Idd, het is een spel voor mensen met een intelligentieniveau van 7 jarigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe kom je erbij dat het voor 7-jarigen is?
kennelijk niet, maar op het doosje staat 7+ en de andere spyro spellen zijn veel makkelijker! =Oquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Idd, het is een spel voor mensen met een intelligentieniveau van 7 jarigen.
Dus Street Fighter IV is voor 12-jarigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kennelijk niet, maar op het doosje staat 7+ en de andere spyro spellen zijn veel makkelijker! =O
En FIFA voor 3-jarigenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dus Street Fighter IV is voor 12-jarigen.
Faalhaasch.
thankyouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef UncleErnie het volgende:
Spyro het gekke draakje is wel tof. Maar echt simpel. Als je zelfs dat niet snapt, TS, zou ik je spelcomputer maar wegzetten. Voor hulp:
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/945951/55404
Kusjes.
zeg scheet, dit had ik in een halve minuut gegoogled. doe ons allemaal een plezier, en tracht zelf wat te vinden, voor je de nieuwe topic knop indrukt.quote:
Precies.quote:
En dan dikke tricks doen met je skateboardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef Agiath het volgende:
Spyro, dat heb ik vroeger ook echt veel gespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt bazen speelde Crash Bandicoot op de PS1
Aan de andere kant, van iemand die Spyro niet snapt, kunnen we niet verwachten dat hij wel zelfstandig zijn weg op internet kan vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:28 schreef BlueMage het volgende:
't Was te moeilijk voor TS om ff die gamesFAQ site op te zoeken, ik denk dat Pluk van de Petteflat op de DS iets voor jou is, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |