Egwel. Je mond voorbij gepraat voor je kon edittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik yeah baby zeg is géén antwoord op jou trouwens CF
Boederkoek WTF
Nee, voor de geslachtsdelen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor, of moet er een balkje voor de oogjes denk je?
Als dat zo zou zijn dan ga ik hem vast koppelen en uithuwelijken met mijn kleindochter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat bluezz een kleinzoon krijgt
En hoeveel kamelen kost dat wel nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Als dat zo zou zijn dan ga ik hem vast koppelen en uithuwelijken met mijn kleindochter.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:27 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen ik gok op 2 jongetjes.
Brr watis het donker zeg, stomme herfst
Vandaag eens een lekker wortel/sinaasappelsoepje maken, echt zin in
hmmm, klinkt goedquote:
Nee, we zingen dit blok alleen Prince. Dus dat weet je vantevoren. 17 nummers 3 stemmig, met leadzang. Hardstikke leuk en het klinkt goed (40 vrouwen) maar die téksten, we liggen geregeld in een deuk, vooral als onze dirigent ze voorzingt (als enige man in dit geheel)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef DarkElf het volgende:
klinkt wel leuk dat zingen alleen je hebt natuurlijk geen invloed op wát er gezongen wordt?
Maar goed, leuk bezig zijn is prima natuurlijk!
spannend!!quote:
Zoals ik al schreef, mét leadzangquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:17 schreef DarkElf het volgende:
spannend!!
(nou sta je er niet alleen natuurlijk, dat scheelt maar er zullen toch ook solo's gedaan worden?)
Ja, leuk. Een heel stel CUL-ers erbij. Ik geef tzt wel door waar B. te bewonderen valt.quote:
Het is in Haarlem.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
Hopelijk blijven de ruiten in Bluezzdaal heel![]()
Dat doe jij helemaal nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:08 schreef golfer het volgende:
Ja, leuk. Een heel stel CUL-ers erbij. Ik geef tzt wel door waar B. te bewonderen valt.
ok doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Een heel stel CUL-ers erbij. Ik geef tzt wel door waar B. te bewonderen valt.
Vrij simpel, ui, knoflook, wijn, worteltje, kruiden, tomaten, meer rode wijn en een handje linzenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef DarkElf het volgende:
lamsstoofpot,wat heb je erin gedaan?
Het is idd weer stoofpotten weer aan het worden, misschien volgend weekend eens mee gaan prutsen..
is dit stoofpotje ook lekker zonder wijn? of moet ik er dan iets ter vervanging bij doen? Ik kook liever niet met wijn of bier of.... gewoon, zonder alcohol. Ik vind de dranksmaak in ieder gerecht overheersenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Vrij simpel, ui, knoflook, wijn, worteltje, kruiden, tomaten, meer rode wijn en een handje linzen
Met bouillon kan ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dit stoofpotje ook lekker zonder wijn? of moet ik er dan iets ter vervanging bij doen? Ik kook liever niet met wijn of bier of.... gewoon, zonder alcohol. Ik vind de dranksmaak in ieder gerecht overheersen
Daar verschillen de meningen over:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Maar als wijn een uur meepruttelt is de alcohol er al wel uit hoorAnders gaf ik het ook niet aan mijn hummeltje
quote:Alcohol verdampt gedeeltelijk in een gerecht, dit gerecht moet dan wel het een kookpunt hebben bereikt. Maar nog belangrijker is het aantal minuten dat het gerecht kookt of pruttelt, want alcohol verdampt nooit helemaal bij het koken. Het verdampingspercentages hangt ook af van de manier van koken. Ook geldt: hoe meer alcohol u in het gerecht doet, hoe meer alcohol er achter blijft.
Manier van koken en verdampingspercentage van de alcohol:
Even laten koken: 15%
Flamberen: 25%
15 minuten laten pruttelen: 60%
1 uur laten koken: 75%.
In alle gevallen blijft er alcohol in het gerecht achter. Bovendien verdampt sterke drank niet sneller dan bier of wijn.
Huuu? Een restje, ok, maar nog 25% na zo lang koken? Dan zou ik hartstikke teut zijn na bepaalde gerechten en dat ben ik nooitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over:
bron
[..]
eens kijken of ik het morgen eens door kan rekenenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Huuu? Een restje, ok, maar nog 25% na zo lang koken? Dan zou ik hartstikke teut zijn na bepaalde gerechten en dat ben ik nooit
dankje! Ik probeer wel met appelstroop, citrus en snijkoek denkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Met bouillon kan ookAlleen iets van een zuur (appelstroop, wijn, bier, citrus, azijn) is wel handig, dan wordt het vlees malser.
Oja, ik gooi er straks ook nog wat prei door wrs![]()
Het heeft nooit echt een vast recept bij mij
Maar als wijn een uur meepruttelt is de alcohol er al wel uit hoorAnders gaf ik het ook niet aan mijn hummeltje
Dat zat ik ook ff te kijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
zelfs korter dan een uur hoor FC
Nu kookprogramma over Italie/Sicilie op Belgie 1. studeren lukt niet helemaal met hoofdpijn
hoe maak jij je irish stew?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh hier is de 1e Irish stew en de hachee al lang gemaakt hoorHeerlijk stoofpotten
Zo: http://koken.met.aschwin.net/pages/Ierse%20stew.htm Alleen dan van alles de helft anders past het never nooit in mijn pan (en ik heb een behoorlijk grote pan maar die zit met de helft al vol!)quote:
Hhee goed bezigquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een rootsreis? Ben je ook Koreaans, en geadopteerd door Nederlandse ouders?
ja dat is zo inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een leukerdZe heeft vast fijne ouders gekregen, moet je maar denken... Mensen die adopteren willen erg graag een kind, en hebben best een strenge selectie ondergaan. Geen garantie op succes, wel een goede kans. Toch?
Hoe oud was jij zelf toen je geadopteerd werd en hoe lang geleden is dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het gekke is dat het bij mij zo normaal is, het is gewoon zo. toch kan ik me niet voorstellen dat (andere) kinderen ineens ergens anders naartoe gaan. Zo'n schatje bijvoorbeeld die na 8 maanden ineens verhuist naar een heel nieuw land
Ik heb in Oekraine één keer Koreaans gegeten, en daar houdt het ongeveer mee op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi, ik ook niet![]()
sowieso krijg je ook een lepel toch? en als je om een 'pokù' (spreek uit: pokke) vraagt, krijg je een vork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |