mooi kleurtje zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:37 schreef Chanty87 het volgende:
Eergisteren al gelakt maar vergeten te showen![]()
[ afbeelding ]
3 laagjes![]()
Mooi!! Gaaf kleurtje!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:37 schreef Chanty87 het volgende:
Eergisteren al gelakt maar vergeten te showen![]()
[ afbeelding ]
3 laagjes![]()
Ik moest ook ff oefenen hoor! Maar nu heb ik wel handigheid. Ik probeer ook tijdens het aanbrengen van de stempel mijn vinger een beetje mee te draaien. En ik heb een klein schaaltje remover en wattenstaafjes klaarstaan om regelmatig de plate schoon te maken (per 2 nagels ongeveer) en als ie echt mislukt is kan je als je snel bent met een wattenstaafje gedipt in remover de Konad er af halen zonder je basislaag te bederven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb m'n konadpakketje![]()
Maar mennn wat ben ik slecht in stempelenM'n linkerhand gaat nog wel, maar rechts is echt vreselijk.. Zometeen maar weer eraf halen en iets anders proberen
Dat bovenste heb ik vandaag ook uitgevonden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ie echt mislukt is kan je als je snel bent met een wattenstaafje gedipt in remover de Konad er af halen zonder je basislaag te bederven.
Ik heb net bij de Hema 3 mooie kleurtjes gekocht. Die wil ik dus nu uit gaan proberen maar ik heb mijn nagels net gedaan gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:03 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een aantal plaatjes uit het boek gehaald: ''Nagelkunst (alles over hoe je je nagels tot ware kunstwerkjes maakt)''
Super leuke ideeën!Oeh, sommige vind ik echt ronduit lelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die bruine lijkt me erg mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn nieuwe kleurtjes:
[ afbeelding ]
Ik wil die donkerbruine graag proberen. En die oranje met een zwarte leopard Konad erop. En ik hoop dat die knalroze zelf geschikt is om meet te Konadden (WTF...dat is toch geen werkwoord he?)
Bij Claire'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door snkr-xxx op 10-10-2009 20:11:56 ]
Whoaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne vanavond wilde ik wat feestelijks dus ging ik voor Collistar Lamé, echt superglitterig:
[ afbeelding ]
Nou hij is van zichzelf wel een beetje hobbelig maar als ik er een goeie laag top coat over heen gooi heb ik hier geen last meer van, hij is echt mega glitterig he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Whoa![]()
! Voel je dan niet de glittertjes zitten zeg maar? Ik heb een hololakje van Golden Rose en daarmee voelen m'n nagels als schuurpapier
En het is gruwelijk irritant om eraf te krijgen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Jullie posten lekker door zeg![]()
Mooie kleurtjes Lindytje en Linnie20v!
EN ik heb ook nog mijn nakende nageltjes op de foto gezet zodat jullie kunnen zien wat voor zooi het nou eigenlijk is, ze zijn verkleurd, half transparant en heb ook nog een kort nagelbedje dankzij mijn nagelbijt verleden, don't worry hij gaat in de spoiler:
Argh!! En ik maar denken dat het gel of acryl was maar het zijn nog je eigen fucking nagels ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet dat ik je nu moet haten he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Argh!! En ik maar denken dat het gel of acryl was maar het zijn nog je eigen fucking nagels ook!!
je weet dat ik je nu moet haten he?
Dat kan. Of je smeert de kleur op je middelvinger en doet dan een beetje op een zilverfolietje o.i.d. en doet er een klein beetje wit bij voor de volgende vinger, nog meer wit voor de vinger daarna etc. en de andere kant op hetzelfde met zwart toevoegen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind die Graduated Manicure heel gaaf!! Hoe werkt dat? Allemaal verschillende potjes?
Wat een slim idee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan. Of je smeert de kleur op je middelvinger en doet dan een beetje op een zilverfolietje o.i.d. en doet er een klein beetje wit bij voor de volgende vinger, nog meer wit voor de vinger daarna etc. en de andere kant op hetzelfde met zwart toevoegen.
Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee, maar lees veel positieve dingen over de QTICA Natural Nail Growth Stimulator. Is misschien een Googletje waard. Denk dat je altijd nog het verst komt met goede voeding enzo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:41 schreef Tegan het volgende:
Van die nagelgroei-stimulerende nagellak, werkt dat?
Wat gaaf zeg! Mooie kleur ook om dat mee te doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef snkr-xxx het volgende:
Vond nog een foto op m'n camera die ik nog niet had gepost, van een zogeheten Graduated Manicure, was er zelf niet zo fan van, dus na een halve dag was het er alweer af:
heb je alleen over de laatste laag gesprayd, of over iedere afzonderlijke laag, en daarna weer laagje lak eroverheen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef Lindytje het volgende:
Die Express Dry spray werkt echt!!
Vel vettige zooi.... ik heb nu allemaal vette vingers op mijn toetsen...![]()
Zal zo even foto maken van mijn nagels, eerst even een klein beetje bijwerken..
Ik heb eerst een basecoat, toen twee lagen lak, en toen gesprayed. Twee minuutjes daarna waren ze helemaal droog!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je alleen over de laatste laag gesprayd, of over iedere afzonderlijke laag, en daarna weer laagje lak eroverheen?
tofquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb eerst een basecoat, toen twee lagen lak, en toen gesprayed. Twee minuutjes daarna waren ze helemaal droog!!
Daarna even mijn handen gewassen, en toen er overheen gestempeld, en die lak hechtte nog prima! De topcoat daarna ook.
Ow zo klote is dat als een kapper je haar verneuktquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Mijn haar is trouwens gister gruwelijk verknipt, ben er goed ziek vanHeb dus net internet afgestruind voor een kapper die open is op zondag. 2 gevonden, en eentje verkoopt gewoon O.P.I!! Heb dus mooi een afspraak met die andere gemaakt
Ik ben zo sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |