Egwel. Je mond voorbij gepraat voor je kon edittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik yeah baby zeg is géén antwoord op jou trouwens CF
Boederkoek WTF
Nee, voor de geslachtsdelen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor, of moet er een balkje voor de oogjes denk je?
Als dat zo zou zijn dan ga ik hem vast koppelen en uithuwelijken met mijn kleindochter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat bluezz een kleinzoon krijgt
En hoeveel kamelen kost dat wel nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Als dat zo zou zijn dan ga ik hem vast koppelen en uithuwelijken met mijn kleindochter.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:27 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen ik gok op 2 jongetjes.
Brr watis het donker zeg, stomme herfst
Vandaag eens een lekker wortel/sinaasappelsoepje maken, echt zin in
hmmm, klinkt goedquote:
Nee, we zingen dit blok alleen Prince. Dus dat weet je vantevoren. 17 nummers 3 stemmig, met leadzang. Hardstikke leuk en het klinkt goed (40 vrouwen) maar die téksten, we liggen geregeld in een deuk, vooral als onze dirigent ze voorzingt (als enige man in dit geheel)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef DarkElf het volgende:
klinkt wel leuk dat zingen alleen je hebt natuurlijk geen invloed op wát er gezongen wordt?
Maar goed, leuk bezig zijn is prima natuurlijk!
spannend!!quote:
Zoals ik al schreef, mét leadzangquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:17 schreef DarkElf het volgende:
spannend!!
(nou sta je er niet alleen natuurlijk, dat scheelt maar er zullen toch ook solo's gedaan worden?)
Ja, leuk. Een heel stel CUL-ers erbij. Ik geef tzt wel door waar B. te bewonderen valt.quote:
Het is in Haarlem.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
Hopelijk blijven de ruiten in Bluezzdaal heel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |