Weddenschap met ouders: voor 18 niet roken = graties rijbewijs incl lessen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan dat bedrag beter sparen voor 18e voor motor of auto rijbewijs..
Niet het aller goedkoopste dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Qaox het volgende:
[..]
Weddenschap met ouders: voor 18 niet roken = graties rijbewijs incl lessen.
Verder: tegen die tijd heb ik genoeg gewerkt om een goedkoop autootje te kopen..
En wat voor brommer ik nu ga kopen?
(denk ik)
Een Gillera Runner SP75, Niet het marrokanen model![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Qaox het volgende:
[..]
Verder: tegen die tijd heb ik genoeg gewerkt om een goedkoop autootje te kopen..
(denk ik)
Heeft meer dan 49.9cc en is dus officieel geen brommer meer dus ik mag er dan niet op rijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gast, neem dan een Kawasaki of een Dukati![]()
of je neem een tomosquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Qaox het volgende:
[..]
(denk ik)
Dukati.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gast, neem dan een Kawasaki of een Dukati![]()
Ja maar.. Dukati. Hij verkracht heel die naamquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja maar.. Dukati. Hij verkracht heel die naam![]()
Naja, runnertje is wel leuk ding alhoewel ik schakelbrommers gaver vind.
Slomos zou ik niet aan beginnen
OMG DE DRUK, DE SPANNINGquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou moet je natuurlijk wel de eerste keer slagen.
Tjah het word prijzig zat voor de mensen die het nog willen halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou moet je natuurlijk wel de eerste keer slagen.
Niet zozeer dat, maar je bent er rete veel geld aan kwijt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Qaox het volgende:
[..]
OMG DE DRUK, DE SPANNING![]()
![]()
Kan het niet meer aan!!!![]()
* Qaox googlt hoe strop te knopen
Hou je je ook aan die weddenschapquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Qaox het volgende:
[..]
(denk ik)
stoer, nu nog leren spellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef oliviertjuh het volgende:
Hha lol, hebm lekker al. Rij nu lekker op mn grp nude (130km/h:D)
moge jou achter wiel jezelf inhalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef oliviertjuh het volgende:
Hha lol, hebm lekker al. Rij nu lekker op mn grp nude (130km/h:D)
Dat dus. Als je les krijgt op een scooter en je bent te dom om te schakelen kun je nog net zo goed kutsituaties veroorzaken in het verkeer. Krijg je die jostis die menen te kunnen rijden en vervolgens mij elk stoplicht de boel laten afslaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Tjah het word prijzig zat voor de mensen die het nog willen halen.
Is gewoon uitmelkerij en ontmoediging dit.
Met dat praktijkexamen zal het niet veel veiliger gaan worden hoor, daar geloof ik niets van.
Zo heb je brommers als Tomosjes, schakelbrommers en scooters. Ik geloof niet dat dat examen op een schakelbrommer gebeurd, of op een tomos. Dus dan doe je wat ervaring op met de scooter. Dan kan je in principe nog vrijwel niks. Het is gewoon een vorm van ontmoediging net zoals bij het motorrijbewijs is gebeurd met de <25kw regel (licht rijbewijs).
Just my 2 cents.
Dingen zijn stevig zat, dezelfde frames worden gebruikt voor 125cc modellen die nog wel een stukje harder gaan. Niet dat ik het goed praat hoor, als je geen degelijke praktijklessen en voertuigbeheersing gehad hebt moet je geen 130 gaan rijden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
sStoer, nu nog leren spellen.
tweedes Ten tweede, wees niet verrast als heel je achterbrug krom trekt.
Goedkoop autootje moet wel te doen zijn, maar...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Qaox het volgende:
[..]
(denk ik)
nee, godzijdank ben ik niet zo iemand die zijn ouders alles laten betalenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Goedkoop autootje moet wel te doen zijn, maar...
denk ook ff aan onderhoud, brandstof, verzekering of betaald papa alles voor jou
Heb ik geen tijd voor. James rijdt ent de auto voor de deurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul verwacht dat Fok!nerds die niet van hun ouders een brommer mogen TS gaan bashen.
Vervelend hè, als ze je voorbij rijden bij het stoplicht en je voor de 3e keer een stukje naar voren mag en dat scootertje al op de plek van bestemming isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef Drinky het volgende:
TS fail, het is al geruime tijd een rijbewijs, en geen certificaat meer.
Klacht: koters die zeiken over het bromfietscertificaat, terwijl ze toen net niet meer in hun bed plasten.
2e Klacht: BOEHOE, JE MOET EEN PRAKTIJKEXAMEN DOEN VAN 300 EURO!! KANKER DUUR SWA, ZEKER GEZIEN DIE VAN EEN AUTO MEESTAL ¤1000+ KOST, EN HET IS OOK NODIG, ALS JE ZIET HOE DIE PAUPERS OP HUN SCOOTERS RONDRIJDEN. DAT DIT SOORT KLACHTEN KUNNEN IN NEDERLAND!!!11einz
Sneue apparaten zijn datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet het aller goedkoopste dus!
Nog gaver is een schakelbrommer. Yamaha TZR, Aprilia RS50, Rieju RS2. Dergelijke modellen. Zoek maar eens plaatjes ervan op Google
Dude, check mijn avater, ik rijd zelf motor, dus no way dat die dingen mij eruit rijden bij het stoplicht(of waar dan ook)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vervelend hè, als ze je voorbij rijden bij het stoplicht en je voor de 3e keer een stukje naar voren mag en dat scootertje al op de plek van bestemming is![]()
Laatst ging er een automobilist helemaal uit z'n stekker toen een scooter de file voorbij aan het knallen was. Automobilist boos, want het was aso![]()
Niks aso, voordeel van rijden op 2 wielen.
je hebt mij overgeslagenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
Plaatjes en oneliner bagger verwijderd.
Pssst, drinky heeft een motorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vervelend hè, als ze je voorbij rijden bij het stoplicht en je voor de 3e keer een stukje naar voren mag en dat scootertje al op de plek van bestemming is![]()
Laatst ging er een automobilist helemaal uit z'n stekker toen een scooter de file voorbij aan het knallen was. Automobilist boos, want het was aso![]()
Niks aso, voordeel van rijden op 2 wielen.
Dit dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pssst, drinky heeft een motor. Die hebben óók 2 wielen
!
Zo grappig als je met de motor voor 't stoplicht staat en er staat dan zo'n knulletje met een brommer/scooter naast je. De hele tijd kijken en gas geven met dat ding. En dan denken dat ze een kans(je) hebben![]()
![]()
![]()
.
Ja, dat weet ik. Maar het was ook in z'n algemeenheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pssst, drinky heeft een motor. Die hebben óók 2 wielen
!
Zo grappig als je met de motor voor 't stoplicht staat en er staat dan zo'n knulletje met een brommer/scooter naast je. De hele tijd kijken en gas geven met dat ding. En dan denken dat ze een kans(je) hebben![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het was ook in z'n algemeenheid.
Ergo, vergeet niet dat er scootertjes zijn die je zoek trekken bij een stoplicht. Op een langer stuk ben jij uiteraard sneller, maar op de korte stukken leg je het af.
YouTube maar eens naar filmpjes van scootersprints.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:59 schreef Drinky het volgende:
[..], dat zijn sprintscooters, die dingen wegen 40 kilo ofzo met 25pk ofzo, en natuurlijk ben je sneller weg met een variomaat, mischien de eerste meter ofzo, maar daarna echt niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |