Nope ook niet. Woon aan de Spadelaan, die straat die parallel loopt met de Laan v/d Mensenrechten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Je woont in die verbouwde kerk?
Als het goed is gaat Lady Sting verhuizen, komt Douglas in de huidige zaak van Lady Sting en komt er in het pand van de Douglas een Burger King. Maar dat zijn slechts geruchtenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef Panthera1984 het volgende:
Dan nu iets anders, weet iemand wat hier komt?
[ link | afbeelding ]
clickable
Normaliter niet mee eens, maar over de mac in Apeldoorn Centrum ben ik totaal niet te spreken. De BK kan alleen maar beter in dat geval.quote:Op zondag 1 november 2009 11:37 schreef Giertje het volgende:
burger king altijd beter dan de mc donalds
tja - bij drive-in veel mensen uit de Maten, in het centrum uit eh... - andere delen van Apeldoorn zal ik maar zeggen...quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
eens, te klein, te luidruchtig, ongeïnteresseerde mensen die er werken. Mac Drive daarintegen geen klachten over en dat is raar aangezien het dezelfde eigenaar betreft
Weer sms.quote:
wat ik van weet is dat daar een mega sting in komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef Panthera1984 het volgende:
Dan nu iets anders, weet iemand wat hier komt?
[ link | afbeelding ]
clickable
Nog niet maar Draakje en in hebben er wel beide een in de maakquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Tazz het volgende:
Errug rustig hiero...
Zijn er hier ook Fok!kers met kids? (kom er weinig tegen in OUD).
Ga morgen nog de intocht kijken bij de Deventerbrug.
Vind de kleine leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |