Thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:14 schreef Tazz het volgende:
Even een lijstje gemaakt:
Toch niet in dat deprimerende grijze gebouw? Ik hoop dat je het in elk geval vrolijker ingericht hebt dan dat de buitenkant eruit zietquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*meld zich*
Ik kijk uit op het kruispunt Arnhemseweg/Europalaan.
Berg en Bos represent, yoquote:Op zondag 25 oktober 2009 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ja, het is tijd dat de mensen die niet in de Maten wonen zich laten horen!
Iets met Time dacht ik...quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Berg en Bos represent, yo
Enne, ik vond die friettent op de Hofstraat bij McDonalds ook altijd een beetje zielig. Op het laatst probeerden ze zich te profileren met vlaamse frieten voor een euro. (Om klanten te trekken?)
Maar hoe heette die toko ook al weer?
'Hans z'n frietje' bedoel je zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Berg en Bos represent, yo
Enne, ik vond die friettent op de Hofstraat bij McDonalds ook altijd een beetje zielig. Op het laatst probeerden ze zich te profileren met vlaamse frieten voor een euro. (Om klanten te trekken?)
Maar hoe heette die toko ook al weer?
Godzijdank niet nee. Aan de andere kant. Ik kijk ook uit op dat lelijke grijze gebouwquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch niet in dat deprimerende grijze gebouw? Ik hoop dat je het in elk geval vrolijker ingericht hebt dan dat de buitenkant eruit ziet
Je woont in die verbouwde kerk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godzijdank niet nee. Aan de andere kant. Ik kijk ook uit op dat lelijke grijze gebouw
Hé, dat wou ik nou ook vragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Je woont in die verbouwde kerk?
Alleen ze kregen een prio 2, had de eigenaar e.e.a. zelf al geblust?quote:PRIO 2 Voertuigbrand : KAARTENMAKERSHOEVE 102 APEL 38843
0802821 Brandweer Regionaal OvD cluster 3 Piket [Apeldoorn/Vaassen]
0802999 Brandweer Regionaal Monitorcode
nu zit er zo'n turkse broodzaak - erg lekker brood hoor / en leuke winkeldames ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef Mystikvm het volgende:
Er zat een jaar of 8 geleden ook een patatzaak naast de McDonalds, waar nu volgens mij die telecomgast zit. Dat was echt goede patat, jammer dat 'ie weg is. Ik weet niet meer hoe die zaak heet, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |