Nou, ik heb gehaald: topcoat, basecoat, een 14daagse kuur voor harde nagels, een prachtige blauw, schattig roze en zwartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien een goed nagelverhardertje, voedende handcreme, nagellak remover voor broze nagels, vitamine voor huid haar en nagels of biergisttabletten. En ik raad de etos ridge filler als base coat aan!
Zo da's nog best een berg
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:17 schreef Tegan het volgende:
Bij mijn stokje zat een handleidingmet dat je een druppel nagellijm moest doen enzo.
Haha, ik wil het wel proberen zonder, maar ik wil ook nog die spray kopen, weet niet of ik me dan kan inhouden om die lijm niet te kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dan koop jij toch dat extraatje wat niet hoeft....
Leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
OK, ik ben een ongeduldig ding...dus ik heb de vorige Konad alweer verwijderd en het is tijd voor de volgende inclusief schilderstape methode
[ afbeelding ]
Burberry
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu een simpele french. Alleen mijn nagels zijn zo vreselijk kort.
Ik PM je wel even...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik wil het wel proberen zonder, maar ik wil ook nog die spray kopen, weet niet of ik me dan kan inhouden om die lijm niet te kopen.
Hoe krijg je je nagelranden zo ontzettend wit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen misschien nog wat Konad erop.
Da's gewoon een wit randje nagellakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoe krijg je je nagelranden zo ontzettend wit?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoe krijg je je nagelranden zo ontzettend wit?
Dat iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's gewoon een wit randje nagellak
Dus je maakt een lijntje wit, laat dat drogen en dan vul je op met blank..?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's gewoon een wit randje nagellak
nee, ik heb dat nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie ook allemaal witte plekjes op je nagels, zoals ik heb op mijn pink? Eigenlijk zou er nagelak moeten komen zodat je die wegwerkt maar het niet lijkt alsof je nagellak op hebt.
Dat is dus een french manicure. Dit is bijvoorbeeld een french met groen van Skaai.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dus je maakt een lijntje wit, laat dat drogen en dan vul je op met blank..?
En ziet dat er in het echt ook een beetje tof uit?
Oh, blijkbaar zijn dat de blauwe plekken van nagelsquote:
ja, kan dat? vroef me af of dat niet slecht was ofzoquote:
zal ik morgen maken, bij daglichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Mirjam & PluisigNijntje: wij willen foto's zien!![]()
Puckzzz: Erg leuk!
Ik haat haarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Mooi hoor!
Akelige mooie nagels heb je toch...
PI Mop...PI...quote:
donkergrijs? welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zij zegt!!
Vandaag een donkergrijs, felblauw, roze en glittertopcoat lakje gekocht![]()
Dat!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:51 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik vanavond de jackpot win, ga ik op alle linkjes in de OP klikken en koop alle China Glaze en O.P.I. lakjes en alle Konad plates en kleurtjes en...en..en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |