UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
goooooooooooeeeeeeeeeeeeeede mogguuuuuuuuhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
toch maar eens beugels inslaan voor kerst
zorgen dat je om 1200/1300 uur thuis bent, dan hej nog wat aan de middagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef haakon het volgende:
ben alweer bezig met een ander verslag -.- eigenlijk over 20 minuten vrij, maar blijf wat langer denk ik.. eem doorwerkn
goh je gokte in een keer goedquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens douchen en aankleden.En dan ff wat boodschapjes halen.
Dat kan allemaal in Almeloooooquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de halve dag een beetje naakt door 't huis huppelen
ik denk dat ze me raar aan zullen kijken als ik de helft van de dag naakt rond ga huppelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan allemaal in Almelooooo![]()
dan ga je in vbl postenquote:
kan ik wel doen, maar ook daar zijn al mijn vaste VBL maten niet, daar post ik al mee op een ander forumquote:
ik zal maar niet vragen om een link naar dat forumquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kan ik wel doen, maar ook daar zijn al mijn vaste VBL maten niet, daar post ik al mee op een ander forum. Op dat forum hebben we binnen 2 weken 58.000 post samen
Oehhh nicequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:50 schreef haakon het volgende:
ik niet, k ga naar een andere opleiding zoeken -.-
Ik dacht aan iets met beweging of sport ofzo.quote:
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.quote:
klinkt verstandig...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.
Zit nu in de 4e, ga de opleiding wel afmaken, kan ik straks HBO doen en het is zonde om zo maar 4 jaar weg te gooien.
klopt, ROC zijn echte kutscholen, niet te zuinig !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt verstandig...
ik wou eigenlijk zeggen dat alles waar het ROC bij betrokken is behoorlijk kut is... maar Saxion bleek niet zo heel veel beter... dus ach
Je hebt nu mooi even de tijd om er achter te komen wat je wel wilt... succes
Drequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt verstandig...
ik wou eigenlijk zeggen dat alles waar het ROC bij betrokken is behoorlijk kut is... maar Saxion bleek niet zo heel veel beter... dus ach
Je hebt nu mooi even de tijd om er achter te komen wat je wel wilt... succes
oja sorryquote:
Ik geet ook tv kieknquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:58 schreef haakon het volgende:
ik ga tv kijken, t is hier nu een beetje dood. later !
Die opleiding heb ik ook gedaan!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef haakon het volgende:
[..]
beeld en media vormgever op het ROC in enschede.. en we hadden pas in de 3e stage, en daar kwam ik erachter dat dit niets voor mij was.. belachelijk vind ik dat nu, zo'n late stage.
Zit nu in de 4e, ga de opleiding wel afmaken, kan ik straks HBO doen en het is zonde om zo maar 4 jaar weg te gooien.
Inderdaad, en we hebben geen andere keuze hier. Dat is helemaal verrotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef haakon het volgende:
[..]
klopt, ROC zijn echte kutscholen, niet te zuinig !
thnx
kan heel goed, ken je Daan Weppel? daar ga ik nog wel veel mee omquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die opleiding heb ik ook gedaan!!![]()
Grote kans dat ik je weleens heb zien lopen!
Op ROC Almelo hadden ze daar een oplossing voor, dan had je gewoon les in de kantine........quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, en we hebben geen andere keuze hier. Dat is helemaal verrot
In niveau 4 moeten we ook op stage, maar dan echt helemaal op het einde he.
Dan zijn ze van ons verlost![]()
En nu staat die nieuwe ROC in Hengelo er, te grote klassen dus te kleine lokalen, te weinig lokalen, te weinig docenten etc.
En de meeste docenten zijn gewoon waardeloos.![]()
![]()
![]()
Maar als het op facturen voor ons aankomt etc, zijn ze met de kippen erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |