quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Bob. het volgende:
Oeh, mooi Zoeperzazke, en precies wat Linnie zegt ja, dit is perfect voor een bruiloft!
maar nu voel ik me net een discobal
Zeker weten?quote:
haha wel een grappig kleurtje, het lijkt nog echt goud ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zeker weten?
[ afbeelding ]
en ja, het zit ook overal om mijn nagel heen gesmeerd, maar dat moet ik nog even weg halen.![]()
Ik vind 'm mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zeker weten?
[ afbeelding ]
en ja, het zit ook overal om mijn nagel heen gesmeerd, maar dat moet ik nog even weg halen.![]()
Oeh, open rug!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi
Ik ben vandaag CreaBea aan het naaien geweest en heb een supertof jurkje / longshirt gemaakt, met gedrappeerde open rug van achterom mijn nieuwe tattoo te showen natuurlijk
![]()
Heb je dit uit de losse pols gemaakt of gebruik gemaakt van een patroon? Vind het namelijk een superleuk jurkje/longshirt!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
OK! Mijn vriend heeft met zijn worstevingers de foto gemaakt vandaar dat 'ie niethelemaal scherp is
Het heupstuk heb ik nu opgerimpeld maar kan ook naar beneden getrokken worden zodat je het als een jurkje met leuke legging kan dragen.
[ afbeelding ]
Het zwarte topje eronder moet wel omdat ik persé een BH moet dragen want ik heb twee grote vriendinnen aan de voorkant
Uit de losse polsquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:41 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Heb je dit uit de losse pols gemaakt of gebruik gemaakt van een patroon? Vind het namelijk een superleuk jurkje/longshirt!
Pssstt....quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Het zwarte topje eronder moet wel omdat ik persé een BH moet dragen want ik heb twee grote vriendinnen aan de voorkant
Dank je wel lief van je maar ik kom em binnenkort vast nog wel ergens tegen bij een of andere kruidvat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Die Essence droger is hier volgens mij wel te koop, ik wil die evt ook wel voor je halen en op sturen hoor ofzo, als je 'm echt niet kan vinden!
Ik vraag me altijd af waarom mensen niet eerst even alles bijwerken, voordat ze een foto maken. Nog niet eens jouw foto Ijsdraakje, maar die wat je linkt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe kleurtjes binnen, dus nu de grote vraag: wat komt er eerst op
Eerst maar Russian Navy (O.P.I): (En ik ben nog niet zo goed in lakken. Of foto's nemen van m'n handen. Oefening baart kunst, zullen we maar zeggen,)
[ afbeelding ]
Helaasch zijn de donkerpaarse glittertjes totaal niet te zien op de foto, maar die zijn wel
En m'n moeder heeft nu een pink (Meer liet ze me niet doen) met Sea?! I told you (Foto even van inet gejat) Vrolijk kleurtje
Gewoon in een keer recht en zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Oblivion het volgende:
Konad....![]()
[ afbeelding ]
OPI Nicole:
[ afbeelding ]
Ik ken het. Het weekend liet een stuk vel onder mijn nagel los. En dat is echt irritant als je dat laat zittenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik wilde trouwens vandaag weer wat anders gaan doen, maar ik heb net zo'n stuk vel van mijn vinger afgepeuterd (foei!!) en ik heb een kloof onder een nagel, en nu durf ik niet met remover op mijn nagels omdat dat PIJN gaat doen... ik wacht nog maar een dagje.
Dat ja!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik ken het. Het weekend liet een stuk vel onder mijn nagel los. En dat is echt irritant als je dat laat zittenMaar het gaat altijd te ver. Ik liep het weekend met zilver rond, geen tijd voor topcoat dus dat laat nu al los. Nu moet ik mezelf eigenlijk straffen met remover. Ik twijfel: kan het nog 1 dagje? Ik heb nog een paar andere kleurtjes staan die ik eigenlijk wil proberen. Dilemma.
Mooi Oblivion! Strak ook!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gewoon in een keer recht en zo?![]()
Wat ben jij toch ook stom.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef Loqi het volgende:
Shiny!![]()
China Glaze, OMG, helaas niet echt holo op de foto
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef Oblivion het volgende:
En bedankt iedereen voor de lieve complimenten...![]()
Ik heb ook mijn tenen zo gedaan....
Sorry, is een tic..
Nou, euhm, ik heb 'm wel, maar mijn voeten zijn zo wit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |