There is no time like Deantimequote:
Ben ik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier Rex
Dean
En het is droog hoor.
leuk he, Windows.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik weer![]()
Krijg geen beeld op tvSinds ik Windows 7 heb denk ik.. Opeens werkt het niet meer (via VGA)
Nu ben ik chagrijnigquote:
Net op tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
Hola in het nieuwe topic..
Vanochtend stond de vijver practisch leeg. Stond nog een laagje van 10 cm waar de koikarpers zaten te vechten voor het beetje water wat er nog was.
M'n pa was vergeten de pomp aan te zetten zodat het gefilterde water weer terug de vijver in loopt
Gaat lekker daar.quote:
De vijver is nu wel heel erg helderquote:
Problemen? Die dingen zijn mijn werk, dus kom maar opquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De vijver is nu wel heel erg helder
Ja zeker.quote:
XPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik weer![]()
Krijg geen beeld op tvSinds ik Windows 7 heb denk ik.. Opeens werkt het niet meer (via VGA)
nee toch...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
word er vanavond nog europees voetbal gespeeld...?
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!quote:
Weet ik niet... ik ga zo nog even de kroeg in en heb geen zin in drukte!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee toch...Komend weekend is het toch weer kwalificatie en oefenpotjes.
www.wiespeelter.eu ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!
Vandaag waren:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |