
was ie weggelopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
voort even naar Enschede. M'n telefoon ophalen.
Ontvoerd misschien?quote:
In een dronken bui laten liggen in het café?quote:
Of.... Wat de meest plausibele verklaringen zijn:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In een dronken bui laten liggen in het café?
Ik vond die optie eigenlijk de meest waarschijnlijke.... Maar je hebt gelijk, dan was ie vast allang gejatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In een dronken bui laten liggen in het café?
Ooh, je was er niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Was ik weer mensen, enkele dagen niet kunnen posten helaas, vanaf vrijdag weer wat meer tijd!
nee, stukquote:
hee, een serieus én goed antwoordquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Of.... Wat de meest plausibele verklaringen zijn:Naar de telefoonboer om hem te laten repareren? Je hebt gewoon een nieuwe telefoon gekocht en die is nu klaar om opgehaald te worden.
sinds wanneer worden serieuze antwoorden hier gewaardeerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hee, een serieus én goed antwoord
IK HEB HEM WEL GEMIST JA!?!?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
IK HEB HEM WEL GEMIST JA!?!?!?
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
IK HEB HEM WEL GEMIST JA!?!?!?
Ik dit hele topic niet!!!!!!!!111!!, alleen Sammz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik dit hele topic niet!!!!!!!!111!!, alleen Sammz.
Kleine kans dat ik dit weekend in oldenzaal ben trouwens, ik ga eerst een halve dag slapen.quote:
mag dat ook een keer?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sinds wanneer worden serieuze antwoorden hier gewaardeerd?
Wat is er met mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik dit hele topic niet!!!!!!!!111!!, alleen Sammz.
Dit wordt mijn nieuwe huis!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En al zenuwachtig voor de jackpot trekking oldenzaal?
Dat is vijf minuten bij mij vandaan... Mooi huis, heel erg weggestopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe huis!![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)ooldrikshoekweg-110/
Hoi aanstaande buurvrouw!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is vijf minuten bij mij vandaan... Mooi huis, heel erg weggestopt.
D'r zit nog wel een kilometer weg tussen ongeveerquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe huis!![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)ooldrikshoekweg-110/
Ja hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
D'r zit nog wel een kilometer weg tussen ongeveerMaar, hoi aanstaande buurman
Mag ik komen zwemmen in de winter?
ToF Meet bij mij thuis! Ik zorg voor ALLES!! Zelfs voor de taxi's heen en terug!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
ToF Meet bij mij thuis! Ik zorg voor ALLES!! Zelfs voor de taxi's heen en terug!
Gehehe idd, maar het zal je maar gebeuren dat je een vette geldprijs krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat vind ik trouwens het mooiste!! Het 'Wat zou ik toch doen met al dat geld' gevoel, om dan op zaterdagavond zo'n+
gezicht te trekken..
Maar ondanks dat toch te bedenken: Och, eigenlijk heb ik het nu ook wel goed voor elkaar!
Daarom! Maar nu ga ik slapen... Lekker dromen over wat ik allemaal met het geld zou doen!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gehehe idd, maar het zal je maar gebeuren dat je een vette geldprijs krijgt
Deze quote ik even.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
ToF Meet bij mij thuis! Ik zorg voor ALLES!! Zelfs voor de taxi's heen en terug!
quote:
droom lekker dan maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daarom! Maar nu ga ik slapen... Lekker dromen over wat ik allemaal met het geld zou doen!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jaaa ik wil me eerste ToF topic op me naam zetten
10 secondenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee melding kwam tot nu toe 1x... spam nu net ietsjes langzamer... denk dat het een tijdsgebonden melding is... elke 5 seconden? of 10? geen idee
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Even wat te drinken erbij... snoepjes mag niet want ik ben aan de lijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]hmmm dus jij bent niet aan de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zwarte wodka... ik bezuinig namelijk niet op alcohol... misschien zou dat wel verstandig zijn![]()
joahquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmm dus jij bent niet aan de lijn
ik heb zwarte wodka... ik bezuinig namelijk niet op alcohol... misschien zou dat wel verstandig zijn
oeii... vast niks liefsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou daar nou eigenlijk net een opmerking over maken
ow, viel wel mee hoor. gewoon of je aan de alcohol zatquote:
wat een verrekte zak hooiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maaar ik heb het verdiend... ik had een soort date zaterdag... en die gozer laat niks meer horen... stom!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niet dat ie leuk was, heb zelf ook niks laten horen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
we kunnen ook een keer samen heen zuipen gaan
had je geen dorst?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb zaterdag bar weinig gedaan
neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
is er ooit nog wat van die antivrouwen/voetbalmeet gekomen trouwens?
hmm, geblokt dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
precies... hij zij ook nog "spreek je wel op msn"
NOU zeg...haha
kameraden gingen niets doen. dus ging ik maar een weekendje sparenquote:
ik nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
oeh ik kijk "de slimste"... vragen ze welke 5 kinderen had Barbapapa.....
sjezus.. wie weet dat nou zonder google.
wat een kadaverquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hij is wel online, maar zegt niks....
ja dat had ik ook... daarom ging ik maar op "date".. Moet toch iets doen... maar dat doen we dus ook niet weer...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kameraden gingen niets doen. dus ging ik maar een weekendje sparen
waar had je die date 'gehosseld' dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat had ik ook... daarom ging ik maar op "date".. Moet toch iets doen... maar dat doen we dus ook niet weer...
Zaterdag maar even vrienden zoeken... ergens onder de plak
ik zei dat ik me verveelde (op msn) en toen vroeg ie of ik mee naar de bios ging... tjah...waarom niet he...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar had je die date 'gehosseld' dan?
tjah, en toen gezoend en alles enzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik zei dat ik me verveelde (op msn) en toen vroeg ie of ik mee naar de bios ging... tjah...waarom niet he...
eigenlijk niet... doe ik niet als ik het niet leuk vondquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, en toen gezoend en alles enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |